שירות איום ונורא של הזחלילית/ חרונית/ רכב ל'
הקרוי מטרונית.
נסעתי עמו כארבעים דקות מלב המפרץ לצומת דולפין קרוב לשעה שש בערב. גוש הברזל הזה שחיבור לו כמה גלגלים בקושי זז על הכביש, והתקשה מאד בכל תנועה ימינה ושמאלה.
וזה עוד כלום, במרכזית המפרץ עצמה אין שילוט והכוונה למטרונית צפון ולמטרונית דרום, אבל קרטיבים הם יודעים לחלק.
קרוב לרבע לחמש עומדים עשרות אנשים למטרונית לכיוון צפון ומי לא בא? גם מיכאל וגם המטרונית לא באו!
אנו עומדים שם כמעט שעה (ואין גם ספסלי ישיבה) עד שמיכאל השומר זורק את כל האנשים מהתחנה כי הוא רוצה לסגור אותה וללכת הביתה.
המטרוניות שאמורות להיכנס לתחנה עד תישע דקות לשש לא נכנסו לפחות מרבע לחמש.
עוד יום בשירות הנוסעים עבר על משרד התחבורה. איזה כיף.
שירות איום ונורא של הזחלילית/ חרונית/ רכב ל'סוף הדרך של קווי 5X ו־6X בקריות
ב־23:35 יצאה הנסיעה האחרונה של קווי 51,52,57,59,63 ממרכזית המפרץ לקריות, והיום הסתיימו גם קווים 54,55,56,58,61 ו־62. רק נסיעה אחת יומית של קו 66 מצומת קריית אתא לקיבוצים מדרום לק. אתא נשארת לשמר את הסדרה. ממחר יש רק מטרונית, טוב או לא טוב, ימים יגידו.
קו 59 בנסיעה אחרונה לא עצר בתחנה שהמתנתי לידה עקב העדר ביקוש, וביחד עם היכולות של המצלמה שלי, התמונה מטושטשת.
הקרוי מטרונית.
נסעתי עמו כארבעים דקות מלב המפרץ לצומת דולפין קרוב לשעה שש בערב. גוש הברזל הזה שחיבור לו כמה גלגלים בקושי זז על הכביש, והתקשה מאד בכל תנועה ימינה ושמאלה.
וזה עוד כלום, במרכזית המפרץ עצמה אין שילוט והכוונה למטרונית צפון ולמטרונית דרום, אבל קרטיבים הם יודעים לחלק.
קרוב לרבע לחמש עומדים עשרות אנשים למטרונית לכיוון צפון ומי לא בא? גם מיכאל וגם המטרונית לא באו!
אנו עומדים שם כמעט שעה (ואין גם ספסלי ישיבה) עד שמיכאל השומר זורק את כל האנשים מהתחנה כי הוא רוצה לסגור אותה וללכת הביתה.
המטרוניות שאמורות להיכנס לתחנה עד תישע דקות לשש לא נכנסו לפחות מרבע לחמש.
עוד יום בשירות הנוסעים עבר על משרד התחבורה. איזה כיף.