סולם מריוס-נוונדר

אייבורי

New member
סולם מריוס-נוונדר

לאחר דיונים מעמיקים ומחקר רב שנים נמצאה הנוסחא האמפירית לחישוב הסולם אורך הודעה מותרת < חמלה בחזקת קבוע מריוס חלקי אפקט נוונדר L = Hemla^Km / En L חסם עליון לאורך הודעה קריאה וברורה למשתמש חמלה - משתנה בלתי תלוי Km - קבוע מריוס לחמלה (נמדד אמפירית ע"י קנדי) En -אפקט נוונדר, זהו אפקט המחושב ע"י מחשב על ומפורסם כל שבוע בפורום לטובת הקהל. לדוגמא: בהודעה של מפלצת (הזמנת אותי כלכך יפה) Km שווה בקירוב ראשון ל 2.7123987 חמלה - בהודעה אמם קרובה ל70 אבל השבוע אפקט נוונדר מתקרב לאלף חמש מאות ולכן הודעה יכולה להכיל עד 63 מילים בכדי שתהיי מובנת ניתן לראות בבירור שאין ההודעה עומדת בתנאי הסולם ולכן נדרש שימוש בתוכנת נוונדר להבנה.
 

nowonder

New member
../images/Emo6.gif

אני מקווה שקראת במפרט המשתמש שגירסה 1.3 לא עובדת על זוגות מאוהבים.
 

אייבורי

New member
בקרוב יצא עדכון תוכנה

SP1 ושם יש תיקונים בנוגע לזוגות מאוהבים למרות שזהו תיקון זמני עד יציאת גירסה מסודרת 2.0 נוונדר אולטימיט
 
כמה מביך ../images/Emo9.gif

מיהרת להציג את התוצאות המרעישות לעולם, בעוד שכאיש מחקר היית אמור לדעת, שהרי זה חקוק באותיות קידוש לבנה - במאמרים של keynote speaker במסגרת Invited plenary lectures אין הגבלה על המלל
. כך או אחרת, אם זה החישוב ליכולת הספיגה המירבית, גם אני מסכימה שאין מנוס מלסנג'ר את נוודר בשירותי תווך.
 
מרוב מחשבות

מתוך קושי איבדת כהרף עין את ה- 20 של מריוס בחישוב, זה יוצא 69 בדיוק אבל עדיין, בגלל שזה היה קריא, הפעם לא תוכל לנדב את נוונדר, שבינתיים הלכה לאיבוד בעודה משמישה את אחד הסולמות הקצרים.
 
תשמע

זה תמיד משמח כשמישהו מסוגל להעריך ולפרגן ליכולת
אבל כשההכרה מגיעה מכיוון מגדל השן, אז הסיפוק מתוק פי כמה
יפה עלית על הבאג המהותי בפיתוח הנחפז שהוצג כאן, שהרי כל ילד, מאז שמתחיל ללכת לסיר, לומד לשנן לעצמו - האורך לא קובע. ואתה די צודק, הוא מפספס כאן את הפוטנציאל המלא של פיתוח שוק. אילו היה איש עסקים, או חושב באמת בגדול, היה יוזם משהו בסגנון "פירוש קסוטו זהב", ובמקביל מרחיב את הביקוש ומייצר מוצרים משלימים לכמה וכמה קהלים
. אבל אין מה לעשות, ככה זה כששולפים מהמותן וצועקים "יאללה, עודרוב, פותחים סטארט-אפ" רק מהמקום של להזמין בהינד עפעף שירותי "lost in translation" עוד לאותו הערב.
 
למעלה