סוללה חלופית ל ipod mini

kaminero

New member
סוללה חלופית ל ipod mini

אני עומד בפני קניה של מכשיר ipod mini עכשיו קיימת בעיה עם הסוללה שלו לכן אני מעונין לדעת איזה סוללות מומלצות קיימות לקניה בארץ ויכול להיות שאני אוכל להשיג גם כן סוללה מארה"ב. המכשיר הוא mini דור ראשון. תודה
 

kaminero

New member
היא לא מחזיקה

היא מחזיקה משהו כמו חצי שעה ואני יכול לקנות אותו במחיר די טוב (~150 שקל) אז חשבתי להזמין בטריה וכך לפטור את הבעיה, הבטריה בפרסומת היא 500 mah ורוב הבטריות שראיתי היו 650\700 לא עדיף ללכת עליהן? הבטריות של כל הדורות של המיני הן זהות? תודה.
 

LinkTree

New member
עדיף יותר mah

חושב אגב להבין שההחלפה דורשת מיומנות מסויימת - ושאם דברים לא הולכים טוב זה יכול להרוס....
 

powerup

New member
כל התשובות

1. הסוללות של הדגמים השונים שונות ולכן ההבדלים בקיבולת ובמחיר. 2. חשוב לא פחות שהסוללה תהיה איכותית ותהיה לה אחריות. קנייה בחו"ל בעלות דומה מן הסתם אינה משתלמת. 3. הסוללה בארץ מספוקת עם הכלים הדרושים להחלפתה. 4. מיומנות - בתוספת תשלום ניתן לקבל את הסוללה יחד עם ההתקנה. 5. מוכן לרכוש את המכשיר במקומך, אפילו בתוספת תשלום.
 

kaminero

New member
הבדלים בין סוללות

אז בעצם אני חייב לקנות סוללה של הדור הראשון או שאין שום בעיה עם שאר הבטריות של המיני ואם אפשר אז האם זה ישפר את זמן השימוש או שלא תהיה השפעה?
 

powerup

New member
כל סוללה שמתאימה למיני.

אגב, השינוי במשך הנגינה תלוי בשינויים שעבר הנגן ולא רק הסוללה. כאשר מדובר בבהדלי דורות הכוונה היא שהמכשיר עמו עבר שינוי ולא הסוללה. טרם ניסיתי להכניס סוללה של דור שלישי במיני ולנסות, אך אין סםק שכל סוללה ייעודית למיני תתאים לכל אחד מהדורות של מיני.
 

kaminero

New member
שאלה..

יש סוללה מחברה ספציפית מומלצת שניתן לרכוש בארץ? מה המחירים שנחשבים סבירים +- לסוללות בארץ? האם עדיף לעשות שחזור של הסוללה דרך האתר הזה? תודה.
 

kaminero

New member
זה לא מה ששאלתי

את הפרסומת הזו כבר ראיתי אבל מה שאני שואל זה אם יש סוללה מחברה ספציפית שמומלצת לרכישה, מה המחירים ולגבי השחזור סוללה הקיימת מהאתר שפרסמתי..
 

erank0101

New member
לא נכון

גל סוללה שמתאימה למיני גם דור שני תתאים לראשון כי השינויים בין הדור הראשון לשני הם קיבולת הסוללה וקיבולת הדיסק
 

erank0101

New member
אני קניתי

אני קניתי סוללה למיני שלי (דור ראשון) והתוצאה 9.5 שעות נגינה לאומת 8 שעות של הסוללה המקורית
 
למעלה