סולו לכנרת - כדאי בימינו?

Meddle

New member
סולו לכנרת - כדאי בימינו?

שלום אנשים... יש לי שאלה אליכם כדאי לסוע בימינו אנו לכנרת לבד, לאיזה יומיים ומיים וחצי משהו כזה... הכוונ היא מבחינה בטחונית וכאלה, אולי יש פה חבר`ה שהיו שם לאחרונה... פשוט לבד זה לא תמיד הסימפטי בקטע הזה... מה אתם אומרים? נ.ב. לאיזה חופף אתם ממליצים להגיע?
 

Levinzone

New member
סליחה, אבל...

כינרת what ??? לא הייתי בכינרת כבר 4 שנים בערך (אני כל שנה מתכננת, אבל לא יוצא לי!!), אבל שמעתי שאין יותר כנרת כל כך, לא? בכל אופן, כדאי לך/לך (אני יודעת שזה נכתב אותו דבר.. אז מה!) לברר קודם, כי סגרו המון חופים- נוצרה מדרגה ענקית קרוב לחוף בגלל שכל המים כבר לא שם בעצם... ובאמת, אני ממש רוצה לנסוע לכינרת, ויפה שעה אחת קודם- מי יודע כמה זמן היא תישאר שם... ויש לי גם שאלה בעינני נסיעות, אז אני אנצל את ההזדמנות: ההורים שלי רוצים לנסוע (לטוס) להולנד בחופש הגדול- הם, אני ואחותי הקטנה. הם שאלו אם נאי רוצה לנסוע... מצד אחד- הולנד בכלל לא קוסמת לי, ממש ממש לא, חוץ מהעובדה שבטח יצאו לי תמונות יפות משם (תחנות רוחות ופרחים :> ), ומצד שני- חבל לפספס... אני ממש ממש ממש רוצה לטוס ללונדון! אירופה- מי לייק! והיינו אמורים לטוס ללונדון ואז לעבור להולנד במעבורת (נראה לי), אבל כנראה שזה לא יצא בסוף.. אז אמרתי את זה לאבא, והוא אמר שזה לא בא על חשבון לונדון- זאת אומרת, יהיה לונדון, או בחופש הזה או בחופש הבא (ואז זה כבר יהיה עם חברים). בקיצור!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! לטוס להולנד? מרגישה ממש מתלהבת עכשיו, מקווה שלא בצדק, ועשתה המון סוגריים בהודעה -יעל- נ.ב- אתה בן או בת? ולמה לבד?
 

luka

New member
לבד זה הכי כיף!

לא להיות תלויים באף אחד בלי שאף אחד יהיה לך על הראש, לבד זה הכי הכי כיף אני בכלל אדם שאוהב להיות לבד ותיסעי- אמנם אף פעם לא הייתי בהולנד אבל אני יודעת שאת תבעטי בעצמך (איכשהו) אם לא תסעי, מה כבר יש לך לפספס? סעי. יערה. מנצלת כל הזדמנות לכתוב משהו. בכוונה. פרנציפ!! מי יודע מתי תפוז יחליטו שלא בא להם עליך?, אה?!
 

mmm

New member
תלוי...

כל יציאה לחוץ לארץ היא מעניינת. אבל כמו שm התחיל לחשוב, ``אין לי ארץ אחרת``... BY mE
 

kirk hammet

New member
יא-אללי

הלוואי עליי , אם שואלים אותי אם אני רוצה לטוס להולנד או כל ארץ לא עוינת אחרת אני כבר אורז מזוודות ! לא רואה סיבה שלא אולי תמצאי חולצה יפה ועליה כתוב gehen Fuck sich mit einem Pferd וציור קטן של סוס אז מה אם זה בגרמנית גרמנית הולנדית אותו חרא .......
 
למעלה