סוכנויות שחקנים

סוכנויות שחקנים

איך אני מגיע לסוכנויות שחקנים בתל אביב? יש מודעות שלהם איפשהו? ואיך אני מגיע לאודישנים בלי סוכנים? לזה יש מודעות?
 
יש אתרימ שלהמ ואתה שולח קורות

חיימ ותמונה והכל. לאודישן בלי סוכן ממש נדיר שתצליח להכנס.
 

D i s o r d e r

New member
שים לב -

מנסיוני בעבודות הפקה, הסוכניות המבוקשות ביותר לניצבים הן - "טייק 2" ו"במרום". הן השתיים הגדולות והמוכרות בארץ, ורוב תוכניות הטלויזיה עובדות ביחד איתן. מומלץ להתרחק מסוכניות קטנות שמבטיחות הגשמת-חלומות, שכן, זה לא ממש תלוי בסוכנות אלא בביקוש שיש לאותה אחת בשוק. יש לקחת בחשבון שהרשמה לסוכנות כזו עולה כמה אלפי-שקלים טובים. ושוב - שומדבר בעצם לא מבטיח לך עבודה לצערי. השיטה הכי יעילה שהוכיחה את עצמה מאז ומעולם היא קומבינות. אין מה לעשות, ככה עובד העסק הזה. (וביננו, לא רק העסק הזה). בהצלחה
 

Aspen

New member
בולשיט

מצטערת, אני חייבת להגיב. קודם כל, "במרום" לא נחשבת לסוכנות רצינית. טייק טו אמנם כן אבל רק לניצבים. והוא בטח רוצה סוכנות ליותר מניצבים. ההרשמה לא אמורה לעלות אלפי שקלים טובים, אפילו לא מאות. טייק טו היחידים שלוקחים קצת כסף. ובמרום רמאים. כל סוכנות אמיתית טובה לא לוקחת כסף! תזכרו את זה!
 

D i s o r d e r

New member
מצטערת לאכזב.

סך-הכל דיברתי כפי שציינתי - מנסיוני האישי. (והנסיון הוא מצידו השני של המתרס - גם את זה ציינתי). בכל-זאת אינני חוזרת מדבריי - "במרום" כן נחשבת סוכנות רצינית (חבל על הויכוח יקירתי, אינני נגדך, המותג "רציני" מבחינתי, ניתן לה לאחר שאני יודעת על תוכניות/פרויקטים רבים המשתמשים בשירותי החברה הזו). לגבי התשלום, יכול להיות שטעיתי - את מה שכתבתי אני יודעת ממה שאנשים סיפרו לי. לא בדקתי את העניין בעצמי. אני לא יודעת על-סמך מה את אומרת "לוקחים קצת כסף" - אבל אם את אומרת, את בטח יודעת. הבחור ששאל את השאלה, דיבר על משחק ולכן הסוכניות שהצעתי לו היו של ניצבים (מן הסתם לא אציע לו שירותיהם של סוכנים אישיים, נכון?!) דבר אחרון, כתבת בסוף "כל סוכנות אמיתית טובה לא לוקחת כסף" - והמשפט הזה לא נכון לתפסיתי, קודם-כל כי אני עדיין עומדת על-כך שאלו הן שתי הסוכניות הגדולות (ולא, אינני עובדת של אף-אחת מהן) ושנית, סוכנות שלא תיקח כסף על הרשמה - אולי תחשב מאוד "פיירית" (-כי ביננו, הם לא עושים יותר מדי, תכל'ס) אבל היא גם לא תרשה לעצמה להפסיד. השכר שמקבלת הסוכנות על שירותי ההתאמה בין הניצבים/שחקנים שהיא שולחת הוא לא מעט בכלל (פה אני דווקא יודעת סכומים), והפער שמקבל השחקן עצמו אל מול אותו סכום לא מבוטל הוא מגוכך עד-כדי נצלני. אני מצטערת אם נקלעתי פה לויכוח, ואני חוזרת ואומרת שמדברת מנסיוני האישי בלבד והיכן שציינתי זאת - אני מתחייבת על-כך שדבריי הם המציאות ולא ניסיתי ליפות או לזלזל בשום-דבר. יום נעים.
 

Aspen

New member
אני גם אומרת ממה שאני יודעת

בלי לפתוח ויכוח באמת. כי אני כבר הרבה זמן חוקרת את הנושא. על במרום שמעתי דברים לא טובים. הם לא סוכנות רגילה, לכן לא נחשבת כהאחרות. "לוקחים קצת כסף" הכוונה היא נגיד 200-300 שקל שטייק טו לוקחים (לא זוכרת במדוייק) והם לוקחים בשביל תמונות למאגר שלהם. הייתי בסוכנות הזאת, אז רק עליה אני יודעת בוודאות. הוא אכן שאל על משחק, אבל אני חושבת שהכוונה שלו הייתה לא לניצבות, אלא ממש למשחק. לכן לא יתאים לו אולי ניצבות (אלא אם יאמר אחרת, זה מה שאני הבנתי). סוכנים, סוכנויות, לא משנה. אבל הוא רוצה רציני (למרות שאם הוא באמת רוצה רציני, כדאי לו ללמוד משחק באופן רציני קודם), לכן כדאי סוכנות רצינית (כמו זהר יעקובסון, לבנה חכים ועוד, לא חסר במדינה). סוכנויות אמיתיות לא לוקחות כסף, וזה בדוק. הן רק לוקחות אחוזים מהרווחים. בזה אני כן בטוחה וזה מה שלמדתי עם הזמן. זה מה שאני יודעת בטוח מנסיון אישי שלי.
 
נכון

סוכנות אמיתית ש"מקבלת" אותכ מאמינה בכ ויודעת שתעברי את האודישנימ שישלחו אותכ אליהמ, על סמכ זה המ יודעימ שברגע שתעברי אודישן ותקבלי סכומ מסוימ של כסף המ יקחו ממנו אחוזימ ומשמ מגיע הרווח של הסוכנות.
 
למעלה