סוגייה מעניינית שהעלה ארי שמאי..
גברי לוי הצטרף לנסיעתו של שחר לערעור בשוויץ, על כך אין מחלוקת. השאלה הנשאלת היא, מי מימן את נסיעתו, כרגע 2 דברים ברורים, לא גברי שילם על הנסיעה ודובר ההתאחדות לא מוכן להגיב בעניין. נותרו 2 אופציות, או שהנסיעה שולמה מכספי ההתאחדות (כלומר כספי ציבור)שזה חמור מאוד שהאדון לוקח כספים כדיי לסייע לקבוצה ישראלית שמייצגת רק את עצמה. או..ששחר\מכבי חיפה שילמו על הנסיעה וכאן יש פגם אתי חמור מאוד בהתנהלותו של גברי לוי שלמעשה קיבל טובות הנאה מקבוצה מסויימת.. וכל זה קורה בשבוע שהכהונה הוארכה בעוד 4 או 5 שנים.. בושה!
גברי לוי הצטרף לנסיעתו של שחר לערעור בשוויץ, על כך אין מחלוקת. השאלה הנשאלת היא, מי מימן את נסיעתו, כרגע 2 דברים ברורים, לא גברי שילם על הנסיעה ודובר ההתאחדות לא מוכן להגיב בעניין. נותרו 2 אופציות, או שהנסיעה שולמה מכספי ההתאחדות (כלומר כספי ציבור)שזה חמור מאוד שהאדון לוקח כספים כדיי לסייע לקבוצה ישראלית שמייצגת רק את עצמה. או..ששחר\מכבי חיפה שילמו על הנסיעה וכאן יש פגם אתי חמור מאוד בהתנהלותו של גברי לוי שלמעשה קיבל טובות הנאה מקבוצה מסויימת.. וכל זה קורה בשבוע שהכהונה הוארכה בעוד 4 או 5 שנים.. בושה!