|סהשוואה בין פאלם לפוקט פיסי - עזרה
הי יש לי פאלם III אי, כבר כמה שנים טובות הגיע הזמן וכבר יש צורך להתקדם אני מתלבט בין פאלם לפוקט פיסי שאני בכלל לא מכיר מה ההבדלים? אני זקוק למכשיר צבעוני, זול (טונגסטן למשל עולה 1200 שח כחדש), אני צריך מילון עברי אנגלי (יש חינם?), רצוי מאוד כרטיס CF, סנכרון ב USB2, סוללות שמספיקות לזמן רב רצוי, רצוי אפשרות להקלטה (האם יכול לשמש להקלטת הרצאות במכללה? כמה זמן הקלטה?) מהם ההבדלים בין פלם OS לבין חלונות CE? המון תודה, ותענו מהר, מקצועי ומקיף אפשר ורצוי לתת קישורים בנושא, גם באנגלית אך עדיף בנוסף גם לענות בפורום במדוייק ולעניין שבת שלום ומבורך....