סהר אני יכול לקבל בבקשה פרטים על

Hell is beige

New member
נראה לי שזה מה שאני צריך

אבל ההורים שלי חושבים שהכל בסדר איתי
 
ילד אני יודעת רק

שהיתה לי בבית בחורה צעירה שעבדה אצלי, וטופלה שנים על ידי פסיכאטרית בתל השומר, עם תרופות,(ואגב בחורה מקסימה ורגילה לחלוטין) והגיע השלב שהיא מיוזמתה, ביקשה ונלחמה לקבל אישפוז יום בתל השומר. אחרי חודש פגשתי אותה, והיא סיפרה שזה הדבר הטוב ביותר שקרה לה לאחרונה, והיא ממש חוששת שזה יגמר, חיזקו לה את הבטחון העצמי, את תחושת הערך העצמי, את הכח להתמודד עם קשיים(והבחורה עברה ועוברת המון). תוך כדי כתיבת ההודעה אני זוכרת מצבים שחוויתי איתה בביתי (שכמובן לא ידעתי לאורך השנה פלוס בכלל על מצבה הנפשי היא הסוותה אותו , ואת אשמת ההתפרצויות שלה עלי, האשימו כמובן תמיד אותי). אני שמחה שהיתה לי ,הזכות להעסיקה ולשנות את כל תפיסת עולמי לגבי חולי נפש, כי היא הוגדרה חולת נפש. אני יודעת שהטיפול התרופתי ממש שיפר את חייה, למרות שכמו כל האדם, היו רגעים קשים. אני מקווה שאזכור ביום חמישי הקרוב, ותזכיר לי, אברר גם בבית חולים גהה, קצת יותר על אישפוז יום, אולי אפילו יש להם חומר כתוב מפורט. תהיה חזק אחי. תזכור שאני שם איתך נשמה שומרת עליך וזה יעבור במהרה. רחל-נשמה
 
למעלה