סהר אני חייב עזרה!

סהר אני חייב עזרה!

למה אני תמיד לבד כשכואב לי? אני מוקף בחברים ואני לבד, כלם ישנים. למה אני בוכה, אבל בלי קול? הדמעות זולגות, השפתיים רועדות... והקול? למה אני לא זועק כשכואב לי? למה אני לא צורח את המצוקה? צורח כ``כ חזק עד שמישהו יתעורר? כניראה שיש אנשים שלא נועדו לקבל עזרה שאין מי שיעזור להם ישמור עליהם. כניראה שאני אחד מהאנשים האלה... שלכם ילד קטן שכואב לו כ``כ והוא שוב לבד עים הכאב
 

מורני !

New member
רואה אותך...

בעוד פורום. דוממת מפאת כאבך. לא יודעת מה לאמר. ואיך. אבל. מבטיחה לך. מחוץ לוירטואליות. אשמור עלייך. יש לי אי סי או אי מייל ופלא וטלפון ומה שלא תירצה להשיג אותי. ותוכל לצרוח כרצונך. או לשתוק. או לצחוק. או לבכות. אין דבר כזה אנשים שלא נועדו לקבל עזרה. אין. אתה כאן ואתה תקבל עזרה. מורן.
 
גם אני רואה אותך מורני ו...

גם אני רואה אותך מורני, ובאמת מעריך את התמיכה שאת מציעה לי. אבל אני כבר עייף מידי ועצוב מידי בשביל לדבר. אני אנסה ללכת לישון בתיקווה שבשנתי יכאב לי פחות. אני פוחד שאני אני אשאר ער עוד קצת, אני אלך לישון ולא אתעורר לעולם. לילה טוב מורני שלך ילד קטן אומלל ומותש
 

מורני !

New member
חומד...

אם הלכת לישון .. מאחלת לך לילה טוב ושקט... אם אתה עוד כאן.. אני עוד פה למשך הלילה... אז תוכל לתפוס אותי בצאט.. שבת שלום!
 

בבר

New member
אומלל אתה יודע...

נראה לי שגם אני לא נועדתי לקבל עזרה ואין מי שישמור עליי ויעודד אותי ברגעים הקשים. יש לי דפקט שהוא : שתמיד אני אומרת את האמת לכולם ולא משנה מה היא ואני גם נותנת אמונה עיוורת להרבה אנשים ואחר כך זה פוגע בי כמו בומרנג ואני יותר מדיי תמימה . לפני כמה ימים חשבתי אולי שהייתי מתאימה לחיות בתקופה אחרת אולי בראשית האלף או משהו כזה. וגם חשבתי שאולי כדאי לי לעבור לגור עם סבתא שלי זכרונה לברכה אותה נורא אהבתי והיא בטוח תעניק לי אהבה ותשמור עליי. למען האמת, נגמרה לי המוטיבציה, הבעייה שלי היא שאין לי אומץ לעבור לעולם אחר. אני כאן בשבילך בכדי לעזור,לשמור והכי חשוב להקשיב לך ואולי גם אתה תוכל להקשיב לי. לילה טוב, עינב.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
לילד השדה

שוודאי כבר ישן. אני כאן עכשיו (מה לעשות... ישנים). אם אתה רוצה לדבר, תן סימן.
 
למעלה