סהר....אם מישהו פה...אני חייבת לדבר אני לא יכולה יותר...אוף...אני ממש נשברת...נמאס לי לסבול כל הזמן
M MeB New member 10/8/01 #1 סהר....אם מישהו פה...אני חייבת לדבר אני לא יכולה יותר...אוף...אני ממש נשברת...נמאס לי לסבול כל הזמן