סהר....אם מישהו פה...אני חייבת לדבר

  • פותח הנושא MeB
  • פורסם בתאריך

MeB

New member
סהר....אם מישהו פה...אני חייבת לדבר

אני לא יכולה יותר...אוף...אני ממש נשברת...נמאס לי לסבול כל הזמן
 
למעלה