סדרת כתבות במהדורת החדשות בנושא הרכבת הקלה בת"א

מצב
הנושא נעול.

danezeq

Member
סדרת כתבות במהדורת החדשות בנושא הרכבת הקלה בת"א

סדרת כתבות במהדורת החדשות בנושא הרכבת הקלה בת"א
היי כולם.
אם זכרוני אינו מטעה אותי היום מתחילה סדרות כתבות בנושא ה-מחדל, בחדשות בערוץ 10.
יש פה איזה דיון / שירשור על זה?
 
זה פרק אחד מתוך סדרה שעוסקת בבעיות הדיור, הבנקאות והתחבורה

סדרת כתבות במהדורת החדשות בנושא הרכבת הקלה בת"א
היי כולם.
אם זכרוני אינו מטעה אותי היום מתחילה סדרות כתבות בנושא ה-מחדל, בחדשות בערוץ 10.
יש פה איזה דיון / שירשור על זה?
זה פרק אחד מתוך סדרה שעוסקת בבעיות הדיור, הבנקאות והתחבורה
הערב - על מחדל התחבורה בישראל ובעיקר במטרופולין גוש דן - לעומת הנעשה באירופה וארה״ב. שווה צפייה.
 
אכן תהיה היום כתבה. הבנתי שרק הכתבה הזאת תיגע ברכבת שאין בגו

סדרת כתבות במהדורת החדשות בנושא הרכבת הקלה בת"א
היי כולם.
אם זכרוני אינו מטעה אותי היום מתחילה סדרות כתבות בנושא ה-מחדל, בחדשות בערוץ 10.
יש פה איזה דיון / שירשור על זה?
אכן תהיה היום כתבה. הבנתי שרק הכתבה הזאת תיגע ברכבת שאין בגו
שאין בגוש דן. לפי הקדימון הכתבה תהיה סבירה מינוס.
כי הכתב השווה את גוש דן לאתונה וקהיר. ומטרופולין אתונה גדול מגוש דן וקהיר בוודאי שהיא לא ברת השווה.
 
ההשוואה היא לא בגודל אלא בהתמודדות עם הבירוקרטיה5

אכן תהיה היום כתבה. הבנתי שרק הכתבה הזאת תיגע ברכבת שאין בגו
שאין בגוש דן. לפי הקדימון הכתבה תהיה סבירה מינוס.
כי הכתב השווה את גוש דן לאתונה וקהיר. ומטרופולין אתונה גדול מגוש דן וקהיר בוודאי שהיא לא ברת השווה.
ההשוואה היא לא בגודל אלא בהתמודדות עם הבירוקרטיה5
 

darkshadow1

New member
אתונה לא גדולה בהרבה מגוש דן.

אכן תהיה היום כתבה. הבנתי שרק הכתבה הזאת תיגע ברכבת שאין בגו
שאין בגוש דן. לפי הקדימון הכתבה תהיה סבירה מינוס.
כי הכתב השווה את גוש דן לאתונה וקהיר. ומטרופולין אתונה גדול מגוש דן וקהיר בוודאי שהיא לא ברת השווה.
אתונה לא גדולה בהרבה מגוש דן.
לפי ויקיפדיה במטרופולין אתונה יש 3.7 מיליון תושבים, בזמן שבגוש דן יש בערך 3.2 מיליון.
 
ראש עיריית אתונה אמר בכתבה 5 מיליון.

אתונה לא גדולה בהרבה מגוש דן.
לפי ויקיפדיה במטרופולין אתונה יש 3.7 מיליון תושבים, בזמן שבגוש דן יש בערך 3.2 מיליון.
ראש עיריית אתונה אמר בכתבה 5 מיליון.
והאיזורים בהם יעברו מערכי הסעה המונית יעילים לא עובר את 2 מיליון תושבים.
רכבת תחתית זה לא פתרון להגעה מאשדוד או נתניה לתל אביב למשל.
 
הכנס לדף של נדב איל בפייסבוק.

סדרת כתבות במהדורת החדשות בנושא הרכבת הקלה בת"א
היי כולם.
אם זכרוני אינו מטעה אותי היום מתחילה סדרות כתבות בנושא ה-מחדל, בחדשות בערוץ 10.
יש פה איזה דיון / שירשור על זה?
הכנס לדף של נדב איל בפייסבוק.
https://www.facebook.com/pages/Nada...tional-Desk-נדב-איל-ודסק-החוץ/198769046804599
 

olli3

New member
מנהל
למי שרוצה לצפות בכתבה>>>

סדרת כתבות במהדורת החדשות בנושא הרכבת הקלה בת"א
היי כולם.
אם זכרוני אינו מטעה אותי היום מתחילה סדרות כתבות בנושא ה-מחדל, בחדשות בערוץ 10.
יש פה איזה דיון / שירשור על זה?
למי שרוצה לצפות בכתבה>>>
https://www.youtube.com/watch?v=RYP-DL9Iw4w&feature=youtu.be
 

Subi777

New member
פרויקטי תחבורה הם בבחינת הרעה החולה של הבירוקרטיה הישראלית.

סדרת כתבות במהדורת החדשות בנושא הרכבת הקלה בת"א
היי כולם.
אם זכרוני אינו מטעה אותי היום מתחילה סדרות כתבות בנושא ה-מחדל, בחדשות בערוץ 10.
יש פה איזה דיון / שירשור על זה?
פרויקטי תחבורה הם בבחינת הרעה החולה של הבירוקרטיה הישראלית.
נראה לי שהחסם הבירוקרטי הכי גדול מגיע דווקא מהרשויות המקומיות אשר דורשות כל מיני דרישות של תשתיות לצד הפרויקט התחבורתי.
&nbsp
עצוב אבל שאיזורים מתפתחים אחרים לא חושבים כמה שנים קדימה ומכינים מעכשיו תשתית תחבורתית ראויה.
&nbsp
 

d70

Well-known member
למיטב זיכרוני הרשויות דווקא סיימו את העתקת התשתיות

פרויקטי תחבורה הם בבחינת הרעה החולה של הבירוקרטיה הישראלית.
נראה לי שהחסם הבירוקרטי הכי גדול מגיע דווקא מהרשויות המקומיות אשר דורשות כל מיני דרישות של תשתיות לצד הפרויקט התחבורתי.
&nbsp
עצוב אבל שאיזורים מתפתחים אחרים לא חושבים כמה שנים קדימה ומכינים מעכשיו תשתית תחבורתית ראויה.
&nbsp
למיטב זיכרוני הרשויות דווקא סיימו את העתקת התשתיות
כך שלפחות כרגע ,הם לא הגורם המעכב.
 

Subi777

New member
זה אולי נכון לפרויקט ספציפי

למיטב זיכרוני הרשויות דווקא סיימו את העתקת התשתיות
כך שלפחות כרגע ,הם לא הגורם המעכב.
זה אולי נכון לפרויקט ספציפי
ככלל זה לא נכון... רשויות הן אחת הסיבות העיקריות לעיכובים בפרויקטים.
 
קו החוף המערבי תל אביב-ראשון-אשדוד הוקם דווקא יפה

פרויקטי תחבורה הם בבחינת הרעה החולה של הבירוקרטיה הישראלית.
נראה לי שהחסם הבירוקרטי הכי גדול מגיע דווקא מהרשויות המקומיות אשר דורשות כל מיני דרישות של תשתיות לצד הפרויקט התחבורתי.
&nbsp
עצוב אבל שאיזורים מתפתחים אחרים לא חושבים כמה שנים קדימה ומכינים מעכשיו תשתית תחבורתית ראויה.
&nbsp
קו החוף המערבי תל אביב-ראשון-אשדוד הוקם דווקא יפה
וגם ההמשך שלו במערב הנגב מוקם יפה ודי מהר.
יש פרויקטים שמתקדמים ויש כאלו שלא.
הסתכלו 5 או 10 שנים אחורה בארכיון הפורום ותראו!
 

בועז ל

New member
ולכן איני תומך בכל מסקנות הכתבה.

קו החוף המערבי תל אביב-ראשון-אשדוד הוקם דווקא יפה
וגם ההמשך שלו במערב הנגב מוקם יפה ודי מהר.
יש פרויקטים שמתקדמים ויש כאלו שלא.
הסתכלו 5 או 10 שנים אחורה בארכיון הפורום ותראו!
ולכן איני תומך בכל מסקנות הכתבה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה