סדרת חילות- מזרח תיכון.

  • פותח הנושא Yulk
  • פורסם בתאריך

Yulk

New member
סדרת חילות- מזרח תיכון.

שלום לכולם ! השבוע קיבלתי זימון לסדרת חילות.
אני לומדת לימודי המזרח התיכון. יש למישהו מושג, איך מתנהל כל התהליך במקצוע שלי? האם הם שואלים שאלות שקשורות לחומר הלימוד? תודה.
 

BMWE

New member
שאלות במקצוע?

את/ה מבלבל בין הראיונות לבין הסדרה. יום אחד מוקדש לכתיבת קורות חיים והתכוננות לראיון. אם יש עוד ימים, אז חיילות a,b,c... מסבירים על תפקידים שניתן לעשות בהם באותו התחום שלומדים.
 

kripton

New member
בדרך כלל במקצועות קטנים

אין ממש סדרת חיילות. הרי יש רק אולי חייל אחד שבהם הם משתבצים, ובסוף היום חיילות הזה עושים להם כבר ראיונות.
 

BMWE

New member
זה עדיין לא נראה לי

ואחת הסיבות כי נאמר (בסדרה) שהראיונות יהיו מנובמבר. אבל אם אתה אומר, שיהיה
 

kripton

New member
אתה לומד הנדסת חשמל

נכון? לך יהיו ראיונות בנובמבר כי אתם מספר דו סיפרתי של עתודאים שלומדים. מבחינה אירגונית יותר נוח לחייל גם להציג את אפשרויות העבודה שבו וגם כבר לראיין את מעט העתודאים שבאים לשם. ככה הם חוסכים זמן.
 

Yulk

New member
סדרת חילות המשך ...

יש לי בינתיים זימון רק ליום אחד. חוץ מזה, לא רשמו לי להביא לא קורות חיים ולא גיליון ציונים. האם אני צריכה בכל זאת להביא להם את זה? יש פה בכלל מישהו שלומד מדעי הרוח או החברה?
 

שחר להב

New member
תשובות...

אוקיי, קודם כל נגיד שאני לומד מדע המדינה, ועד כמה שאני יודע אנחנו אמורים להיות באותו היום של הסדרת חיילות של היום הבודד (מדעי המדינה, מזרח תיכון, יחב"ל, אולי גם תקשורת)... עכשיו: סדרת חיילות (או אצלנו: היום הבודד הזה) הוא יום שבו מסבירים לך איזה סוגים של תפקידים יש במקצועות שלנו, ועל תהליך המיונים והחזרה לשירות. בשלב זה אין ראיונות, אין קו"ח, אין שום דבר. רק מסבירים לך - מפרטים לך - עונים לך על שאלות... אח"כ יוזמנו אנשים לראיונות, אליהם צריכים להביא גיליון ציונים, קורות חיים, ושאר ירקות.
יהיה בסדר, נתראה שם.
ש.
 

שחר להב

New member
אחרי שקראתי את מה שכתבתי...

יש מקום להבהרה: אח"כ יהיו יוזמנו אנשים וכו' - מתייחס לא לסדרת החיילות, אלא לכמה חודשים אחריה. בקיצור: ליום הבודד הזה צריכים לבוא, להקשיב, ללמוד, וללכת הביתה. לא צריך להביא קו"ח או גיליון ציונים. ש.
 

BMWE

New member
ש. אתה שייך לשב"כ../images/Emo35.gif

אמרתי לך - בחר ניק בודד, את השאר תזרוק (תחליף לסיסמא כלשהיא). כבר ככה יודעים שקוראים לך שחר
 
למעלה