סדרת גוני מקסוול

zmir2003

New member
סדרת גוני מקסוול

סיימתי היום את הספר johnny and the dead (לאחר שקראתי את johnny and the bomb) אחלה סדרה אך פחות פופולרית בקרב קוראי פראצאט וחבל... עכשיו יש לי רק למצוא ולקרוא את only you can save mankind מישהו עוד קרא? למישהוא יש אוליי להשאיל את הספר הראשון בסדרה (שהזכרתי למעלה)
 

Rincewind

New member
Only you...

לדעתי היה הספר הטוב יותר מהשלושה. הוא גם הראשון, אגב, לכן חבל שלא קראת אותו קודם. אחריו ג'וני והפצצה היה מעולה. גם ג'וני והמתים מצויין, אם הזוי מעט. ולשאלתך- רק אתה יכול להציל את האנושות שלי מושאל כרגע, אז אני לא יכול לעזור...
 

zmir2003

New member
my thouhts exacly

גוני והפצצה היה הראשון שקראתי ואחריו גוני והמתים..אין ממש קשר בינהם אז לא ממש הקפדתי לקרוא לפי הסדר (מה גם שקניתי אותם לפי הסדר שקראתי אותם) וגם אני חושב שגוני והפצצה היה מצויין וגוני והמתים גם טוב מאד אם כי באמת קצת אפלולי (כמו שאני אוהב אבל)..בכך אופן אתה אומר שהראשון בסדרה הוא הכי טוב..אז כנראה אני יזמין אותו..לפי מה שהבנתי לא מדפיסים אותם יותר?!? ואני יצטרף לקנות יד שניה?!? לא נורא העיקר שיהיה מה לקרוא.
 

Greebo

New member
איפה ניתן לקנות אותם?

קראתי את ג'וני והפצצה, שהיה ספר מעולה.. (רק אני שמתי לב לדימיון הרב בין הגברת עם עגלת הקניות והחתול שלה לפאול אוייל רון וגריבו?) מאיפה ניתן לקנות? ואיפה בדיוק יש חנויות יש שניה טובות בגוש דן?
 

Rincewind

New member
אני קניתי את השלישייה שלי באמזון

ואכן יש דמיון. יש לפראצ'ט נטייה לחזור על דמויות בספרים שלא קשורים לדיסק.
 

zmir2003

New member
אני קונה באליבריס בדרך כלל

יש להם הרבה ספרים שקשה למצוא www.alibris.com משלוח לפי מה שאני זוכר לא יקר ומגיע בזמן. כלאופן כן טרי מרבה לחזור על אותם דמויות..בגוני והמתים יש איזכור קצרצר בסוף הספר שמוות מופיע בו..ממש רק כמה שורות אבל בהחלט אפשר לזהות אותו למרות שאף פעם לא מוזכר שמו..כאילו טרי צוחק ביחד איתנו (המעריצים הנלהבים) מאיזה בדיחה שמישהו אחר בטח לא ישים לך אליה..אהבתי
 

Athaclena

New member
לי יש, אבל מושאל כרגע

אני אשמח להשאיל כשהוא יחזור אליי... וגם יש לי את רוב שאר הספרים שלו אם עוד לא יצא לך לקרוא.
 

zmir2003

New member
../images/Emo140.gif אחלה,יופי ותודה מראש

נראה לי שכרגע התוכנית שלי היא להשלים את מה שאין לי באוסף הפרטי ואז פשוט לקרוא את כל מה שלא קראתי עד היום או להשאיל ממישהוא נחמד (כמוך :) ) או לקרוא את כל הספרים אחד אחרי השני לפי תת סדרות..כן זה פרוייקט גרנדיוזי אבל אני משוכנע שאני יכול לעמוד בזה. בעיקר משום העובדה היחידה שעד היום לא קראתי ספר אחד של טרי שלא נהניתי ממנו מאד (למרות שיש טובים יותר ופחות ואהובים יותר ופחות לכולם יש את האיכויות שלהם). כרגע אני פשוט קורא קלאסיקות בתחום המדע בדיוני ומשלים השכלה מה שנקרא (קורא כרגע Brave new world) אז ברגע שאסיים את הפרוייקט הנוכחי אני אשמח להשאיל ממך מה גם שיש לי לפחות 5 ספרים של טרי מעולם הדיסק בבית שעוד לא קראתי...
 

Athaclena

New member
brave new world זה טוב

אני מקווה שגם פארנהייט 451 ברשימה שלך, פשוט נוטים להתעלם ממנו יחסית לבלייד ראנר ו1984 אע"פ שהוא מאוד קריא ואפילו די אופטימי... מה עם the day of the triffids? הוא לא הכי מוכר בארץ אבל זו גם קלאסיקה (וכן, יש לי אותו) אני כבר רגילה להשאיל לאנשים את טרי, לפעמים את כל סדרה ולפעמים רק להשלים פערים. הספריה תמיד פתוחה ועומדת לרשות הקוראים
 
הו, באמת?

יש את שני האחרים בסדרת ג'וני? אולי אני ארצה להשאיל אותם, אבל יש לי בינתיים ספרים לקרוא...
 

Athaclena

New member
כן. בסה"כ חסרים לי

כובע מלא בשמיים, זה עם הדואר וסטראטה. כמובן שהכל באנגלית, וחלק מתפרקים קשות (כי קניתי אותם לפני בערך 8 שנים)
 

ויימס

New member
כן, והבטחת לי לקנות ממך את הקומיקס

של אור מופלא ומעולם לא קיימת, *פרצוף עצוב ומעורר רחמים*
 

Athaclena

New member
לא הבטחתי שום דבר לאף אחד

כתבתי "נראה מה יקרה". ואת לא עשית כלום כל הזמן הזה... אני פשוט שוקלת להביא את זה לפנחס למתנת חתונה, אבל אני לא יודעת אם הוא רוצה. מה דעתכם?
 

zmir2003

New member
כן זה נכון

הבעיה היחידה שלי היא שאני לא עומד בקצב... כבר הפסקתי לספור כמה ספרים יש בכל סדרת עולם הדיסק..כל פעם שאני מסתכל נוספים לפחות עוד 3 ספרים חדשים..מעניין איך הוא כותב כל כך מהר ועדיין שומר על רמת כתיבה גבוהה כל כך.
 

Rincewind

New member
המממם

הוא כותב בערך בקצב של ספר דיסק אחד וספר אחר אחד בשנה. אבל פעם הקצב היה הרבה יותר מהיר, היו תקופות של שלושה ספרי דיסק בשנה.
 
לא הגיוני

אחרת היו כמות של ספרי דיסק כמו כמות של ספרים אחרים, ובסך הכל ספרים אחרים יש פחות מסרי דיסק, לא?
 

Rincewind

New member
נכון,

דיברתי על פעם לעומת עכשיו. פעם הוא היה כותב רק ספרי דיסק במסות. כיום הוא כותב בצורה שווה בערך.
 
למעלה