סדרה סתמית עם איכויות גבוהות

הטעם החדש של הדובדבן
אחרי שצפיתי, אפילו טרחתי לקרוא עליה קצת בעברית - מאקו:

מה הטעם

ב"טעם דובדבן חדש לגמרי", סדרת האימה החדשה של נטפליקס, נראה שהעומס של סצנות הגועל, הזומבים והכישופים נועד להסוות את זה שאין באמת סיפור ואין באמת דמויות. וחבל, כי הסדרה הזו יכלה להיות טריפ מהנה במיוחד​

"טעם דובדבן חדש לגמרי" הייתה יכולה להיות טריפ מהנה במיוחד לו רק היא הייתה יודעת לאן היא הולכת ומה היא רוצה להגיד לנו. הסדרה נוגעת על קצה המזלג בנושאים רבים - אבל היא לא מגיעה לעומקים ולא מצליחה לחדש או להגיד משהו מעניין עליהם. היא נוגעת קצת ב#מיטו, בהוליווד ותעשיית הקולנוע האכזרית, באמנים והקשר ביניהם לאמנות שלהם, בזהות עצמית ואמנותית, אבל היא רק מדלגת ביניהם. הנושאים הללו נבלעים בתוך עומס של סצנות שנועדו בעיקר להגעיל או להקריפ. אגב, ראוי לציין שהסדרה מוגדרת כדרמת אימה, אך היא לא מפחידה. היא בעיקר מעוררת תחושות של חוסר נוחות וגועל.
הלכת לקרוא גם קצת באילאינגליזית - Vulture
Brand New Cherry Flavor is a Hollywood satire. Are the felines a metaphor for the untamed filmmaker?

The opening shot of the pilot is a feral cat rolling in the dirt on a road outside Los Angeles. The scene made Antosca think of how many people come to Hollywood from some other town looking for acceptance. It also made him think of his own cat, “a stray who used to come to the back door and cry, and now he lives in the house,” he says. “We just liked the feeling of the artist as feral cat.”

Zion points out that in the opening scene, the car looks as if it’s going to hit the cat, but the stray jumps out of the way just in time. “It speaks to the way you have to dodge certain things and be a survivor if you’re going to be in Hollywood,” she says. More important, Antosca says the opener is “us telling you we’re not going to hurt the cat. This isn’t a show where the cats get run over.” Someone read their copy of Save the Ca
t!

אז..
זה סיפור ביזארי על במאית צעירה המגיעה להוליווד עם סרט שיש סיכוי שיופק כסרט גדול והבטחה שהיא תהיה הבמאית. אמ-מה הכל הולך ההיפך מתוכניותיה, ובמהלך 7 הפרקים עד חזרתה שלמה לארץ הולדתה [?] אנו עדים למסע מסוייט הכולל לידת חתולים מהפה, עקירת עין ואכילתה, קיפצה של ישות מגוף לגוף [זה אחד הרעיונות הכי עתיקים בתרבות האנושית].
אמ-מה, זה "סתם" בחיי. על אף עיצוב מופלא, צבעי רקע מרשימים, משחק מעולה, באמת, פעלולים טכניים, סוריאליזם, סמבוליזם ואפילו יסודות סאטיריים, כשאין כלום, אז אין כלום.
עד עכשיו לא הבנתי את שם הסדרה.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
אז בסולם של 1 ל10 בכמה אתה מדרג את הסדרה מבחינתך?

אני שקלתי לראות אותה, אבל א הגעתי אליה
 
למעלה