סדנת פיות ביער אלונים עתיק

אם הציניות היתה נכנסת בתוך צנצנת....


היא היתה הופכת להיות צינית ואז אולי אף היתה מבטלת את עצמה .
 

DEL7

New member
אחרי מחקר של שנים רבות על פיות?

באיזה אוניברסיטה זה התרחש? או שאולי התכוונת לקריאת אגדות שנמשכה שנים? כי זה לא אותו הדבר, את יודעת. בכל מקרה, גם אם מדובר בקריאת אגדות, יהיה נחמד לשמוע קצת מהמסקנות שהגעת אליהן, על קצה המזלג. שתפי ואולי זה גם ימשוך אנשים מוזרים כלשהם להגיע לסדנא היצירתית שלך.
 
א','ב' ו-ג'

א'. ליקטתי ידע שמאני שקיים בעולם עוד לפני שקמו האוניברסיטאות. זהו מחקר חיים שלי, שהחל ממפגש עם פיות בהיותי בת שש. ראיתי פיות, תיקשרתי עם פיות, קראתי ספרים על ישויות טבע ופיות, וכן... גם קראתי אגדות. האם לדעתך רק באוניברסיטאות עושים מחקרים? ב'. אשמח לשתף מסקנות עם אנשים שמתעניינים באמת. יש לך שאלה קונקרטית? ו-ג' חשבתי שהגעתי לפורום תקשור והתפתחות רוחנית... מיהם אותם אנשים מוזרים שאתה מדבר עליהם?
 

DEL7

New member
חשבתי שלמרוח את הלחם מהצד השני, זה משהו אחר

לגמרי. (כשאמרו על מישהו מהעבודה שהוא מורח את הלחם מהצד השני, לקח לי יובלות להבין למה התכוונו.)
 

DEL7

New member
היי תיאולוגיה, אנשים מוזרים... הכוונה אליי

אני בעצמי פרח מוזר (תראי כמה שטויות אני כותבת ותביני). אם מישהו נוסף חושב שהוא מוזר...הוא בטח יודע. לא אהבתי את השימוש במילה "מחקר" ולדעתי זו די היתממות מצידך אם את רומזת שאינך מבינה את ההבדל בין חקירה אישית לבין מחקר מדעי. כוחן של מילים טמון לא רק במשמעות הגלויה שלהן, כידוע. אני אישית, אשמח לקרוא מעט (או הרבה) מתמצית מסקנותיך ומתקשורייך! (לא בציניות אלא בכנות גמורה). לדעתי זה גם יעורר יותר עיניין וימשוך אלייך יותר אנשים לסדנה.
 
למעלה