סדנת הדרכה אונליין להגשת בקשה במסלול FSW

amirshuval

New member
אני אשתדל לקבוע לפחות שני מועדים נוספים

עם זמן התחלה מאוחר יותר בערב (שעון ישראל). אני אעדכן במהלך השבוע הקרוב.
 
בינתיים... בקשר ל-1000 הראשונים בכל מקצוע;

בזמנו שאלתי ואמרו לי כאן שהמסלול חדש ולא ברור, ותהיתי אולי כבר ידוע לך - או למישהו אחר, מה קורה כאשר עוברים את ה-1000 הראשונים בכל מקצוע; האם הבקשה נדחית, או פשוט מועברת לשנה הבאה? ... או משהו אחר?
 
האם יש איזושהי אפשרות לדעת מה המספר

הקיים בכל זמן נתון לכל מקצוע? התשובה שלך קצת מייאשת אותי, משום שזה פחות או יותר המכשול היחיד מבחינתי. אני תוהה מה ניתן לעשות??
 

תלתל11

New member
למה להתייאש?

תגיש, ואם כבר התמלאה המכסה יחזירו לך את הבקשה + התשלום, ותוכל להגיש שוב בתחילת הסבב הבא. מה יש לך להפסיד? הספירה החלה ב-26 ביוני כששינו את התקנות, השנה הראשונה תמשך עד סוף יוני 2011 והסבב הבא יתחיל ביולי.
 
שני דברים מטרידים אותי:

האחד הוא שזו הוצאה כספית. אתה עכשיו מחדש לי כשאתה אומר שמחזירים את הכסף; אם ככה זה פותר את העניין הזה. השני הוא אסטרטגי: אם הייתי יודע שנגמר הייתי מחכה ליולי הבא... בהנחה כמובן שהמקצוע שלי יישאר רלוונטי. אני מבין שלוקח בין 5 ל-11 חודשים בערך לתת תשובה, כך שאם לוקח להם יותר, הם מחזירים לי בערך באות הזמן שנה הבאה... מה שמחזיר אותי לאותו המקום, ולכן אולי עדיף לחכות... בכל מקרה, זה שמחזירים את הכסף זה בהחלט דוחף אותי להחליט להגיש. תודה על התשובה!
 

תלתל11

New member
אל תחכה לשנה הבאה

אני לא יודעת מה המקצוע שלך, אבל חבל להסתכן שהוא לא יופיע בסבב הבא. יש לא מעט אנשים שאכלו אותה כשהתקנות השתנו מ-38 מקצועות ל-29 והם מצאו את עצמם בחוץ.
 
תודה על ההמלצה

המקצוע הוא עובד סוציאלי ולמיטב הבנתי הוא הוסף ביוני האחרון אחרי כמה שנים שלא היה.
 

amirshuval

New member
אני מניח שכשהמכסה למקצוע מסוים תגמר

הם יעדכנו באתר. אבל המכסה יכולה להיגמר ורק 3-4 חודשים אחר כך כשיגיעו לבקשות שגמרו את המכסה הם ידעו על זה ובינתיים מגישים חסרי מזל ימשיכו להגיש. צא מנקודת הנחה שלא תדע מספרית איפה אתה עומד. אם אתה עומד בקריטריונים האחרים ורוצה קנדה אז פשוט תגיש. דמי עיבוד הבקשה יוחזרו, המאמץ וההשקעה מסביב לא. אם זה מה ששובר אותך, והאזרחות הקנדית, שבסופו של דבר תהיה לך אם תצא מהצד השני של התהליך בשלום, כבר לא שווה לך בנתונים האלה אז אני לא יודע מה להגיד לך. אי אפשר לדעת אם יהיו לך הזדמנויות יותר טובות להגר לקנדה בשנים הקרובות בלי להגיע לכאן קודם.
 

amirshuval

New member
ומה שנאמר למעלה נכון חוץ

מדבר אחד - אי אפשר לדעת אם המקצוע שלך יופיע ברשימה בשנה הבאה. אז זה לא ממש מדויק להגיד תנסה בסבב הבא. יכול מאוד להיות שכשהחלון הזה ייסגר לא תוכל להגר.
 
תודה

כמו שכתבתי לתלתל למעלה, הנתון שמחזירים את הכסף חדש לי וקצת משנה את התמונה. תודה רבה! אצטרך לקחת החלטות בזמן הקרוב. אם תעשה סדנה בזמן שיהיה לי נוח אשמח להצטרף!
 
למעלה