סדנאת טלטלים לעוגות מצויירות

סדנאת טלטלים לעוגות מצויירות

שהתקיימה הבוקר ברמת גן. תודה למארחת המקסימה
על בוקר שליו ,שקט ונעים. והנה העוגה שלה עוגה ליום העצמאות. (אתן מוזמנות להכניס מתחת לכל תמונה את שמכן)
 

תותילי

New member
זו העוגה שלי.

תודה לגילגולית על ההסברים והסבלנות. תודה ל gtali על האירוח. היה נפלא, וחזרתי הביתה ועשיתי את ילדותי מאושרות עם העוגה. עכשיו הויכוח מי תיכח את העוגה....
 

henlip

New member
אני עשיתי אותה

מאוד נהנתי מהסדנה ומההסברים ותודה על האירוח הנעים.
 

Isabelly

New member
איזה כיף היה!

תודה גדולה לגלית ולטלי על האירוח. שמחתי להכיר את כולכן
 

gtali

New member
תודה לכולן היה ממש כיף, ורעיון -

הלוואי ואפשר היה לעשות "חוג" באופן קבוע (כמו ענתבר). נפגשים פעם בשבועיים בכל פעם אצל מישהי אחרת עם מדריכה... לומדים, נהנים ומפטפטים. ותודה מיוחדת לגלית על ההדרכה הבאמת מקצועית ומכל הלב.
 

t a l talim

New member
בוקר טוב! ותשובה-

המון המון תודות לך, על האירוח הנהדר! ולשאלתך- ניתן לארגן קבוצה כזו, הבעיה העיקרית היא למצוא מספיק משתתפים המעוניינים בחוג כזה, ומוכנים להתחייב להגיע לכל המפגשים. זו גם הסיבה שאת סדנאת המילפיורי כינסנו למפגש אחד. אם יש מספיק מעוניינים- רק תגידו. שוב תודה, טל
 

gtali

New member
בוקר טוב טל.. ושבת שלום

איך את רוצה שנודיע לך? במסרים אישיים? אני לא מדברת על פגישות ארוכות לתוך הלילה. מפגשים קצרים של 3 שעות בכל פעם זה נראה לי כיף חיים. לגבי התדירות אפשר להחליט - פעם בשבועיים, פעם בחודש..
 

t a l talim

New member
בהתחלה- במסרים.

אם אראה שיש הענות, אבנה מערך ל"חוג" כזה, אעלה הודעה מסודרת לפורום, ואפתח הרשמה.
 
למעלה