סדנאות לחודש יולי (וקצת אוגוסט)

annavi

New member
סדנאות לחודש יולי (וקצת אוגוסט)

12/07/05 בשעה 19:00 סדנת "חריזה" אצל wildspirit ובהדרכתה 19/07/05 בשעה 19:00 סדנת "ציור על עץ" אצל wildspirit ובהדרכתה 26/07/05 בשעה 19:00 סדנת "מאלות" אצל wildspirit ובהדרכתה 24/07/05 בשעה 18:30 סדנת "חריזה + שרשרת ענפים" אצל ניצנץ ובהדרכתה 03/08/05 בשעה 18:30 סדנת "נייר ממוחזר" אצל ניצנץ ובהדרכתה זהו בינתיים, יש עוד הרבה בדרך, אז טיפה סבלנות. פרוט של מה נלמד בכל סדנא יבוא בהמשך. ההרשמה כמובן לפי כל חוקי הפורום במסרים.
 

ענ2ת

New member
יו איזה כיף. רוצה את כולם ../images/Emo6.gif

כמובן שאשלח לך מסרים כמקובל ולפי הכללים אני בחורה מסודרת
מכרה אותי
לא?
 

ענ2ת

New member
לאביבית ולמדריכות../images/Emo124.gif

אולי כדאי שכל מדריכה תכתוב בכמה מילים מה היא הולכת ללמד בסדנא שלה. רצוי לפני ההרשמה כדי שהבנות שירצו להרשם יידעו למה בדיוק הן נירשמו זה ימנע גם ביטולים אח"כ
 

ניצנץ1

New member
אז קצץ הסבר על הסדנאות שלי

חריזה וענפים קודם. מעלה שרשרת ענפים לדוגמה. החומרים- חוט מתכת דק מעט, חרוזים שונים עד גודל 0.6, אבל גם יותר קטנים, אפשר רק וונציה, אבל אם יש מעט קריסטלים או חרוזים שונים, כולל מתכת- זה נותן אושר גדול יותר של שרשרת.
 

ניצנץ1

New member
דוגמאות של חריזה

אפשר מכל דוגמה לעשות טבעות, אני פשוט העדפתי צמידים. אם רוצים טבעות- להכין קריסטלים צ'כיים או סוורווסקי בגודל 0.4 וחוט דייג 0.3 לכל היותר, לצמידים אפשר לעבוד עם חרוזים אחרים- זכוכית, עץ, דמויי פנינה, אייס פנינה ואפשר גודל 0.6 או 0.8. לצמידים יש צורך בשני מסתירי קשר לכל צמיד וגם סוגר אחד, יכול להיות מאד פשוט, שני חרוזי מעיכה. אם יש ענין אפשר להכין עגילים או שרשרת על שרשרת דקה. מעלה דוגמה אחת לכל אפשרות. שרשרת על שרשרת מצופה כסף. עולה עד 10 ש"ח למטר, צריך לכל היותר חצי מטר וחרוזים שונים בכמות לא גדולה, סוגר, מסתירי קשר, המון חרוזי מעיכה ותליון קטן למי שאוהבת.
 

ניצנץ1

New member
עוד אופציה.. יש המון..

תבחרו לפי עניין, כל אחת יכולה להכין שניים- שלושה בשעתיים, רק תדאגו לחומרים..
 

ניצנץ1

New member
דומה לעגילים. שוב- שמיים הם הגבול

לעיצוב, רק תכינו מתלים לעגילים.
 

ניצנץ1

New member
מי שרוצה לראות עוד דוגמאות-

העלתי בתחילת השבוע שרשור גדול של חריזה. כעת לנייר ממוחזר. עדיין לא צילמתי את הדפים הבודדית שנששרו לי מייצור הקודם, כי את הרוב כבר ניצלתי לכרטיסי ברכה ואלבומים. אבל זה דורש את החומרים הבאים: נייר טואלט- 2 חבילות נייר איכותי, אפשר גם צבע פסטלי. חצי מפת בד חד פעמים בצבע לבן או כמעט לבן, חתוך לריבועים גדולים יותר מ A4 מסגרת עץ או פלסטיק פשוטה בגודל A4 עטופה ברשת של חלון, את רשת קונים בחצי מטר ב" אייס" בכמה שקלים, וכמובן שחצי מטר זה המון, תתחלקו. מחברים את הרשת למסגרת עם דבק חם, נעצים, אקדח סיכות או כל דבר אחר שמחזיק. פיילה יותר גדולה ממסגרת לעיסה נוזלית מאד, לא חשוב העומק, רק הגודל. מספיק אחת לכל שתי בנות. בלנדר אחד או שניים בנוסף לשלי. תוספים שונים לנייר- תבלינים גדולים כמו צ'ילי גרוס, קונפטי צבעוני, ניירות קרפ חתוכים קטנים, חתיכות מנייר מבריק שנעשו עם מחוררים בצורות שונות, נצנצים, עלים יבשים קטנים, פרחים יבשים קטנים, בקיצור- כמעט כל דבר שיש בבית אצל כולנו.גם מפית חתרה גדולה וחתיכת בד יוטה גס- אבל זה לשימוש רב פעמי, אפשר להחזיר לסבתא.
 

שולשול1

New member
אני רוצה להרשם לסדנת חריזה אצל ניצנ

בשמחה ב24 .7האם לשלוח גם במסר
 

yaelsh5

New member
מה עם סדנאות בימי שישי?אשמח לארח

יש כאלה שעובדות..ולא יכולות אחה"צ
 
למעלה