סגרו את מסלול שומרת?!?!?!?!?!

סגרו את מסלול שומרת?!?!?!?!?!

כרגע קראתי בפורום של אמיר שהמנחת שומרת הפך חזרה למנחת מטוסים בלבד וחוזרים להטיס בבצת(המטיסים שמטיסים שם)? זה נכון?
 

liran 3D

New member
מההההה????

מרחיבים שם את המסלול הביאו כבר טרקטורים שהתחילו כבר להרחיב את המסלול ואני מקווה מאוד שיאפשרו לנו עדיין להטיס שם.. ניר, שלומי אתה יודעים משהו על זה???
 

ZoobuR

New member
שלילי ../images/Emo7.gif

בעקרון, חשבתי שהציוד בניה/סלילה שנמצא שם, הוא למעשה למשהו שיעשה בשדה המוקשים, כמו שזה נראה... אך לצערנו, כנראה שבאמת הולכים לחבר את המסלולים ולהפוך את המקום למנחת "פעיל"
 

liran 3D

New member
../images/Emo10.gif ../images/Emo7.gif ../images/Emo4.gif

עז מה יותר לא נוכל להטיס שם?? איפה תטיסו אם לא?
 

m u g i

New member
עזבו אותכם משומרת........./images/Emo24.gif

כולכם מוזמנים לחצורות אסף.ממש ליד שומרת....
 

ZoobuR

New member
יסף../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif מה לא מובן../images/Emo35.gif ../images/Emo46.gif

 
למעלה