M i d K n i g h t
New member
סגרו את מסלול שומרת?!?!?!?!?!
כרגע קראתי בפורום של אמיר שהמנחת שומרת הפך חזרה למנחת מטוסים בלבד וחוזרים להטיס בבצת(המטיסים שמטיסים שם)? זה נכון?
כרגע קראתי בפורום של אמיר שהמנחת שומרת הפך חזרה למנחת מטוסים בלבד וחוזרים להטיס בבצת(המטיסים שמטיסים שם)? זה נכון?