סגירת תיק בהליך מדורג ופתיחת תיק חדש

alexaro95

New member
סגירת תיק בהליך מדורג ופתיחת תיק חדש

שלום לכולם! קודם כל רציתי לברך את כל הנמצאים על הרוח החופשייה הנושבת בפורום ועל המידע המהיימן ורב החשיבות שאתם מספקים! ממש מורה נבוכים :) לגבי שאלתי: הכרתי לפני יותר מחצי שנה אישה נהדרת שהייתה בהליך מדורג עם בן זוג שפגע בה ובגד בה...היינו רק ידידים כשהכרנו אבל היחסים הלכו והיתפתחו ומצאנו את עצמנו מאוהבים בטירוף. האמת שבמהלך החודשים היא עמדה מיספר פעמים לסגור הכל ולחזור הבייתה לפיליפינים אבל אני וכניראה גם הרגשות שלה כלפיי השאירו אותה כאן. שנינו יודעים שכך אי אפשר להמשיך ושהיא חייבת לסיים את ההליך עם בן הזוג לשעבר, אבל מצד שני אנחנו די בטוחים שהדבר יגרור סילוק מיידי שלה מהמדינה עקב ביטול הוויזה של בת-זוג(?) ורציתי לישאול: האם יש מישהו שעבר מצב דומה ויודע על פיתרונות אפשריים? שמעתי שיש אפשרות לבטל את התיק המתנהל עם בן הזוג הראשון ולפתוח תיק חדש עם בן הזוג החדש(אני), שמעתי גם שיש "קנס" של עשרות אלפי שקלים, שמוחזר רק לאחר 18-24 חודשים של "יחד"? האם נכון או לא? אשמח מאוד לשמוע את דעתכם חברה! כרגע היא בחופשה בפיליפינים לחודשיים וכשהיא חוזרת אנחנו רוצים להחליט...המון תודה!
 

prizman

New member
היה משהו כזה בפורום לםני כמה חודשים,

נסה למצוא בחיפוש.
 

alexaro95

New member
בלו המון תודה

על הקישור אבל זה קצת בילבל אותי כי היה מדובר בכל הלינקים רק על זוג נשוי שבו הצד הזר עבר התעללות פיזית. ברוך השם את זה היא לא עברה והיא לא נישאה לאיש הם רק פתחו הליך על תקן של "מאורסים" אבל בהחלט יש לה סיבה לפירוק הקשר! לא הצלחתי למצוא בחיפוש בפורום מיקרה דומה גם
כמו שזה ניראה לי עכשיו אם אין שום דרך אחרת אז אני פשוט אצטרך לנסוע אחריה לפיליפינים בשנה הבאה כשאוכל כלכלית ושם נינשא אזרחית ואז נחזור כזוג נשוי...או אולי גם את האפשרות הזאת חסמו לנו??? האם סיום של הליך וסגירת התיק ע"י הזר "מכתימה" אותו/ה לתמיד במישרד הפנים?! אני מקבל המון מידע מ"נשמות טובות" אבל די למדתי לסמוך עליכם כאן כי אתם עוברים את הדברים האלו ויש ביניכם בעלי ניסיון(מר יש להגיד) רב שנים! שוב המון תודה על התשובות ומקווה להמשיך לקבל עזרה!
 

alexaro95

New member
תוספת משמחת(מבחינתי)

יצרתי קשר עם עו"ד ממישרד המיתמחה בעינייני זוגות מעורבים והוא אמר שעקרונית אין שום מניעה לפעולה של סגירת תיק בתהליך ופתיחת תיק אחר. אני מתכוון להיפגש עמו בקרוב לייעוץ כשכל הפרטים איתי וניראה מה ניתן לעשות. וויש מי לק!
 
עצה אחרת, תתנהל בזהירות כלפי בת זוגתך

כבדהה וחשדהה.
הרבה פילפיניות מחפשות טרמפ להגירה לארצות מערבית אפילו לישראל.
 

alexaro95

New member
שלום ניצן

אני מתאר שיש סיבה שאתה אומר את זה--או שעברת מיקרה בו "נוצלת" או אתה מכיר מיקרים כאלו...
בכל מיקרה אני לא מסוגל לחשוב בצורה חשדנית כזאת כלפי מישהי בה אני מאוהב...עמ"נ להתאהב אני דורש מעצמי להאמין באישה שאיתי,ברצינות כוונותיה ובתחושותיה! לא חושב שהייתי מסוגל לאהוב אישה בצורה אחרת!
אני מאמין בה,במה שהיא אומרת לי שהיא חשה רוצה ומאמינה...אני מאמין לה שהסטרס שלה לגבי המצב שלה הוא אמיתי כי בגדול היה יכול להיות פשוט לה לוותר ולעזוב חזרה לפיליפינים מהרבה סיבות, שאולי הגדולה בינהן היא העובדה שהיא מוותרת על 4 שנים של הליך כדי להתחיל מחדש ולעבור את מסכת הייסורים הזאת שוב!
אבל היא רוצה ליקשור את גורלה איתי ועם ישראל. היא מאוד מעורה בקהילה הפיליפינית והישראלית במקום מגוריה ומאוד תומכת בישראל ומעבירה את דעותיה לפיליפינים גם!(ממש שגרירה!). היא כבר 7 שנים בארץ וזה המון זמן ללמוד את אורחות המקום ולהתאהב במקום. בכל מיקרה---תודה על העצה :)
 
אם מצאת מישהי טובה תהנה!

מהיכרות עם הפילפיניות יש הרבה שמה שמעניין אותן זה כסף והגירה לארצות המערב, ואני בהחלט מבין אותן. במחוזות שם המקומיים עניים מאוד.
אם היא לא כזאת זה מעולה תהנה!
 

DIVUNE

New member
אני חושבת שמי שהגיע לפורום לא חושב ככה

לא סתם קוראים לפורום "זוגות מעורבים", מדובר בשניים שהם אחד, יחידה אחת מלוכדת - במערכת יחסים כזאת אין מקום לחדשות מסוג זה. בעצם אין מקום לחשדות כאלה בשום מערכת יחסים בריאה.
גם בישראלים אפשר לחשוד בניצול, לא רק תושבי הפיליפינים, ולמרות שקשה להתנתק מהסטיגמות, אולי תנסה...
 
למעלה