סגירת תחנה מרכזית פ"ת ושינויים נוספים בקווי האוטובוס ב31.5.2026

ohadg09

Active member
לאיזה תחנת רק"ל הוא אמור להזין שלא מזינים קווים אחרים?
הוא לא יהיה היחיד, אבל בזכות זה שהוא לא ארוך מדי הוא יהיה אמין יותר (בניגוד ל34 ו38 הארוכים הרבה יותר)
כנל לגבי המקטע מז'בוטינסקי לקניון איילון
 

EHP12

Well-known member
הוא לא יהיה היחיד, אבל בזכות זה שהוא לא ארוך מדי הוא יהיה אמין יותר (בניגוד ל34 ו38 הארוכים הרבה יותר)
כנל לגבי המקטע מז'בוטינסקי לקניון איילון
מה הקשר אמינות? מישהו שעולה מהרכבת הקלה, כבר יעלה למה שמגיע. ובכיוון ההפוך כל הקווים מתחילים בפתח תקווה כך שהאמינות גבוהה יחסית. סתם קו מיותר.
 
משרד התחבורה/האוצר הוסיף תקציב לעוד קילומטרז'? על פניו נראה שנוסף לא מעט. 179 מתארך מאוד במסלול. 25 בתדירות הרבה יותר גבוהה מ44. קו 61 מסלול ארוך. 44 שירד היה בתדירות נמוכה. ייתכן והוסיפו סוף סוף תקצוב? ואיך לא תיגברו את 238
 
עידן יוסף מדווח על הקדמת נסיעות בשבת בקווים 25, 66 ו-51 ולמעשה על תגבור השירות בשבת
שילך לעזאזל, כל הפרה לסטטוס קוו של ביטול נסיעות עוברת בשקט מופתי, אבל האידיוט הזה מדווח על כל תוספת של תחנה או הקדמה של כמה דקות בשבת.
פעם 66 ו51 היו מתוגברים מאוד בצאת השבת, ומאז שהאפס הזה סופר נסיעות יש שירות מזעזע ועמוס מפת לתל אביב לקראת צאת השבת
 

oshri1987sg

Active member
שילך לעזאזל, כל הפרה לסטטוס קוו של ביטול נסיעות עוברת בשקט מופתי, אבל האידיוט הזה מדווח על כל תוספת של תחנה או הקדמה של כמה דקות בשבת.
פעם 66 ו51 היו מתוגברים מאוד בצאת השבת, ומאז שהאפס הזה סופר נסיעות יש שירות מזעזע ועמוס מפת לתל אביב לקראת צאת השבת
הקוים הנ"ל הם קוים המגיעים לבתי חולים או בקרבתם ולכן ניתן להתיר להם לפעול לפני צאת השבת כנ"ל קוים 18 61 89 247 וקו 25 שמגיע לביחת רבקה
 
למעלה