סגירת תחנה מרכזית פ"ת ושינויים נוספים בקווי האוטובוס ב31.5.2026

oshri1987sg

Active member
ביום ראשון 31.5.2026 תסגר התחנה המרכזית בפתח תקוה ויחולו שינויים במסלולי מספר קווים בפתח תקוה
קוים 1,41,51,66,92 תחנת המוצא תעבור למסוף משה ארנס הנמצא לא רחוק מהתחנה המרכזית בפתח תקוה.
קו 138
תחנת המוצא של הקו תועבר למסוף משה ארנס הנמצא לא רחוק מהתחנה המרכזית בפתח תקוה,וכמו כן תועבר תחנת המוצא לקניון איילון ברמת גן במקום תחנת רכבת מרכז בתל אביב
ומסלול הקו מז'בוטינסקי בבני ברק ימשיך לקניון איילון ברמת גן,דרך:אבו חצירא (ללא מעבר דרך:ז'בוטינסקי בבני ברק(בקטע בין אבוחצירא למכון מור) רמת גן ותל אביב.
קו 38
תחנת המוצא של הקו בפתח תקוה תועבר מתחנה מרכזית פתח תקוה,לתחנת רכבת קרית אריה ,ומסלול הקו לא יעבור משני הכיוונים ברחובות:אורלוב,פינסקר וברחוב גיסין מזרחה מפינת
דרך משה מלכה.
קו 50
תחנת המוצא של הקו תועבר מהתחנה המרכזית בפתח תקוה לאזור תעשייה סגולה ברחוב גליס,והקו יסע רחובות:יוסף ספיר,ובן ציון גליס.
מקומות החניה שידרשו במסוף משה ארנס לקווי דן שציינתי שיעברו למסוף הם בערך 13-16 מקומות חניה(בהם לקו 1 המפרקי)
קווים של מפעילים אחרים:
קו 25 (אפיקים)
תחנת המוצא תועבר ממסוף משה ארנס לתחנת רכבת קרית אריה,
קו 44(אפיקים)
הקו יבוטל ככל הנראה.
קו 179 (מטרופולין)
תחנת המוצא תועבר ממסוף משה ארנס למסוף החרש בפתח תקוה.
קו 287(אפיקים)
יצא בכל שעות פעילות הקו מתחנת רכבת קרית אריה.
קו 446(מטרופולין)
תחנת המוצא תועבר ממסוף משה ארנס למסוף הספורטק.
 

Ccyclist

Well-known member
ביום ראשון 31.5.2026 תסגר התחנה המרכזית בפתח תקוה ויחולו שינויים במסלולי מספר קווים בפתח תקוה
קוים 1,41,51,66,92 תחנת המוצא תעבור למסוף משה ארנס הנמצא לא רחוק מהתחנה המרכזית בפתח תקוה.
קו 138
תחנת המוצא של הקו תועבר למסוף משה ארנס הנמצא לא רחוק מהתחנה המרכזית בפתח תקוה,וכמו כן תועבר תחנת המוצא לקניון איילון ברמת גן במקום תחנת רכבת מרכז בתל אביב
ומסלול הקו מז'בוטינסקי בבני ברק ימשיך לקניון איילון ברמת גן,דרך:אבו חצירא (ללא מעבר דרך:ז'בוטינסקי בבני ברק(בקטע בין אבוחצירא למכון מור) רמת גן ותל אביב.
קו 38
תחנת המוצא של הקו בפתח תקוה תועבר מתחנה מרכזית פתח תקוה,לתחנת רכבת קרית אריה ,ומסלול הקו לא יעבור משני הכיוונים ברחובות:אורלוב,פינסקר וברחוב גיסין מזרחה מפינת
דרך משה מלכה.
קו 50
תחנת המוצא של הקו תועבר מהתחנה המרכזית בפתח תקוה לאזור תעשייה סגולה ברחוב גליס,והקו יסע רחובות:יוסף ספיר,ובן ציון גליס.
מקומות החניה שידרשו במסוף משה ארנס לקווי דן שציינתי שיעברו למסוף הם בערך 13-16 מקומות חניה(בהם לקו 1 המפרקי)
קווים של מפעילים אחרים:
קו 25 (אפיקים)
תחנת המוצא תועבר ממסוף משה ארנס לתחנת רכבת קרית אריה,
קו 44(אפיקים)
הקו יבוטל ככל הנראה.
קו 179 (מטרופולין)
תחנת המוצא תועבר ממסוף משה ארנס למסוף החרש בפתח תקוה.
קו 287(אפיקים)
יצא בכל שעות פעילות הקו מתחנת רכבת קרית אריה.
קו 446(מטרופולין)
תחנת המוצא תועבר ממסוף משה ארנס למסוף הספורטק.

אז מה יקראו לתחנה הסופית של הרק"ל?
 
תחנה מרכזית חדשה פתח תקווה. לאן יעבור חניון דן הלילי שנמצא בתחנה המרכזית?
 

konforty25

Active member
ביום ראשון 31.5.2026 תסגר התחנה המרכזית בפתח תקוה ויחולו שינויים במסלולי מספר קווים בפתח תקוה
קוים 1,41,51,66,92 תחנת המוצא תעבור למסוף משה ארנס הנמצא לא רחוק מהתחנה המרכזית בפתח תקוה.
קו 138
תחנת המוצא של הקו תועבר למסוף משה ארנס הנמצא לא רחוק מהתחנה המרכזית בפתח תקוה,וכמו כן תועבר תחנת המוצא לקניון איילון ברמת גן במקום תחנת רכבת מרכז בתל אביב
ומסלול הקו מז'בוטינסקי בבני ברק ימשיך לקניון איילון ברמת גן,דרך:אבו חצירא (ללא מעבר דרך:ז'בוטינסקי בבני ברק(בקטע בין אבוחצירא למכון מור) רמת גן ותל אביב.
קו 38
תחנת המוצא של הקו בפתח תקוה תועבר מתחנה מרכזית פתח תקוה,לתחנת רכבת קרית אריה ,ומסלול הקו לא יעבור משני הכיוונים ברחובות:אורלוב,פינסקר וברחוב גיסין מזרחה מפינת
דרך משה מלכה.
קו 50
תחנת המוצא של הקו תועבר מהתחנה המרכזית בפתח תקוה לאזור תעשייה סגולה ברחוב גליס,והקו יסע רחובות:יוסף ספיר,ובן ציון גליס.
מקומות החניה שידרשו במסוף משה ארנס לקווי דן שציינתי שיעברו למסוף הם בערך 13-16 מקומות חניה(בהם לקו 1 המפרקי)
קווים של מפעילים אחרים:
קו 25 (אפיקים)
תחנת המוצא תועבר ממסוף משה ארנס לתחנת רכבת קרית אריה,
קו 44(אפיקים)
הקו יבוטל ככל הנראה.
קו 179 (מטרופולין)
תחנת המוצא תועבר ממסוף משה ארנס למסוף החרש בפתח תקוה.
קו 287(אפיקים)
יצא בכל שעות פעילות הקו מתחנת רכבת קרית אריה.
קו 446(מטרופולין)
תחנת המוצא תועבר ממסוף משה ארנס למסוף הספורטק.
לבינתיים אין שום מידע במדיה על השינויים הצפויים
 

EHP12

Well-known member
ביום ראשון 31.5.2026 תסגר התחנה המרכזית בפתח תקוה ויחולו שינויים במסלולי מספר קווים בפתח תקוה
קוים 1,41,51,66,92 תחנת המוצא תעבור למסוף משה ארנס הנמצא לא רחוק מהתחנה המרכזית בפתח תקוה.
קו 138
תחנת המוצא של הקו תועבר למסוף משה ארנס הנמצא לא רחוק מהתחנה המרכזית בפתח תקוה,וכמו כן תועבר תחנת המוצא לקניון איילון ברמת גן במקום תחנת רכבת מרכז בתל אביב
ומסלול הקו מז'בוטינסקי בבני ברק ימשיך לקניון איילון ברמת גן,דרך:אבו חצירא (ללא מעבר דרך:ז'בוטינסקי בבני ברק(בקטע בין אבוחצירא למכון מור) רמת גן ותל אביב.
קו 38
תחנת המוצא של הקו בפתח תקוה תועבר מתחנה מרכזית פתח תקוה,לתחנת רכבת קרית אריה ,ומסלול הקו לא יעבור משני הכיוונים ברחובות:אורלוב,פינסקר וברחוב גיסין מזרחה מפינת
דרך משה מלכה.
קו 50
תחנת המוצא של הקו תועבר מהתחנה המרכזית בפתח תקוה לאזור תעשייה סגולה ברחוב גליס,והקו יסע רחובות:יוסף ספיר,ובן ציון גליס.
מקומות החניה שידרשו במסוף משה ארנס לקווי דן שציינתי שיעברו למסוף הם בערך 13-16 מקומות חניה(בהם לקו 1 המפרקי)
קווים של מפעילים אחרים:
קו 25 (אפיקים)
תחנת המוצא תועבר ממסוף משה ארנס לתחנת רכבת קרית אריה,
קו 44(אפיקים)
הקו יבוטל ככל הנראה.
קו 179 (מטרופולין)
תחנת המוצא תועבר ממסוף משה ארנס למסוף החרש בפתח תקוה.
קו 287(אפיקים)
יצא בכל שעות פעילות הקו מתחנת רכבת קרית אריה.
קו 446(מטרופולין)
תחנת המוצא תועבר ממסוף משה ארנס למסוף הספורטק.
עכשיו שאני רואה את השינויים אני יכול לחוות את דעתי:
קו 96: קו חשוב שנותן לראשונה בהיסטוריה תחבורה ציבורית אל תוך קריית חזני ששכנים מבקרים שירות שיכנס לשכונה
קו 50: הייתי מעביר אותו דרך כיכר השוטר ושטמפפר במקום דרך אורלוב
קו 51: הייתי מכניס אותו למסלול דרך הבורסה וצפון יגאל אלון במקום גשר מוזס.
קו 138: כמו שכתבתי לפני כמה שבועות, קו שצריך להתבטל וסתם מסלול מיותר
קו 25 במסלול החדש יחליף את 44 ויתן פתרון יותר טוב
 
המסלול החדש של 50 יהיה מאוד שימושי מבחינתי! סוף סוף קו שנוסע על ספיר ומגיע ישר לסגולה. לגבי 92 היה עדיף להאריכו חזר להדר גנים ולבטל את 97 ולתת קישור מכפר אברהם לאם המושבות באמצעות הארכת קו 138 בחלקו המזרחי לכפר אברהם על חשבון קיצור מסלולו בחלק המערבי לקניון איילון
 

luisluis

Active member
ההחלטה על קו 138 לא טובה.
היה טוב יותר אם היו מעבירים אותו למסוף אלוף שדה ושהיה נוסע על ציר בן גוריון בתוך רמת גן במקום המסלול לקניון איילון
 
ההחלטה על קו 138 לא טובה.
היה טוב יותר אם היו מעבירים אותו למסוף אלוף שדה ושהיה נוסע על ציר בן גוריון בתוך רמת גן במקום המסלול לקניון איילון
אפשר גם להעביר את 138 לרידינג. אין ממש חיבור בין זבוטינסקי לרידינג, בטח לא חיבור מהיר
 
138 היה צריך להתבטל עם חנוכת הקו האדום. מז'בוטינסקי פתח תקווה לרידינג יש את 49.
הכוונה לזבוטינסקי בני ברק ורמת גן וכמובן שכונות צפון פתח תקווה ש138 עובר בהן ושהקישור היחיד שלהן לרדינג זה רק בקו הלילה!
 

luisluis

Active member
138 היה צריך להתבטל עם חנוכת הקו האדום. מז'בוטינסקי פתח תקווה לרידינג יש את 49.
רואים שאתה לא משתמש בקו. 138 משרת את איזור התעשייה של פתח תקווה ומשתמשים בו המון למקטע הזה.
 

EHP12

Well-known member
רואים שאתה לא משתמש בקו. 138 משרת את איזור התעשייה של פתח תקווה ומשתמשים בו המון למקטע הזה.
יש נתונים מ"מר קו". המספרים שלו עלובים, מאזור התעשייה של פתח תקווה יש את 34,128,38
 

ohadg09

Active member
יש נתונים מ"מר קו". המספרים שלו עלובים, מאזור התעשייה של פתח תקווה יש את 34,128,38
שאגב, 138 נשאר באיזור התעשייה ועכשיו כשהוא יהיה קו מזין לרק"ל (ולא חופף) אני מאמין שהביקוש יעלה
 
למעלה