סגירת פורום נרגילות ועולם הטבק

סגירת פורום נרגילות ועולם הטבק

הפורום נסגר בשל מיעוט פעילות ולא תהיה אפשרות להוסיף הודעות בימים הקרובים. אנו מזמינים את הגולשים לגלוש בשאר הפורומים בתפוז אנשים. המשך גלישה נעימה תפוז
אנשים
 

Soviet Spy

New member
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!111

לא! אל תסגרו את הפורום! לאן יפנו כל אותם גולשים שהנרגילה שלהם לא סוחבת?! מי יגלה לבני ישראל שלא שמים 6 שכבות נייר כסף ושלא עושים חורים עם חנית ציד?! אהעהאעהאעה אל תסגרו את הפורום שלי! אני אוהב אותו!!!!
 
זה לא נראה לי בגלל הניהול

זה נראה לי בגלל האנשים... אבל אני לא מבין אותם יש לנו עליה רצינית בכמות ההודעות מפעם.. קיצררררררר אל תסגרו אותנווו האינטרנט אמור להיות המקום בשביל חופש דיבור לכל אחד והפורום הזה אמור לעזור לאנשים ולקרב בן אנשים עם מכנה משותף, אז אני לא מבין מה הבעיה שלכם להשאיר לנו את הפורום שלנו כדי שנוכל לבצע את הדבר הכי בסיסי האינטרנט..חופש דיבור.. סגירת הפורום לא תביא לשום דבר חוץ משפחות אנשים יכנסו לתפוז ופחות אנשים יראו את הפרסומות שלכם.. אני מציע תשתחשבו שוב אם אתם רוצים לסגור..כי באמת עולה פה הרמה..
 

rotemr17

New member
חופש דיבור?

הם לא נראה לי כלכך שמים על זה זין כי זה פורום שלהם אז הם יכולים לעשות מה שבראש שלהם.. מקסימום אפשר לפתוח פורום חדש במקום אחר (מה שאני יכול לעשות)
 
שמע אני גדלתי על זה שהאינטרנט

הוא מקום נפלא משתי סיבות : אחת הוא מקור מידע מטורף והשני כי זה המקום לדבר בלי שיצנזרו אותך... אפילו עשיתי על זה בגרות..
 

D a r k m a n72

New member
מצטער ../images/Emo70.gif

לא מוכן שתסגרו את הפורום המקסים הזה..
גם אם כרגע אין הרבה פעילות אפשר לדאוג גם לזה.. אני אישית אנסה לדאוג שהפורום הזה יפיץ רוח חיים
 

Appocalypse

New member
אאני דווקא חושב

הפורום פעיל מאוד בזמן האחרון! ישנם המון משתמשים חדשים (לא הייתי כאן הרבה ביגלל שליחות) רותם איפה את יכולה ליפתוח פורום חדש? (לא היידפארק, לא היידפארק, לא היידפארק!!!)
 
הוווווווו לא../images/Emo12.gif

זה הפורום הכי הכי טוב שיש...אתם לא יכולים לסגור לנו אותו... אולי במקום לסתום פה פיות תפרסמו את הפורום קצת בראשי ודברים כאלה שיעוררו את הפורום. לפורום יש נושא מצויין
ואנשים משובחים...
 
למעלה