אריאל אריאלי
Member
סגירת נתיבים והגבלות אחרות -
בהמשך לדיון שהתקיים כאן, בפורום התעופה הקלה, אני רוצה להביא דוגמה איך דברים יכולים להיות גם בלי בג"צים אלא, ע"י איחוד כוחות. ה-FAA "הנחית" הוראה מגבילה ללא כל פרופורציה להנחיית הקונגרס. אירגוני התעופה בארה"ב, בראשות ה-EAA לא מוכנים לקבל את ההנחתה, שעלולה לפגוע ברבים העוסקים בתעופה, כולם איחדו כוחות ופועלים באמצעות השיטה לשנות את רוע הגזירה. מה שמעניין, היא השיטה האמריקאית של ה-NRPM המאפשרת לציבור להגיב ולהתנגד (במידת הצורך) להוראות, תקנות וחוקים, עוד בטרם נכנסו לתוקף. אבל, מבחינתנו, אנו צריכים לאחד כוחות ולהפסיק לברבר על בג"צים כל שני וחמישי כי מהם לא ניוושע. כך זה פועל: http://www.eaa.org/communications/eaanews/pr/040311_air_tours.html אריאל אריאלי
בהמשך לדיון שהתקיים כאן, בפורום התעופה הקלה, אני רוצה להביא דוגמה איך דברים יכולים להיות גם בלי בג"צים אלא, ע"י איחוד כוחות. ה-FAA "הנחית" הוראה מגבילה ללא כל פרופורציה להנחיית הקונגרס. אירגוני התעופה בארה"ב, בראשות ה-EAA לא מוכנים לקבל את ההנחתה, שעלולה לפגוע ברבים העוסקים בתעופה, כולם איחדו כוחות ופועלים באמצעות השיטה לשנות את רוע הגזירה. מה שמעניין, היא השיטה האמריקאית של ה-NRPM המאפשרת לציבור להגיב ולהתנגד (במידת הצורך) להוראות, תקנות וחוקים, עוד בטרם נכנסו לתוקף. אבל, מבחינתנו, אנו צריכים לאחד כוחות ולהפסיק לברבר על בג"צים כל שני וחמישי כי מהם לא ניוושע. כך זה פועל: http://www.eaa.org/communications/eaanews/pr/040311_air_tours.html אריאל אריאלי