סגירת מקום - צעדים ראשונים

  • פותח הנושא merf
  • פורסם בתאריך

merf

New member
סגירת מקום - צעדים ראשונים

בוקר טוב לכולן (ם)! בשעה טובה החלטנו שזהו זה, ועכשיו אנחנו קצת בהיסטריה מכל הפרטים הטכניים שצריך לטפל בהם לפני שנוכל להיות "סתם" בעל ואשה... אז ברור שהצעד הראשון הוא לסגור מקום וכמובן גם יחד עם זה תאריך, אבל כיוון שברך כלל חתונה זה פעם בחיים אין לי מושג ירוק במה מתחילים: 1. איך קובעים פגישה עם בעלי האולם כדי להסתכל? 2. מה שואלים בטלפון? מחירים? מקומות? שאלות חשובות אחרות? 3. מה חשוב לבדוק בפגישה עצמה? 4. מה צריך לדעת לפני שבוחרים בכלל לאן ללכת לבדוק חוץ ממספר המוזמנים פחות או יותר? תודה רבה ושיהיה שבוע נהדר!
 
מזל טוב ובשעה טובה

קודם כל, אתם צריכים להחליט: כמה מוזמנים יש לכם, האם אתם רוצים להתחתן בקיץ או בחורף או שיש תאריך ספציפי שחשוב לכם, ורצוי גם מה מסגרת התקציב העומדת לרשותכם, ובאיזה אזור גאוגרפי. אחרי זה יושבים באתר של מתחתנים ברשת, עושים סינון לפי קיץ/ חורף ואיזור גאוגרפי ומתחילים לראות איזה מקומות מוצאים חן בעיניכם. עושים רשימה של המקומות שנראים לכם ומתחילים להתקשר. השאלות החשובות: 1. מה המחיר למנה (או להשכרת האולם). לשאול אם המחיר כולל מע"מ. 2. לשאול אם יש תוספות למחיר. בד"כ תהיה תוספת לתאורה והגברה ולפעמים לעיצוב. 3. לשאול אם זה קייטרינג שלהם או שיש קייטרינג חיצוני. 4. לשאול מתי אפשר לראות. שימי לב שמעכשיו ועד לג בעומר ברוב האולמות לא ניתן יהיה לראות חתונות, כך שאין לכם מה למהר. לגבי הבדיקה בפגישה עצמה, יש רשימה במאמרים, אני אנסה לחפש לינק יותר מאוחר.
 
ועוד משהו, אם יש מקום ספציפי שמצא

חן בעיניך, תוכלי להריץ את מנוע החיפוש של הפורום ולראות תגובות עליו.
 

merf

New member
תודה רבה! מה שבינתיים

עשינו זה באמת להכנס למתחתנים ולהסתכל על כמה מקומות. אנחנו חושבים על סוף ספטמבר או אמצע אוקטובר אחרי סוכות. כיוון שחצי בא מירושלים וחצי מפח-תקווה חשבנו על מקומות באיזור ירושלים (כמו נווה אילן, אבו גוש, מעלה החמישה) או באיזור בן שמן (גני יער למשל), או להרחיק לכיוון נתב"ג - שם יש את אגם אירועים ואבניו. הרצתי את כל אלה כאן בחיפוש והדעות חלוקות...
נמשיך בחיפושים. עזרת לי מאוד! אם מעכשיו עד ל"ג בעומר אין חתונות זה גם אומר שלא נוכל ללכת לראות בכלל, או שרק לא נוכל לראות חתונה ב"לייב"?
 
היי

אנחנו מתחתנים באבו גוש ואם אתם צריכים פרטים- אנחנו פה! בהצלחה אגב, הייתי בכל שאר המקומות שציינתם בסבב הפרטי שלנו שהחלטנו להתחתן
 

merf

New member
היי! מתי אתם מתחתנים?

הבנתי שאבו גוש נסגרים בחורף, אתם מתחתנים בקיץ? אשמח לכמה שיותר פרטים ותודה רבה!
 
לא הייתי בונה על סוף ספטמבר

זה שיא עונת החתונות, ולא בטוח שתמצאו מקום וספקים לטעמכם. אם אתם חושבים על ימי רביעי-חמישי - תשכחו מזה. בוסתן אבו גוש הוא מקום יפה. אבל הוא מקום של קיץ, ונסגר בתחילת אוקטובר (צריך לברר איתם מקום מדויק), כך שאם אתם רוצים אותו - אתם חייבים למהר. על נווה אילן יש המלצות רעות מאוד בפורום - על יחס ואמינות. גני יער מקום נחמד, ואם אתם מחפשים מקום יותר טבעי - אפשר לנסות גם את נאות קדומים שנמצא גם ביער בן שמן. לטעמי, אגם אירועים זה מקום מאוד שגרתי מינוס, מינוס. אבל הוא זול יחסית לאופציות האחרות. את אבניו אני בכלל לא אוהבת. הוא גוש בטון ענק בלי טיפת ירק מסביב. היתרון היחיד של שני המקומות האלה הוא קלות ההגעה. אם אין חתונות, יש מקומות שיהיו מוכנים להראות לכם את המקום באור יום או בזמן אירוע אחר (בר מצווה או ברית). לדעתי, זה הרבה פחות משקף, אבל כנראה שלא תהיה לכם ברירה אם אתם רוצים לסגור לספטמבר.
 

merf

New member
את צודקת - אני מקווה לטוב../images/Emo4.gif

פשוט בסוף אוקטובר כבר מתחילה שנה"ל באוניברסיטה, ולהקדים פתאום לקיץ מלחיץ הרבה יותר וגם יקר. אני יודעת שאנחנו צריכים להזדרז, אבל אנחנו עדיין בשלב שאנחנו מעכלים... עוד לא עשינו למשל רשימה של מוזמנים כדי לדעת פחות או יותר מה לומר לבעלי המקום, אז אנחנו עוד לא יכולים להתקשר לברר פרטים. תודה רבה על כל המידע לגבי המקומות!
 
רק לידיעה, ספטמבר הוא החודש

הכי יקר והכי עמוס. אני הייתי מתקשרת בכל זאת רק כדי לקבוע פגישה. אה, ושכחתי שצריך לברר אם יש מינימום של מוזמנים ומהו.
 

ליתלת

New member
סתם לידיעה כללית

במקומות שאנחנו בדקנו, יולי-אוגוסט זה אותם מחירים כמו אוקטובר (רק ספטמבר יקר מהם באופן משמעותי) אז זה לא בעיה להקדים אם אתם רוצים...
 

Boolintz

New member
גני יער

שוב ממליצה. וגם על נאות קדומים, זה בדיוק אמצע הדרך ירושלים מרכז וזה היה נוח לכל האורחים שלנו.
 

ליתלת

New member
הרבה מידע על סגירת מקום

על חתימת חוזה, ומה לבדוק כשבאים לראות, תוכלי למצוא בטאגליינס ובמאמרים (בשורה הכחולה למעלה). שווה לקרוא, יש שם הרבה מאוד מידע שימושי. חוצמזה, שווה להריץ חיפוש בפורום על המקומות שאתם מעוניינים בהם. בהצלחה.
 

chenshotokan

New member
עוד דברים שכדי לבדוק

1)מחיר תאורה + הגברה.. שלא יתנו לכם מחיר נמוך על המנות ן"יכניסו" לכם בהגברה והתאורה.. 2) מנות לילדים -האם אתם משלמים עליהם? איזה מחיר.. אצלינו קבענו שילד עד גיל 3 לא משלמים על מנה. יש מרומות שיתנו לך מנה חצי מחיר על ילד עד גיל 10 - שווה בירור 3) תבדקו אם אתם חייבים לקחת את נותני השירות שלהם כגון מעצבים - כי לפעמים העיצוב יצא יותר יקר 4).. אם כבר לגבי העיצוב.. האם הם נותנים לכם קצת עיצוב.. כי להשקיע על עיצוב יכול לעלות עוד הרבה כסף אם לא עושים זאת לבד.. תבדקו איזה ציבעי מפות+מפיות , ואיזה מרכזי שולחן הם נותנים.. ואיך נראת החופה... 5) עד איזו שעה מותר לכם להשמיע מוזיקה חזקה. 6) עד איזה שעה הארוע יכול להמשך. 7) תבדקו אם הגישה למקום נוחה, אם אין כביש ראשי ליד, או רפת וכדומא.. 8)אנחנו לא קבענו פגישות פשוט הגענו... הכי הרבה תחכו קצת.. בהצלחה
 
למעלה