מיקמיק 555
New member
סגירת מקום העבודה במהלך חופשת לידה - פיצויים
שלום, לפני שנתיים התחלתי לעבוד בחנות ספרים (שכר לפי שעה). כעבור כמעט שנה נכנסתי להריון. כחודש וחצי לפני הלידה יצאתי לחופשת לידה מוקדמת. במהלך חופשת הלידה שלי נסגרה החנות ובעלי החנות פתחו חנות אחרת (לא ספרים) במקומה (באותו מקום, אך בשם אחר). בינתיים עברו כמה חודשים מאז הלידה וחופשת הלידה הסתיימה אך לא שבתי לעבוד. מה הזכויות/החובות שלי בנושאים הבאים? א. האם סגירת החנות בה עבדתי נחשבת שפוטרתי ?... ואם כן, האם מגיעים לי פיצויים? ב. במידה וזה נחשב שאני עדיין עובדת אצל אותו מעביד, האם עלי להודיע שאני מתפטרת במידה ואני לא מעוניינת להמשיך לעבוד בחנות החדשה? והאם במקרה הזה מגיעים לי פיצויים? ג. אם אני מחליטה שאני לא רוצה להמשיך לעבוד מהסיבה שזו לא המשרה שאליה התקבלתי מלכתחילה, זה נחשב שאני מתפטרת?. (או שבהגדרה זה נשאר "עובדת בחנות" ולא משנה סוג העבודה). ד. במידה וכן מגיעים לי פיצויים כלשהם, כיצד מחשבים את סכום הפיצויים שמגיע לי? תודה רבה!
שלום, לפני שנתיים התחלתי לעבוד בחנות ספרים (שכר לפי שעה). כעבור כמעט שנה נכנסתי להריון. כחודש וחצי לפני הלידה יצאתי לחופשת לידה מוקדמת. במהלך חופשת הלידה שלי נסגרה החנות ובעלי החנות פתחו חנות אחרת (לא ספרים) במקומה (באותו מקום, אך בשם אחר). בינתיים עברו כמה חודשים מאז הלידה וחופשת הלידה הסתיימה אך לא שבתי לעבוד. מה הזכויות/החובות שלי בנושאים הבאים? א. האם סגירת החנות בה עבדתי נחשבת שפוטרתי ?... ואם כן, האם מגיעים לי פיצויים? ב. במידה וזה נחשב שאני עדיין עובדת אצל אותו מעביד, האם עלי להודיע שאני מתפטרת במידה ואני לא מעוניינת להמשיך לעבוד בחנות החדשה? והאם במקרה הזה מגיעים לי פיצויים? ג. אם אני מחליטה שאני לא רוצה להמשיך לעבוד מהסיבה שזו לא המשרה שאליה התקבלתי מלכתחילה, זה נחשב שאני מתפטרת?. (או שבהגדרה זה נשאר "עובדת בחנות" ולא משנה סוג העבודה). ד. במידה וכן מגיעים לי פיצויים כלשהם, כיצד מחשבים את סכום הפיצויים שמגיע לי? תודה רבה!