סגירת מבצעים...

yellow cheese

New member
סגירת מבצעים...

האם אתם סוגרים מבצעים בקו הראשון [משמע, בשירות הלקוחות] או שמא מגבירים את הטונים ועוברים לקשרי לקוחות על מנת לסגור מבצעים?
 

sam i m

New member
אווו זה בדיוק מה שמפריע לי בצרכן הישראלי!

לא צריך להעלות טונים כדי לעבור לקשרי לקוחות! ולא צריך להעלות טונים כדי לסגור מבצעים! בדרך כלל אני לא סוגרת עיסקה לפני שעשיתי סקר שוק, אני מבקשת שיחזרו אלי בעוד כמה שעות/ימים, כאשר הם חוזרים אני מצטטת להם את ההצעת המחיר הזולה ביותר ורואה אם הם יכולים להתמודד איתה, אם כן סוגרת במקום. שרות לקוחות בחברות מסוימות נותנים את אותם המבצעים שקשרי לקוחות נותנים, במקרים רבים אלו אפילו אותם הנציגים. בנוסף, גישה כזו בדיוק גורמת לאנשים להתקשר ולאיים שיתנתקו רק כדי לשמוע את הנציג נאנח ואומר "בסדר, מתי לתאם איסוף ממיר?"... באופן כללי אני רואה את ההתמקחות למבצעים כמו התמקחות בשווקים,אפשר להיות מגעילים ולהוציא את המחיר הנמוך ביותר כאשר שני הצדדים מרגישים בגועל מהעסקה שנסגרה ואפשר להתמקח בחיוך ואולי לא לקבל את המחיר הזול ביותר אבל לצאת בהרגשה טובה של שני הצדדים.
 

אלי ו.

New member
סליחה אבל השוק נוצר ע"י החברות

ברגע שהחברות מתמחרות את המנויים בשיטת מצליח אי אפשר לבוא בטענות ללקוחות. כיום רק פראייר משלם את המחיר שהחברות דורשות ממנו. ברור לכולם, כולל לחברות שהמחיר שהן מציעות הוא רק מחיר פתיחה להתמקחות. אז אולי לא צריך לצעוק אבל החברות יצרו תרבות של שוק, אנחנו רק משתלבים במרחב.
 

sam i m

New member
אלי תתפלא אבל רוב הלקוחות

לא נמצאים במבצעי שימור לקוחות. ישנו אחוז מסויים, וזה אחוז לא קטן על מבצעי שימור הלקוחות, אבל בהחלט לא כולם. ישנם מבצעי התחברות אשר לרוב אטרקטיביים יותר מאשר מבצעים ללקוחות קיימים, אולם גם זה לא תמיד נכון. ראיית העולם כפראיירים ושתמיד צריך להתמקח ולחלוב כל דבר ודבר היא לדעתי התקרבנות.
 

אלי ו.

New member
אם זה היה נכון היה מחיר אחיד

כשאני הולך לסופר אני לא מתמקח על מחיר החלב. אני יודע שיש מחיר קבוע. ברגע שאני אדע ש Sam I am ורבים אחרים מקבלים את החלב במחיר זול יותר משמעותית מאותה חנות גם אני ארצה לזכות באותה הנחה. אם יש בזאר טורקי, אז גם אני. אגב, כדי ששיטת "מצליח" תעבוד באמת רצוי שרוב המנויים לא יתמקחו. כך החברה תרוויח מהפראיירים וגם תוכל לקבל את כספם של הצרכנים שמוכנים להתמקח.
 

ישראל1948

New member
וכמובן שיש את כל הטוקבקים המגעילים בסוף הכתבה

שכותבים ""הנייר טואלט שם זה נייר זכוכית"" ועוד שטויות כיד הדמיון הטובה , המוצרים שנבחנו הם אותם המוצרים , אותו הקפה , ואותו נייר ואתה חברת מים מינרלים . אבל יש אנשים שאוכלים את הלב על זה שהם לא צרכנים חזקים כמו החרדים ,
 

sailor

New member
מעניין איך עשו את הסקר

גם בטיב טעם יש הפרשי מחירים גדולים בין היקר ביותר - במרכז שוסטר, קצת יותר זולים בארנה בהרצליה וברעננה, וזולים בהרבה בראשל"צ ובב"ש. בהשואה בין שפע שוק ב"ש למגה ולשופרסל דיל חלק מהמחירים זולים יותר בשפע שוק וחלקם במגה או בשופרסל. בין יש בבני ברק לפ"ת יש הפרש מחירים גדול.
 
למעלה