אווו זה בדיוק מה שמפריע לי בצרכן הישראלי!
לא צריך להעלות טונים כדי לעבור לקשרי לקוחות! ולא צריך להעלות טונים כדי לסגור מבצעים! בדרך כלל אני לא סוגרת עיסקה לפני שעשיתי סקר שוק, אני מבקשת שיחזרו אלי בעוד כמה שעות/ימים, כאשר הם חוזרים אני מצטטת להם את ההצעת המחיר הזולה ביותר ורואה אם הם יכולים להתמודד איתה, אם כן סוגרת במקום. שרות לקוחות בחברות מסוימות נותנים את אותם המבצעים שקשרי לקוחות נותנים, במקרים רבים אלו אפילו אותם הנציגים. בנוסף, גישה כזו בדיוק גורמת לאנשים להתקשר ולאיים שיתנתקו רק כדי לשמוע את הנציג נאנח ואומר "בסדר, מתי לתאם איסוף ממיר?"... באופן כללי אני רואה את ההתמקחות למבצעים כמו התמקחות בשווקים,אפשר להיות מגעילים ולהוציא את המחיר הנמוך ביותר כאשר שני הצדדים מרגישים בגועל מהעסקה שנסגרה ואפשר להתמקח בחיוך ואולי לא לקבל את המחיר הזול ביותר אבל לצאת בהרגשה טובה של שני הצדדים.