סאקורה בירושלים - א. צהריים בשישי

החתולית

New member
סאקורה בירושלים - א. צהריים בשישי

נסענו ירושלימה להגדיל את אוסף הדיסקים שלנו (כי מעיין אמרה שאין לנו מספיק), החלטנו לדלג עם המסעדות בהן אנחנו אוכלים בדרך כלל ולנסות את אלה שבנחלת שבעה. באלדד וזהו נכוונו פעם, אז ויתרנו (ציפור קטנה לחשה לי שהם עומדים לסגור, לשפץ ולפתוח מסעדה כשרה במקום - לא יודעת כמה המידע מהימן) וניסינו את סאקורה. המסעדה היתה ריקה לגמריי, והמלצריות קיטרו בקול רם על השעמום (חשבתי לשלוח אותן ל"ארץ נהדרת"). ראשונות: מרק מיסו שהבחור אומר שהיה מצויין ומהטובים שאכל. סלט שעועית ירוקה מאודה ברוטב גומא - השעועית היה קרה מאד, כאילו נשלפה הרגע מהמקרר, קרנצ'ית והשתלבה טוב מאד עם הרוטב שהיה טעים להפליא. היה טעים יותר אילו השעועית היתה בטמפרטורת החדר ולא קרה כל כך. עיקריות: אודון פירות ים לבחור - אמר שהיה טעים. אודון עוף לגיברת שבדיאטה - לא רע, לא משהו לכתוב עליו הביתה. מתקתק מדי לטעמי, ונתחי העוף היו יבשים מאד.אכלתי כמה ביסים קטנים ושבעתי, אז ביקשנו לארוז ולקחנו לאבא שלי, שצירף את האודון לארוחה הסינית שהכין בערב. מחירים: מרק מיסו - 14 ש"ח סלט שעועית - 14 ש"ח אודון פירות ים - 60 ש"ח אודון עוף - 55 ש"ח מים ירושלמי- חינם אין כסף. ערימת הדיסקים וה- DVD שקנינו בתו השמיני עלתה יותר ובודאי גם נהנה ממנה יותר (אם נפתח את הדיסקים).
 

החתולית

New member
עוד משהו חשוב

באתר רסט, יש מידע על עסקית בימים א-ו בין השעות 12-17, אבל את זה ראיתי רק הבוקר כשבדקתי את התפריט כדי לכתוב ביקורת. העסקית לא הוצעה לנו ולא הופיעה בתפריט שהוגש לנו. בהנחה שהמידע שמופיע באתר רסט הוא נכון, ולמרות שלא שאלנו ביוזמתנו על העסקית, זה לגמריי לא תקין שהאפשרות להזמין ארוחה עסקית לא הוצעה לנו.
 

naamutzi

New member
בסאקורה בת"א

העיסקית מופיעה תמיד בתפריט. אבל אני לא יודעת איך זה בסניף הירושלמי.
 

Nרב

New member
גם אנחנו היינו אתמול בעיר הקודש ../images/Emo13.gif

אבל מאחר ואכלנו א. בוקר לפני כן (בבראסרי) ויתרנו על צהריים (לטובת כריך מאוחר יותר בארקפה...). נשמע לא רע
ומבאס העניין של העיסקית (זאת היתה ההרגשה שלי, כשישבתי כמה פעמים בסקורה בת"א ובירושלים - עושק)
 

j u a n

New member
ואפרופו י-ם - אנחנו היינו ב"פייסס",

וזו הייתה אחת החוויות הקשות של השנים האחרונות. היינו שמונה, וארוחה כל כך גרועה לא אכלתי כבר כמה שנים. היא הייתה כל כך גרועה, וכנראה שהבעלים הכירו בזה, שקיבלנו 50% הנחה על כל השולחן, ואת בקבוק היין שהזמנו חינם אין כסף. אם תרצו פירוט - נפרט.
 
../images/Emo12.gif

סליחה?! מתי בדיוק אני אמרתי דבר כזה?! התחלת לדמיין דברים שאמרתי או לא אמרתי?! (מממ... אולי בכלל צלצלתי אתמול בלילה והדעה של מר בחור שלך על הדיון ממקודם צריכה להשתנות
) סתם.. אבל אהבתי את המשפט האחרון שלך.. אם תפתחו את הדיסקים
נשבעת לכם זאתי יכולה לפתוח חנות דיסקים עם כל הסגורים שיש לה.. ורק תשדעי אני גאה בך!
כל הכבוד על הדיאטה!
 
בעיני בסאקורה התל אביבית

יש את הסושי מהטובים בעיר רול הסלמון סקין שלהם תמיד יותר ממצויין והסלט איטריות תפוחי אדמה שלהם בהחלט מוגדר אצלי כאלוהי - הכי טוב בעיר לא יודעת לומר על יתר התפריט אני אף פעם לא מזמינה משהו אחר חוץ מסושי - חבל על המקום בבטן
 
למעלה