סאם. זהו שמה.

מגדיאל

New member
סאם. זהו שמה.

הפעם הקפדתי שקו האופק לא יהיה נטוי, ושהשמיים לא יהיו שרופים. וגם התאמצתי לשים הכול בפוקוס ולהקפיד על צבעים סבירים. לילה טוב לכם.
 
איזה פורטרט מדהים!

הילדה משדרת כזאת תמימות, עם החיוך והמבט... יצא מושלם אני חושבת :)
 

מגדיאל

New member
ילדה מטורללת,

תודה על התגובה המהירה. שיהיה לכולנו יום טוב ופוטוגני.
 

מגדיאל

New member
קדמוני,

*אין* תמונה שאני מעלה לכאן, שלא עברה קרופ, והקטנה. לפעמים גם תיקון צבע. זה משהו שיש להימנע ממנו, לדעתך?
 

kadmony

New member
חלילה!!!

אבל מקצוען שכמוך מתקן בפוטושופ??? מה גם כמו שזה נראה הצילומים שלך עוברים עיבוד כבד בפוטושופ לא רק צבע גם מתיחות פנים וריכוך.
 

מגדיאל

New member
אינני מקצוען, ואינני מבין מה רע יש

בשימוש בפוטושופ. האם אני אמור להרגיש עקב כך שאני צלם מחורבן? לא נעשתה כאן (ולא בשום תמונה אחרת שלי) מתיחת פנים ולא ריכוך. לדעתך, נערה בת 16 זקוקה לכך? אם תמונה מצריכה תיקון "כבד" (אם אני מבין כהלכה את הביטוי הזה) אני לא מעלה אותה לכאן מלכתחילה.
 
אחלה פורטרט מגדיאל....

לא יצא לי להדחף לשישור הקודם אז קבל את המחמאות עכשיו אני בטוח שהילדה (זו הנערה בהפרעה?!) תסתכל על זה עוד שנתיים ותצחק על הגשר...
 

מגדיאל

New member
ה-Braces האלה הפכו כנראה ללהיט

בקרב בני הטיפש-עשרה. התוצאות המתקבלות, כך הבנתי, מצדיקות את אי הנוחות המרובה שבהתקנת הגשר, מתיחתו מדי פעם. גם כשמסירים אותו חייבים לישון עם פלטה בפה, כי השניים נוטות לחזור למצבן הקודם. אסור לי לגלות מיהי הנערה... המון תודה נענע, ולילה (בעצם כבר בוקר) טוב.
 

elka2

New member
אחלה תמונה

נראה כמו תמונת פספורט של מישהי חייכנית ובעלת שמחת חיים תמונה שמעבירה יופי את האופי :)
 

TAZ!

New member
פורטרט מצוין.

לי אישית התמונה מעבירה, בפשטות והרבה יופי, מסר אחד - גיל העשרה, נעורים. המבט, החיוך, הגשר על השיניים... (אוי, גם לי היה כזה פעם, סיוט!) גם כל העניין הטכני מעולה - קומפ', פוקוס, תאורה. יופי.
 
למעלה