סאות פארק - איזה דמות חסרה?

סאות פארק - איזה דמות חסרה? ../images/Emo44.gif

9 עונות כבר יש לתוכנית הגאונית הזאת, ויש דיי הרבה דמויות: ילד נכה, יהודי חכם, מורה הומו, ילד מאפיה איטלקי, אגואיסט\שובניסט\גיזען\מניאק\אנוכי\שמן, שטן, ישו, קני ועוד... איזה דמות אתם הייתם מוסיפים לסדרה? אל תזרקו סתם ככה, תנסו לחשוב על משהו מעניין. מה שעולה לי כרגע בראש, זה דמות מוסלמית: ילד ערבי אמריקני חדש בכיתה, אפשר לקרוא לו מוחמד חסן לצורך העיניין. הילד כל הזמן מתלונן שנטפלים אליו בגלל שהוא ערבי, כולם שונאים אותו בכיתה, משהו כזה.... אני חושב שאפשר גם להוסיף דמות של ילדה לכיתה, חוץ מוונדי אין אף אחת מעניינת. אפשר לשים את הילדה הכוסית של הכיתה שמסובבת את כולם, אבל משהו דפוק אצלה.. אני לא מצליח לחשוב מה... יאללה, תנסו להיות יצירתיים.
 
הייתי מוסיף שבא לעיר...

הבן דוד האוטיסט של קרטמן, שקרטמן אף פעם לא מספר עליו.
 

richter

New member
או קרוב משפחה עשיר של קני

שיעזור לו להתנקם בקרטמן על כל הפעמים שהוא ירד עליו
 
וואי זה יהיה מצוייין... אני רואה מש

משהו כזה... בא קרוב משפחה עשיר מאוד למשפחה של קני... ואז הוא רוצה לתת להם המון כסף... ואז מגלים שהוא גנב הכל או משהו ואז בסוף הם לא מקבלים כלום... או משהו כזה... אני לא ממש טוב... אני צריך להשאיר תעבודה למאט וטרי... גאונים!
 

richter

New member
ילד של מהגרים לא חוקיים מקובה למשל

גם יכול להיות נחמד אפשר גם את ההפוך של קרטמן, מן חנון שחיף שכזה שכולם יורדים עליו/דורכים עליו/ מנצלים אותו משהו כמו קייל (הבן דוד של קייל
)
 

AmitNHB

New member
אני היתי אולי מוסיף לשם שינוי איזה

טאקו ענקי שמחרבן גלידה... ככה סתם משהו מקורי שחשבתי עליו.
 
ילד שהגיע לאמריקה מהעיר ירושימה

ויש לו שלוש ידיים והוא מחרבן מהעין וככה הוא נלחם בפשע הכי טוב שעלה לי
 
למעלה