נת"צ
בר"ג

מצב
הנושא נעול.

yazzon

New member
נת"צ
בר"ג

נת"צ
בר"ג
פורסם באתר העירייה:

06/11/2013
ראש העיר, צבי בר, קיבל בימים אלה אישורים סופיים ממשרד התחבורה להקמת נתיב נסיעה נוסף בדרך שיבא: לאחר דיונים רבים, ופניות רבות הושג האישור המיוחל והעבודות צפויות לצאת לדרך בקרוב.
הוספת נתיב נוסף בדרך שיבא, מתוכנן מהכניסה לרמת אפעל עד לבית החולים תל השומר.
הנתיב יפתור את בעיית הפקקים והעומס הרב הקיים באזור זה, באלוף שדה ובכניסה לתל השומר.
בימים אלו ממש נערכים לתחילת עבודות באתר, אשר יכללו גם עבודות של תאגיד המים והביוב במקום, כמו כן בתחילת העבודות ייפתח נתיב חלופי לרכבים.
 

droriko

New member
נתץ בשביל 3 קוים עם תדירות בינונית

נת"צ
בר"ג
פורסם באתר העירייה:

06/11/2013
ראש העיר, צבי בר, קיבל בימים אלה אישורים סופיים ממשרד התחבורה להקמת נתיב נסיעה נוסף בדרך שיבא: לאחר דיונים רבים, ופניות רבות הושג האישור המיוחל והעבודות צפויות לצאת לדרך בקרוב.
הוספת נתיב נוסף בדרך שיבא, מתוכנן מהכניסה לרמת אפעל עד לבית החולים תל השומר.
הנתיב יפתור את בעיית הפקקים והעומס הרב הקיים באזור זה, באלוף שדה ובכניסה לתל השומר.
בימים אלו ממש נערכים לתחילת עבודות באתר, אשר יכללו גם עבודות של תאגיד המים והביוב במקום, כמו כן בתחילת העבודות ייפתח נתיב חלופי לרכבים.
נתץ בשביל 3 קוים עם תדירות בינונית
גאונים


העיקר שבאבא הלל לא עשו, פשוט זה דרך אפר שעובר בה אוטובוס ביום.
 

orchilit

New member
או בביאליק

נתץ בשביל 3 קוים עם תדירות בינונית
גאונים


העיקר שבאבא הלל לא עשו, פשוט זה דרך אפר שעובר בה אוטובוס ביום.
או בביאליק
כי 45, 61, 65, 67, 52, 57, 161 לא מספיק.
אבל בשביל 55 (שזה לא כזה בינוני לעיתים), 65 ו-104 עושים. (ואיך שכחתי את 134 ו-135!)
 

olli3

New member
מנהל
ואת 336 ו73. אבל לטעמי כל נת"צ מבורך.

או בביאליק
כי 45, 61, 65, 67, 52, 57, 161 לא מספיק.
אבל בשביל 55 (שזה לא כזה בינוני לעיתים), 65 ו-104 עושים. (ואיך שכחתי את 134 ו-135!)
ואת 336 ו73. אבל לטעמי כל נת"צ מבורך.
כל מה שיגרום לאוטובוסים לנוע מהר יותר יוביל להגברת התדירות של הקווים השונים ללא צורך ברכישת עוד אוטובוס והעסקת עוד נהגים.
 

down under

New member
איך בדיוק תעשה נת"ץ בביאליק כאשר

או בביאליק
כי 45, 61, 65, 67, 52, 57, 161 לא מספיק.
אבל בשביל 55 (שזה לא כזה בינוני לעיתים), 65 ו-104 עושים. (ואיך שכחתי את 134 ו-135!)
איך בדיוק תעשה נת"ץ בביאליק כאשר
זהו באופן מסורתי מזה 50 עד 60 שנה רחוב המסחר והקניות המסורתי של ר"ג?
במקטע בין צומת רמה/קניון ביאליק לכופר היישוב יש מלא רחובות מצטלבים,
יש המוני בתים שאנשים גרים בהם ושאין חניה מתחת לבית אלא במדרכה ברחוב.
אי אפשר, זו פשוט נבזות חצופה ומצחינה, להפקיע חניות של צד אחד + איסור תנועה לפרייבטים באותו צד.

גם טכנית פיסית זה לא כזה משתלם.
דבר כזה יהיה גזר דין מוות לרחוב (הכוונה לעסקים בו).

ז'בוטינסקי, לעומת זאת, הרבה יותר ארוך, מעולם לא היתה חניה חוקית לצד המדרכות שלו (גם לפני הנת"ץ היה לאורך מרבית הרחוב אדום-לבן ו/או תמרורי אין חניה)
וגם מרבית הבניינים שלאורכו יש להם חניה תת קרקעית או חניה מאחור.
כמו כן נוסעים בו משהו כמו 40 עד 50 קווים לכל כוון לעומת פחות מ-10 בביאליק.
גם הקטע המסחרי בו, פר יחידת מרחק, הרבה פחות מפותח מאשר בביאליק. עוד משהו, בז'ובטינסקי פה ושם יש מפרצי חניה ארוכים
שהם הצידה מהנת"ץ, כלומר בכוון הנסיעה החניה היא נתיב אחד ימינה מן הנת"ץ. אין לך דבר כזה בביאליק חוץ מבמקטע ממש קצרצר בין
רח' שלמה בן יוסף לרח' השוטרת, משהו כמו 100 מ' בלבד.
 

droriko

New member
מסכים עם קובי

איך בדיוק תעשה נת"ץ בביאליק כאשר
זהו באופן מסורתי מזה 50 עד 60 שנה רחוב המסחר והקניות המסורתי של ר"ג?
במקטע בין צומת רמה/קניון ביאליק לכופר היישוב יש מלא רחובות מצטלבים,
יש המוני בתים שאנשים גרים בהם ושאין חניה מתחת לבית אלא במדרכה ברחוב.
אי אפשר, זו פשוט נבזות חצופה ומצחינה, להפקיע חניות של צד אחד + איסור תנועה לפרייבטים באותו צד.

גם טכנית פיסית זה לא כזה משתלם.
דבר כזה יהיה גזר דין מוות לרחוב (הכוונה לעסקים בו).

ז'בוטינסקי, לעומת זאת, הרבה יותר ארוך, מעולם לא היתה חניה חוקית לצד המדרכות שלו (גם לפני הנת"ץ היה לאורך מרבית הרחוב אדום-לבן ו/או תמרורי אין חניה)
וגם מרבית הבניינים שלאורכו יש להם חניה תת קרקעית או חניה מאחור.
כמו כן נוסעים בו משהו כמו 40 עד 50 קווים לכל כוון לעומת פחות מ-10 בביאליק.
גם הקטע המסחרי בו, פר יחידת מרחק, הרבה פחות מפותח מאשר בביאליק. עוד משהו, בז'ובטינסקי פה ושם יש מפרצי חניה ארוכים
שהם הצידה מהנת"ץ, כלומר בכוון הנסיעה החניה היא נתיב אחד ימינה מן הנת"ץ. אין לך דבר כזה בביאליק חוץ מבמקטע ממש קצרצר בין
רח' שלמה בן יוסף לרח' השוטרת, משהו כמו 100 מ' בלבד.
מסכים עם קובי
אם בביאליק היו 2 נתיבים אז נת"ץ בהחלט היה רעיון לגיטימי, אבל בגלל שזה רק נתיב אחד אז נת"ץ משמעו סגירת הרחוב לתחבורה ציבורית.

מה שכן בהחלט הייתי שם נת"ץ ברחוב הרצל הנגדי,שגם יש בו 2 נתיבים,הוא גם לא רחוב עסקי ברובו,וגם החלק העסקי שבו הוא פחות מרכזי מביאליק.
 

down under

New member
גם בהרצל אתה לא יכול

מסכים עם קובי
אם בביאליק היו 2 נתיבים אז נת"ץ בהחלט היה רעיון לגיטימי, אבל בגלל שזה רק נתיב אחד אז נת"ץ משמעו סגירת הרחוב לתחבורה ציבורית.

מה שכן בהחלט הייתי שם נת"ץ ברחוב הרצל הנגדי,שגם יש בו 2 נתיבים,הוא גם לא רחוב עסקי ברובו,וגם החלק העסקי שבו הוא פחות מרכזי מביאליק.
גם בהרצל אתה לא יכול
החלק הבעייתי מבחינת לחצי תנועה הוא צפונית לככר רמב"ם/הרא"ה, כלומר הקטע האחרון שלו, מהרמזור של ככר רמב"ם/הרא"ה ועד לז'בוטינסקי.
גם שם יש עשרות בנייינים בלי חניה מתחתיהם או מאחוריהם, גם שם תאלץ למנוע חניה בצד שיהיה בו נת"ץ וגם בו יש די הרבה מסחר, נכון שפחות מבקטע המקביל של ביאליק אבל בכל זאת.

מה כן?
רצוי שהמשטרה ו/או העיריה בשעות הלחץ בבוקר ואחה"ץ/ערב יסיירו שם עם קטנועים וימנעו מאנשים להחנות בחנייה כפולה. הרחוב הזה סובל מהדאבל פארקינג בצורה חמורה מאוד.

נסיעה של שתי דקות על השעון בשעות הלילה או שבת בבוקר הופכת לעתים ל-8 עד 15 דקות בשעות הלחץ. ולא בגלל גודש תנועה פר סה אלא בגלל כל החניות הכפולות ואלו שיוצאים מחניה
או נכנסים לחניה.
שונא את המקטע הזה בשעות פעילות החנויות!
 

droriko

New member
בשעות הלחץ גם הפקק מגיע עד קריצקי

גם בהרצל אתה לא יכול
החלק הבעייתי מבחינת לחצי תנועה הוא צפונית לככר רמב"ם/הרא"ה, כלומר הקטע האחרון שלו, מהרמזור של ככר רמב"ם/הרא"ה ועד לז'בוטינסקי.
גם שם יש עשרות בנייינים בלי חניה מתחתיהם או מאחוריהם, גם שם תאלץ למנוע חניה בצד שיהיה בו נת"ץ וגם בו יש די הרבה מסחר, נכון שפחות מבקטע המקביל של ביאליק אבל בכל זאת.

מה כן?
רצוי שהמשטרה ו/או העיריה בשעות הלחץ בבוקר ואחה"ץ/ערב יסיירו שם עם קטנועים וימנעו מאנשים להחנות בחנייה כפולה. הרחוב הזה סובל מהדאבל פארקינג בצורה חמורה מאוד.

נסיעה של שתי דקות על השעון בשעות הלילה או שבת בבוקר הופכת לעתים ל-8 עד 15 דקות בשעות הלחץ. ולא בגלל גודש תנועה פר סה אלא בגלל כל החניות הכפולות ואלו שיוצאים מחניה
או נכנסים לחניה.
שונא את המקטע הזה בשעות פעילות החנויות!
בשעות הלחץ גם הפקק מגיע עד קריצקי
מה שכן החלק שאחרי כיכר רמבם בעייתי לאורך כל היום זה כן.

לגבי חניה,מה הבעיה? הרי החניה היא לצד שני הנתיבים, נת"ץ לא אמור לבוא על חשבונה.

ומסכים איתך לגבי הדאבל פרקינג
 

droriko

New member
*קריניצקי

בשעות הלחץ גם הפקק מגיע עד קריצקי
מה שכן החלק שאחרי כיכר רמבם בעייתי לאורך כל היום זה כן.

לגבי חניה,מה הבעיה? הרי החניה היא לצד שני הנתיבים, נת"ץ לא אמור לבוא על חשבונה.

ומסכים איתך לגבי הדאבל פרקינג
*קריניצקי
 

down under

New member
הטמטום הנבזי או הנבזות המטומטמת של עירית ר"ג

בשעות הלחץ גם הפקק מגיע עד קריצקי
מה שכן החלק שאחרי כיכר רמבם בעייתי לאורך כל היום זה כן.

לגבי חניה,מה הבעיה? הרי החניה היא לצד שני הנתיבים, נת"ץ לא אמור לבוא על חשבונה.

ומסכים איתך לגבי הדאבל פרקינג
הטמטום הנבזי או הנבזות המטומטמת של עירית ר"ג
היא שכשיש ירוק ברמזור לרח' הרצל (להמשיך ישר או לפנות ימינה להרא"ה) יש גם ירוק להולכי רגל בפניה ימינה.
צומת מקולל. בהרבה מאוד צמתים בר"ג, גבעתיים ובעיקר ב"ב בוטל הנושא הזה של ירוק להולכי רגל כשמכוניות הפונות ימינה אמורות לתת זכות קדימה.
בעיקר כאשר בצומת הרצל את הרא"ה את כיכר רמב"ם בקושי יש תנועה בשאר שני הכוונים.
היו צריכים להוסיף רק ירוק להולכי רגל כשיש אדום לכל הכוונים.

עשו זאת בצומת ככר נוח (גבעתיים) , עשו זאת במספר צמתים בבני ברק, לא חושב שיש להם זכות שלא לעשות זאת גם כאן.

הפניה ימינה מעכבת מאוד מאוד מאוד את התנועה שבאה על הרצל מדרום לצפון.
 

orchilit

New member
בככר נח בגבעתיים עשו משהו מאוד מתוחכם

הטמטום הנבזי או הנבזות המטומטמת של עירית ר"ג
היא שכשיש ירוק ברמזור לרח' הרצל (להמשיך ישר או לפנות ימינה להרא"ה) יש גם ירוק להולכי רגל בפניה ימינה.
צומת מקולל. בהרבה מאוד צמתים בר"ג, גבעתיים ובעיקר ב"ב בוטל הנושא הזה של ירוק להולכי רגל כשמכוניות הפונות ימינה אמורות לתת זכות קדימה.
בעיקר כאשר בצומת הרצל את הרא"ה את כיכר רמב"ם בקושי יש תנועה בשאר שני הכוונים.
היו צריכים להוסיף רק ירוק להולכי רגל כשיש אדום לכל הכוונים.

עשו זאת בצומת ככר נוח (גבעתיים) , עשו זאת במספר צמתים בבני ברק, לא חושב שיש להם זכות שלא לעשות זאת גם כאן.

הפניה ימינה מעכבת מאוד מאוד מאוד את התנועה שבאה על הרצל מדרום לצפון.
בככר נח בגבעתיים עשו משהו מאוד מתוחכם
שאמנם מאוד בטיחותי (אני סתם מתעצבן על זה, כי זה מבזבז זמן וחוצה כשאני יודע שחצייתי לא תסכן את עצמי או תגרום לתאונה) - כל הרמזורים להולכי רגל אדומים (בשני צידי איי התנועה) כל זמן שמכוניות נוסעות (מכצנלסון למזרח, מכצנלסון למערב/סירקין למזרח, ומסירקין ), ואז יש פעימה מיוחדת שבה הולכי הרגל יכולים לחצות את כל המעברים. זה די מוזר בהתחלה, אבל נחמד (אפילו מרגיש לי אירופאי משהו.)
 

down under

New member
זה לא רק שם

בככר נח בגבעתיים עשו משהו מאוד מתוחכם
שאמנם מאוד בטיחותי (אני סתם מתעצבן על זה, כי זה מבזבז זמן וחוצה כשאני יודע שחצייתי לא תסכן את עצמי או תגרום לתאונה) - כל הרמזורים להולכי רגל אדומים (בשני צידי איי התנועה) כל זמן שמכוניות נוסעות (מכצנלסון למזרח, מכצנלסון למערב/סירקין למזרח, ומסירקין ), ואז יש פעימה מיוחדת שבה הולכי הרגל יכולים לחצות את כל המעברים. זה די מוזר בהתחלה, אבל נחמד (אפילו מרגיש לי אירופאי משהו.)
זה לא רק שם
בבני ברק יש את זה בצומת ירושלים רבי עקיבא.
בת"א יש את זה בכיכר מגן דוד (שינקין, קינג ג'ורג', אלנבי, נחלת בנימין [מגן הדוד לא קשור למד"א אלא לצורה של 6 צלעות]).
בירושלים בעבר היה את זה בקינג ג'ורג' פינת יפו.


אותו דבר אני טוען שאין זכות לעירית ר"ג שלא לעשות זאת גם בצומת הרצל הרא"ה כיכר רמב"ם.
 

orchilit

New member
נכון

זה לא רק שם
בבני ברק יש את זה בצומת ירושלים רבי עקיבא.
בת"א יש את זה בכיכר מגן דוד (שינקין, קינג ג'ורג', אלנבי, נחלת בנימין [מגן הדוד לא קשור למד"א אלא לצורה של 6 צלעות]).
בירושלים בעבר היה את זה בקינג ג'ורג' פינת יפו.


אותו דבר אני טוען שאין זכות לעירית ר"ג שלא לעשות זאת גם בצומת הרצל הרא"ה כיכר רמב"ם.
נכון
אכן שכחתי גם את כיכר מגן דוד (ואני יודע ששמה ניתן לה מצומת ששת הדרכים (חמשת הרחובות [אלנבי, שיינקין, המלך ג'ורג', הכרמל ונחלת בנימין]). מעניין אם זה הצומת המשושה היחיד במדינה? כי מחומשים אני מכיר כמה וכמה, שניים מתוכם כוללים את רחוב קרליבך (צומת מעריב וצומת אבן גבירול-קרליבך).
 

down under

New member
למיטב ידיעתי זהו הצומת המשושה

נכון
אכן שכחתי גם את כיכר מגן דוד (ואני יודע ששמה ניתן לה מצומת ששת הדרכים (חמשת הרחובות [אלנבי, שיינקין, המלך ג'ורג', הכרמל ונחלת בנימין]). מעניין אם זה הצומת המשושה היחיד במדינה? כי מחומשים אני מכיר כמה וכמה, שניים מתוכם כוללים את רחוב קרליבך (צומת מעריב וצומת אבן גבירול-קרליבך).
למיטב ידיעתי זהו הצומת המשושה
היחיד במדינה.
כיכר המדינה היא כאילו צומת של 8 רחובות (2 ז'בוטינסקי, 2 ויצמן, אריה עקיבא, חברה חדשה, תש"ח, ליפסקי).
 

amit1270

New member
בירושלים זה עוד קיים (עם מעברי חצייה בצורת X)

זה לא רק שם
בבני ברק יש את זה בצומת ירושלים רבי עקיבא.
בת"א יש את זה בכיכר מגן דוד (שינקין, קינג ג'ורג', אלנבי, נחלת בנימין [מגן הדוד לא קשור למד"א אלא לצורה של 6 צלעות]).
בירושלים בעבר היה את זה בקינג ג'ורג' פינת יפו.


אותו דבר אני טוען שאין זכות לעירית ר"ג שלא לעשות זאת גם בצומת הרצל הרא"ה כיכר רמב"ם.
בירושלים זה עוד קיים (עם מעברי חצייה בצורת X)
בכיכר השבת.
 
גם בראשון בהרצל פינת רוטשילד

זה לא רק שם
בבני ברק יש את זה בצומת ירושלים רבי עקיבא.
בת"א יש את זה בכיכר מגן דוד (שינקין, קינג ג'ורג', אלנבי, נחלת בנימין [מגן הדוד לא קשור למד"א אלא לצורה של 6 צלעות]).
בירושלים בעבר היה את זה בקינג ג'ורג' פינת יפו.


אותו דבר אני טוען שאין זכות לעירית ר"ג שלא לעשות זאת גם בצומת הרצל הרא"ה כיכר רמב"ם.
גם בראשון בהרצל פינת רוטשילד
 

cwen

New member
על הצומת הזה אחראית עירית תל אביב

זה לא רק שם
בבני ברק יש את זה בצומת ירושלים רבי עקיבא.
בת"א יש את זה בכיכר מגן דוד (שינקין, קינג ג'ורג', אלנבי, נחלת בנימין [מגן הדוד לא קשור למד"א אלא לצורה של 6 צלעות]).
בירושלים בעבר היה את זה בקינג ג'ורג' פינת יפו.


אותו דבר אני טוען שאין זכות לעירית ר"ג שלא לעשות זאת גם בצומת הרצל הרא"ה כיכר רמב"ם.
על הצומת הזה אחראית עירית תל אביב
כל הרמזורים בז'בוטינסקי הם באחריות עירית תל אביב.

עוד לא לגמרי הבנתי למה, אבל זה מסביר למה היציאות מרמת גן סתומות.
 

down under

New member
אני מדבר על צומת שהוא לא על ז'בוטינסקי

על הצומת הזה אחראית עירית תל אביב
כל הרמזורים בז'בוטינסקי הם באחריות עירית תל אביב.

עוד לא לגמרי הבנתי למה, אבל זה מסביר למה היציאות מרמת גן סתומות.
אני מדבר על צומת שהוא לא על ז'בוטינסקי
אלא הרצל פינת הרא"ה (שזה גם פינת כיכר רמב"ם).
כ-300 מ' דרומית לז'בוטינסקי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה