נת"ע פרסמה מכרז חדש עם רמז מעניין:

מצב
הנושא נעול.
נת"ע פרסמה מכרז חדש עם רמז מעניין:

נת"ע פרסמה מכרז חדש עם רמז מעניין:
נת"ע פרסמה מכרז לשירותי ניהול ופיקוח על עבודות פורטל שנקר, דיפו פתח תקוה ופורטל הדיפו, ובין השאר כתוב בו:
"
הדיפו הינו מתקן לתחזוקה, תפעול וחנייה של הרכבת הקלה. הוא מכיל בתוכו את המבנים והמתקנים המיועדים לתחזוקת תשתיות הקו האדום, תחזוקה וטיפול בקרונות וכן לניהול השוטף של הפעלת הקו ותפעול הקו בשעת חירום . פרויקט זה מוצא למכרז ביחד עם הפורטל המחבר אותו לקו הרק"ל (הקו האדום) כפרוייקט אחד וכולל גם מבנה תחנת רכבת קלה "קרית אריה" .
"

האם בכל זאת תהיה תחנת רק"ל ליד הדיפו וליד תחנת הרכבת הכבדה?
 

tapuzo

New member
שנתיים של "הקמת פירי חפירה" give me a break

נת"ע פרסמה מכרז חדש עם רמז מעניין:
נת"ע פרסמה מכרז לשירותי ניהול ופיקוח על עבודות פורטל שנקר, דיפו פתח תקוה ופורטל הדיפו, ובין השאר כתוב בו:
"
הדיפו הינו מתקן לתחזוקה, תפעול וחנייה של הרכבת הקלה. הוא מכיל בתוכו את המבנים והמתקנים המיועדים לתחזוקת תשתיות הקו האדום, תחזוקה וטיפול בקרונות וכן לניהול השוטף של הפעלת הקו ותפעול הקו בשעת חירום . פרויקט זה מוצא למכרז ביחד עם הפורטל המחבר אותו לקו הרק"ל (הקו האדום) כפרוייקט אחד וכולל גם מבנה תחנת רכבת קלה "קרית אריה" .
"

האם בכל זאת תהיה תחנת רק"ל ליד הדיפו וליד תחנת הרכבת הכבדה?
שנתיים של "הקמת פירי חפירה" give me a break
על מי הם עובדים?
בצרפת כשעבדו על קו רכבת תחתית סיימו לבנות קו שלם בשנתיים
 
אהה...אז אתה רואה על מה אני כותב?

שנתיים של "הקמת פירי חפירה" give me a break
על מי הם עובדים?
בצרפת כשעבדו על קו רכבת תחתית סיימו לבנות קו שלם בשנתיים
אהה...אז אתה רואה על מה אני כותב?
ככה זה במדינת ישראל...
ולכן אין שום שמץ של סיכוי שבעוד חמש שנים רכבות יסעו במנהרות מתחת לכרמל.
פרויקטים שבעולם לוקחים שנתיים בישראל לוקחים עשר שנים.
פרויקטים שבעולם לוקחים חמש שנים בישראל לוקחים עשרים שנה.
 

tapuzo

New member
תביא סינים שיעשו עוד שתי מנהרות בכרמל זה יקרה

אהה...אז אתה רואה על מה אני כותב?
ככה זה במדינת ישראל...
ולכן אין שום שמץ של סיכוי שבעוד חמש שנים רכבות יסעו במנהרות מתחת לכרמל.
פרויקטים שבעולם לוקחים שנתיים בישראל לוקחים עשר שנים.
פרויקטים שבעולם לוקחים חמש שנים בישראל לוקחים עשרים שנה.
תביא סינים שיעשו עוד שתי מנהרות בכרמל זה יקרה
נתע שמתע, אם היו מביאים חברה סינית כמו שעשו את הרכבת התחתית באלג'יר תוך
3 שנים הייתה לך בתל אביב רכבת תחתית עם 2 קוים לא אחד, וכל התחנות במקום.

אני מסכים איתך ששלטון הפקידים והמשפטיזציה בארץ והמכרזולוגיה הרסו כל חלקה טובה
פה ופוגעים קשות בקידום הכלכלה, אבל מבחינת הבנייה עצמה של מנהרות רכבת בכרמל
מדובר בשנתיים ואפשר במקביל לבנות את תחנת הרכבת וגשרי הגישה כפי שזה נעשה
ברכבת העמק ובמנהרות גילון. עובדה שהרכבת יכולה להתמנהר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה