נתקלתי בבעיה שנדמה לי שלפני כמה שנים המון התלוננו עליה

רוב הזמן נח

Well-known member
היה לי במחשב אחד חלונות 7 שהיו לו כל מיני תקלות. אז עשיתי התקנת תיקון. הטעות הקשה זה שהשארתי את המחשב מחובר לאינטרנט. בסיום התהליך קיבלתי על המחשב את חלונות 10
 

Haim_Gds

Active member
1779857589819.png
בברירת המחדל ווינדוס מיצר restore point לפני עידכון, לחץ על system restore ותקבל רשימה שלהן. בחירה באחת תראה לך מה התוכנות המושפעות מהחזרה אחורה ותתן לך אפשרות לבחור אם לבצע.
מניסיון מר בעבר למדתי כי כדאי ליצר restore point לפני עידכוני דרייורים, התקנת תוכנות חדשות או שינויים במערכת. הציל אותי יותר מפעם אחת. עוד דבר מומלץ הוא לבצע clone לדיסק C פעם בחודש, אם יכלו כל הקיצים כמו למשל ווירוסים, לא בוצעה restore point או שמספר restore point לא פותרות את הבעיה אז לפחות יש לך את היכולת לחזור אחורה למערכת עובדת.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
צפה בקובץ המצורף 146697
בברירת המחדל ווינדוס מיצר restore point לפני עידכון, לחץ על system restore ותקבל רשימה שלהן. בחירה באחת תראה לך מה התוכנות המושפעות מהחזרה אחורה ותתן לך אפשרות לבחור אם לבצע.
מניסיון מר בעבר למדתי כי כדאי ליצר restore point לפני עידכוני דרייורים, התקנת תוכנות חדשות או שינויים במערכת. הציל אותי יותר מפעם אחת. עוד דבר מומלץ הוא לבצע clone לדיסק C פעם בחודש, אם יכלו כל הקיצים כמו למשל ווירוסים, לא בוצעה restore point או שמספר restore point לא פותרות את הבעיה אז לפחות יש לך את היכולת לחזור אחורה למערכת עובדת.
בשחזור יש לי רק איפוס או אתחול מדיסק.
 

Haim_Gds

Active member
כשאתה לוחץ על "system restore" המסך מימין אמור להפתח. אין איפוס או אתחול מדיסק.
1780203597301.png
 
למעלה