נתפסה הכתף, נתפס הצוואר, ואחרי שעבר, עוד כאב.

MoGanC

New member
נתפסה הכתף, נתפס הצוואר, ואחרי שעבר, עוד כאב.

ביום חמישי שעבר נתפס לי הצוואר אחרי שקמתי. אני מאמין שזה היה בגלל הקור שהיה באותו לילה. בכל אופן, במשך היום, החלו לי גם כאבים בכתף ימין, אבל אחרי שינה באותו לילה, הכאבים האלה נעלמו, רק שבמהלך השינה שוב זזתי לא נכון, ונתפס לי הכתף מצד שמאל (הרבה יותר קשה ממה שהיה בימין, ממש שמעתי את ה"קנאק"). אז שוב עבר יום, שוב ישנתי, ולמחרת לא היה תפוס לי כלום. אני יכול להזיז את הראש לכל הכיוונים בלי שום כאב, וגם הכתפיים לא כואבות, אבל עדיין יש לי כאב לא ברור ורנדומלי שמגיע מאיזור העורף, כאילו על עמוד השדרה (סימנתי באדום על התמונה את האיזור). עדיין לא הצלחתי לבודד מה אני עושה כשהכאב הזה מופיע. אני מצליח לישון בלי בעיה ובלי להרגיש את זה כלל, אבל אני יכול לקום ופתאום זה כואב כאבי תופת לכמה שניות. חשבתי שזה יעבור מעצמו אבל כבר 3 ימים שזה כואב מבלי להראות סימנים שהכאב פוחת. אני כאילו מרגיש שהראש שלי לא עומד ישר ביחס לגב, כאילו הוא עקום ואני לא יכול לסדר את זה. זה ללא ספק כאב בעצמות יותר מאשר היתפסות פשוטה, וזה ממש מטריד אותי כי אף פעם לא נשאר לי ככה כלכך הרבה זמן. האם יש סיבה לדאגה או שזה נחשב עוד לנורמלי? אם זה כבר עבר את תחומי האורתופדיה, אנא הפנו אותי לאיזור המתאים. תודה.
 
כאבים

שלום, המתן בסבלנות הכאב עשוי להמשך מספר שבועות. במידה ואין שיפור תוך מספר שבועות או ישנה החמרה פנה לבדיקה אצל אורטופד. בברכה,
 

MoGanC

New member
תודה, יש משהו שאפשר לעשות

כדי למנוע החמרה? כי לדוגמא, אני עובד מול מחשב, ויושב הרבה, מה שלא עוזר לתהליך, ובאמת בבוקר שאני קם אז זה מרגיש עוד בסדר,אבל אחרי העבודה הכאב מרגיש יותר גרוע. וגם לפני יומיים סחבתי משהו כבד והרגשתי כאב חזק באיזור ממש כאילו אם הייתה איזושהי החלמה, אז היא חזרה אחורה.
 

noymana24

New member
אין סיבה לדאגה

זה נשמע כאילו אחד משרירי הגב הפנימיים נתפסו ולוחץ לך על אחת החוליות, אתה צריך עיסוי טוב.
 
למעלה