נתניהו מרכז מאמץ לגיוס מופז

נתניהו מרכז מאמץ לגיוס מופז

נתניהו מרכז מאמץ לגיוס מופז
נכתב ע"י: יואב יצחק

מופז עומד לחזור לליכוד אם יצליחו נתניהו ואנשיו לגייס שליש מחברי הכנסת של סיעת קדימה * נתניהו מייעד את מופז לתפקיד שר הביטחון * נתק בין מופז לאולמרט-פרץ

יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, מרכז מאמץ לגיוס שר התחבורה, שאול מופז, ולהשיבו לשורות הליכוד. כך נודע ל-Nfc. בשבועות האחרונים התקיימו כמה שיחות בנושא זה.

כפי שחשפנו כאן, פגישה אחת כבר התקיימה בין נתניהו ומופז וזו נעשתה באופן חשאי. עתה גברו המהלכים במערכת הפוליטית, ולפי המידע החדש עולה: מופז יחזור לליכוד אם יצליחו נתניהו ואנשיו לגייס עוד תשעה חברי כנסת מסיעת קדימה, כך שאלה יוכלו להתפצל מסיעת קדימה ולהצטרף לליכוד, או להקים מסגרת חדשה שתחבור לליכוד.

מופז נחשב גם עתה לאחד האישים הפחות אהודים על-ידי אולמרט ואנשיו. בישיבות סגורות הוא אינו מסתיר את ביקורתו כלפי מהלכים ביטחוניים בהם נקטו ראש הממשלה, אהוד אולמרט, ושר הביטחון, עמיר פרץ. את עמדתו בנושאים אלה הביע באופן ביקורתי וחריף גם בפני חברי ועדת וינוגרד. למעשה, בחודשים האחרונים קיים נתק בין מופז לאולמרט-פרץ, ומלבד שיחות בדיונים רשמיים נמנע מופז מלשוחח עימם.

נתניהו רואה במופז אדם ראוי לכהן בתפקיד שר הביטחון, בממשלה הבאה שהוא מתכנן/מקווה לעמוד בראשה. ההערכה היא, כי פעילי הליכוד יסכימו לקבל את מופז בחזרה, ואף לשדרג את מעמדו, ובלבד שיסכים לקפוץ בקרוב על עגלת הליכוד ויסייע ביצירת מומנטום שיביא לקריסת קדימה. ההערכה של נתניהו: פרשות השחיתות נגד אולמרט ודוח ועדת וינוגרד, יכריעו את אולמרט ויאפשרו הקמת ממשלה חדשה, גם בלא הליכה לבחירות חדשות.

עודכן ב- 10/03/2007 11:38:00
 

אבנר ג

Well-known member
ומי כמוהו מומחה לתרגילים מסריחים...

הייתי שולח אותו לשיחת עדכון אצל שמעון פרס...
 

נדב46

New member
מופז היה הרמטכל ושר הבטחון

הכושל ביותר שהיה למדינת ישראל מאז ומעולם. וזאת בנוסף לצביעות ולתככנות שלו. (זוכרים איך ניסה לשנות את תאריך השחרור שלו?)
 
למעלה