נתניהו מצמצם פערים בליכוד

usee

New member
או סתם מתנחילים שלו ידעו להאבק!?

הרי ברור שמי שנכשל זה יש"ע ויציאתו של נתניהו מהמשלה שהוא בתפקיד מאד מסובך לא היתה עוזרת כהו זה להפלת הממשלה ראה ההצבעה הקודמת , אז על תעשו דמגוגויה זולה ותפסיקו להתפלסף כאילו על נתניהו היתה השפעה על כל המאבק של פינוי ההתחלויות. אז היה להם מקסימום עוד קול שלבסוף היו מאשימים אותו שהוא ברח בגלל שהוא לא מבין בכלכלה . ואתם שוב היתם מאשימים אותו בכל מני דברי נבלנ נגדו , אז תפסיקו לשחק אותה חכמים . אם אתה היתה בתפקידו ובאותו המעמד איך היתה מתנהג? הרי זה שקל לך לדבר מהמקום בו אתה נמצא !
 

usee

New member
שיפסיקו להתבכיין הם נכשלו !!!

זה שהם מאשימים את נתניהו כל הזמן זה רק כדי לנקות את המצפון שלהם על זה שכול פעם הם היו אומרים "אוהבים את שרון אבל מצביעים נגד" התמימות והטיפשות שלהם גם יחד הביאו לכישלון הצורב בפינוי ולא נתניהו , אלא אם הם חושבים כנגד למה שהם כל הזמן מטיפים נגד נתניהו שהוא אכן בעל השפעה רמה וצירך להנהיג את הציבור. בקיצור יש להם סיבוך נפשי מאד קשה בגלל שהם נכשלו ולא אחר!
 

usee

New member
נתניהו לא אשם אפילו בכלום !

זה ששרון שיקר להם שיפתרו איתו את הבעיה !
 

usee

New member
תפסיק להתבכיין ! יש"ע נכשלה.

ואל תפיל את האשמה על נתניהו כי גם ככה אם היה פורש לא היתה לא שום השפעה , אלא, אם אתה חושב בניגוד למה שאתה מדבר עליו כל היום שהוא אכן בעל השפעה מאד חשובה בפוליטיקה ,אחרת, לא היתה מפיל את כל האשמה עליו .
 
נתניהו ישב בממשלה והיה אחד משריה

הבכירים. מועצת יש"ע לא ישבה בממשלה. אם נתניהו היה פורש בשלביה הראשונים של התכנית הוא היה סוחף אחריו שרים נוספים והתכנית הייתה נתקעת. אבל נתניהו העדיף לעשות פוטש-בננה ולחזור בו עוד באותו היום, להמשיך לשבת בממשלה (למרות שכדבריך לא היתה לא שום השפעה, ואני חשבתי ששרים רוצים להיות שרים על מנת להשפיע
), ולפרוש כשכבר ברור כי הפור נפל ואין דרך חזרה, בגלל סקרים מחמיאים. זכותך להיות בעד נתניהו, אבל יש אנשים שלא יפלו יותר בפח ההטעייה הכמעט מוכשר ביותר (כמעט, מכיוון שהמוכשר ביותר הוא שרון) בפוליטיקה הישראלית.
 

usee

New member
גם עם 10 ח"כ היו פורשים בעקבות

נתניהו לא היה לזה רוב , אני לא טענתי שלנתניהו אין השפעה , זה פשוט מה שאתם שמתנגדים לנתניהו בחרוף נפש מנסים להגיד כל הזמן , אז אם כדיברכם אין לו אז הוא חסר השפעה . הבעיה שלכם היא זו שאתם מנסים (ד"א רק כלפי נתניהו ) בכוח להפריד בין נתניהו לפולטיקאי , וזה ממש לא נכון לעשות, ראית פוליטיקאי שלא רוצה להיות רה"מ אין דבר כזה . אז ברור שיש לו כמה קרטריונים שונים ואם הוא היה נוטש את משרד האוצר בזמנו היו מאשימים אותו בבריחה . אז אל תעשו את זה ,זה לא פייר ! נתניהו בתקופה הזו היה הכי מתוקשר והכי מאושם , שלוש פעמים הוא הצביע בעד בתנאי שיהיה משאל עם (ואת זה שוכחים לציין) כאשר רה"מ שיקר אז הוא התחיל להתנגד . בפעם שהוא ניסה להתפטר כידוע שלושה שרים בגדו בו בדרך כדרכם של משוחדים בינהם לבנת וסילבן . את זה אף אחד לא מזכיר ! הוא יצא בגאוה שהוא ידע ש-3 השרים עומדים מאחוריו ולאחר מכן התברר ששלותם נעלמו(לבנת - כי התנגדה להפלת שרון אבל הפלת הגוש לא היה חשוב בעינה מספיק, שלום רואים מהו היום ונראה לי כץ השמן שמזגזג כל הזמן)! ולבסוף הוא היחידי שהתפטר ואני מאמין לו באמת ! שהוא לא רצה להיות שום חלק מהסיפור הזה עוד לפני שנה פשוט לא היה לו אף פרטנר כולם שוחדו או אוימו בדרך זו או אחרת .
 

MS6

New member
מה פרטנר?!

ללנדאו היה פרטנר כשהוא התפטר מהממשלה? לבגין היה פרטנר כשהוא היה 29 שנים באופוזיציה? לז'בוטינסקי היה פרנטר כשהוא יזם תוכנית מהפכנית לשינוי פני הציונות?! למנהיגים אין פרטנרים! למנהיגים יש דרך.. ועם קצת מזל, לדרך מצטרפים מספיק אנשים שיכולים לגרום למנהיג לזכות בתהילה או בשלטון.. אתה טוען בדיוק מה שאני טוען ובגלל זה ביבי לא יכול להנהיג. ביבי הוא פופוליסט. הוא היה יכול להיות פוליטיקאי מזהיר אם הוא היה במפלגה שאמורה להיות חסרת כיוון, מין מפלגת מרכז שכזאת, הוא היה משתלב יופי בשינוי. אבל הוא נמצא במפלגה שאמור להיות לה קו מדיני ברור, וכשאתה מתיימר לייצג מפלגה כזאת אתה לא יכול לסטות מהקו הזה. הדיקטטור שרון סטה מהקו הזה, אבל לפחות הוא היה מנהיג והוא ידע לעמוד מאחוריי דיעותיו גם כשהוא קיבל קיתונות של בוז, ככה מנהיג צריך להתנהג. לעומתו ביבי לא מפסיק לזגזג, מנהיגים לא יכולים להתנהג ככה.
 
נכון, לנדאו פוטר, מכיוון שעמד על

דעותיו ועל דרכו בעקביות. מכיוון שלא הצביע בניגוד למצפונו, מכיוון שלא פעל מטעמים אישיים אינטרסנטיים. לנדאו פוטר כי פעל בהתאם לאמונתו למרות שידע שיפוטר. גם נתניהו יכול היה לגרום לשרון לפטרו, אבל הוא העדיף להמשיך רגל פה רגל שם. עין אחת קורצת לשרון והשניה קורצת לחברי הליכוד מתנגדי ההתנתקות. רק כשכבר ידע כי הכל סגור החליט לרדת מהגדר משיקולים אלקטורלים אישיים בלבד. אם הליכוד היה עם נתניהו, המרכז היה מקדים את הפריימריס. אם הליכוד היה עם נתניהו, רב המתפקדים היו תומכים בנתניהו. השרשור הזה התחיל בכך שנתניהו מצמצם את הפער, אבל זה הענין - הפער הוא פער לטובת שרון. אם הליכוד כל כך תומך בנתניהו וכל כך נגד "השקרון", הכיצד רב מתפקדי הליכוד (לפי הסקרים) בכל זאת תומכים בשרון? ישראל מחכה לנתניהו.....השאלה היכן היא מחכה לו. בינתיים, אפילו הליכוד לא מחכה לנתניהו.
 

usee

New member
שטויות הוא היה צריך להתפטר ולא

לחכות להצבעה לפי דברכם ! תתפלא בארצנו הקטנטונת דברים רבים משתנים מקצה לקצה . כמו ששרון היה שנוא השמאל"שרון רוצח" והיום הוא אהוב השמאל . שאפילו הם מוכנים להחליף אותו ברבין(לא דו משמעי) . אז לפי דעתי וכמו שאני קורה את המפה הפוליטית נתניהו יהיה חייב להיות הרה"מ הבא. פשוט כל עוד הוא לא עומד בראשות הליכוד לאנשים קל יותר להביא את דעותיהם האמתיות , כי זה ממש לא רלוונטי . ולתקשורת קל יותר לנגח אותו .
 

usee

New member
אתם עדיין סובלים מחוסר הגיון !

שרון היה מנהיג !? זכור לי שהמנהיג שאתה בחרת שינה את דעותיו ! זה ממש לא בעיה להנהיג בדרך השמאל ! אני מקווה שזו התמימות!
 

MS6

New member
נתניהו לא רצה למנוע את ההתנתקות

אם הוא היה פורש מספר חודשים לפני ההתנתקות הוא היה סולל את הדרך לאופורטוניסטים אחרים המתנגדים להתנתקות כמו לבנת, כץ, נווה או הנגבי לפרוש מהממשלה ובכך למנוע את המהלכים של שרון. אבל נתניהו רצה את ההתנתקות. וזו לא הפעם הראשונה שהוא רצה התנתקות מחבלי ארץ, הוא הרי גם מסר את חברון. חברון!! עיר האבות!! המקום החשוב ביותר לעם היהודי ביש"ע אחרי הכותל המערבי גם בתור ליכודניק אני יודע שנתניהו רע לליכוד, הוא היה ראש ממשלה. הוא נכשל, הוא השאיר מפלגה מרוסקת... ככה שגם אם הייתי, כמו הרבה אנשים אחרים אגב, מאמין שהמטרה היא הליכוד ומצדי אידיאולוגיה זו רק מילה ארוכה שמתחרזת עם ביולוגיה, עדיין לא הייתי תומך בנתניהו. אנשים כמו נתניהו וברק צריכים להשקיע שנים בפוליטיקה על מנת שנשכח את הדברים שהם עשו. נתניהו היה צריך לפרוש לפני הרבה זמן, גם כשהפרישה לא הייתה פופולרית, אבל ביבי נשאר ביבי, והוא עשה את הצעד הזה מטעמים פופוליסטים בלבד. אם הוא היה רואה שגלי ההתנגדות להתנתקות הם חלשים ולא רציניים בקרב חברי המרכז הוא היה נשאר בממשלה.. אני חושב שאם מחר רוב העם היה מחליט נניח לצאת משדרות ביבי היה הראשון שמתחיל לפנות. פשוט לא איכפת לו משום דבר.. אין לו דרך. אין לו אידיאולוגיה. הוא לא יכול להנהיג.
 

usee

New member
הוא לפחות ניסה לשנות מה אתם עשיתם

"אוהבים את שרון אבל מצבעים נגד " חחחחחח סיסמה של מפסידנים ! ראה מבחן התוצאה, אל תאשימו את נתניהו בהפסדים הגרועים של יש"ע והמפד"ל. המפד"ל נציגי יש"ע עדיין מחכים לקריאה משרון כדי לחזק את הקואליציה ! צבועים !
 

MS6

New member
אני התנגדתי לסיסמה הזאת..

מה אתה ילד קטן או משהו כזה? צוחק עליי על סיסמה? זה מה שיש לכם להציע אנשי ביבי? אולי תביאו לפורום מישהו שיכול לאתגר שכלית קצת.. אתה חושב שבכלל איכפת לי מהמפד"ל?! מה הקשר?
 

usee

New member
ילד , הם מיצגים אותך ! זה שאתה מתקו

מם נגדם היתה צריך לעשות את זה לפני הפינוי
 
למעלה