נתניהו מצמצם פערים בליכוד

ramizzz

New member
נתניהו מצמצם פערים בליכוד

נתניהו מצמצם פערים בליכוד סקרים חדשים בליכוד מראים כי בנימין נתניהו מצליח לשקם את מעמדו בתנועה במהירות, למרות המפלה שספג במרכז. הערכה: הדבר עשוי לזרז פרישת שרון סקרים פנימיים שנעשו בליכוד יכולים להסביר את גל הפרסומים מהימים האחרונים על כוונותיו של ראש הממשלה להקדים את הבחירות או לפרוש מהליכוד: ל"מעריב" נודע כי הסקרים, שנערכו על ידי גורמים הקשורים בשרון ובנתניהו, מראים בדיוק את אותה תוצאה: בנימין נתניהו צימצם את הפער מול שרון, והחל לשקם את מעמדו במפלגת השלטון.
 

nosharon

New member
המהפך בליכוד קרוב מאוד

המהפך בליכוד קרוב מאוד למרות ההפסד במרכז בידי אינטרסנטים שכל מה שמעניין אותם זה גובים ומישרות הרי שבבחירות מוקדמות ביבי מנצח ואת זה יודע גם אריק שרון ולכן הוא משחק על זמן אבל המהפך בליכוד קרוב מאוד סוף דיקטטורת משפ' שרון בליכוד מטה המאבק ממשיך לפעול http://planet.nana.co.il/nosharon
 

MS6

New member
תגידו אתם מתוכנתים גם לענות על

שאלות? או שאתם על תקן פרסומות בלבד? עד עכשיו שמתי לב שדי התחמקתם מהטענות כנגד מחריב גוש קטיף, ביבי נתניהו.
 

MS6

New member
תגידו אתם מתוכנתים גם לענות על

שאלות? כי עד כה די התחמקתם מהטענות שהועלו כנגד מחריב גוש קטיף, ביבי נתניהו.
 

ramizzz

New member
ישראל מחכה לנתניהו

לתקן את העיוות 1999 שהתקשורת התקיפה והעם אכל את הלוקש
 
איזה עיוות לתקן? כיצד לתקנו?

על ידי "הם מ-פ-ח-ד-י-ם"? על ידי "הם שכחו מה זה להיות יהודים"? העם לא אכל ב 1999 את הלוקש של נתניהו ואחרי שבשנים האחרונות לרבים אין אפילו לוקשים לאכול, אני בספק עם העם יאכל את הלוקש הזה הפעם. תראה את התגובות של MS6 שאינו חשוד בשמאלניות או באהבת יתר של התקשורת, ותבין שאפילו אנשי ימין מובהקים לא אוכלים יותר את הלוקש הזה. את נתניהו מעניין רק דבר אחד: נתניהו. נתניהו לא פרש מהממשלה על מנת להציל את גוש קטיף. נתניהו פרש לאחר שהוא וידא כי פרישתו כבר לא תוכל להציל את גוש קטיף. נתניהו פרש על מנת להציל אך ורק את עצמו. בחזקת "ידי לא תהיה בדבר הזה". אבל "לא נשכח ולא נסלח", לא נשכח מי הצביע מספר פעמים בעד ההתנתקות ומי נטש בדקה ה 121 (אפילו אחרי סיום הארכה) מייד כשהפנדלים החלו. יש בימין אנשים ישרים וישרי דרך, כ MS6, שלא יאכלו את הלוקש הזה. שלא לדבר על רבים במרכז ובשמאל שפשוט סולדים מהאופורטוניסט הזגזגן, הברחן והסכסכן הזה. שרון רע לישראל, אבל לא צריך להחליף רע ברע אחר. במיוחד שהסיבה שלכם להעדפת נתניהו על לנדאו היא סיבה אופורטוניסטית לחלוטין - לזכות בקולות נוספים שדעתם שונה מדעתכם בדרך הטשטוש והבלבול. אבל לא נתבלבל. אנו זוכרים מיהו נתניהו ומיהם האנשים שיעמדו לצידיו ומאחוריו. גם אם אין תחליפים ראויים - ממש לא כל ישראל מחכה לנתניהו.
 

ramizzz

New member
מי זה לא נתבלבל יש לךפיצו אישיות

מה אתה כמה אנשים אתה אל תצביע החברה שלנו כן
 
אתה כתבת בשם כל ישראל

אז אתה מתלונן שאני כתבתי בלשון רבים? מה? אתה זה כל ישראל?
 

ramizzz

New member
בשם חברי מתפקדי הליכוד

הם מחכים ליום שבו שרון יעזוב את המפלגה הוא רודן פוליטי
 
אז מדוע נתניהו צריך לסגור פער?

מדוע כבר כעת אין רוב מוחץ לנתניהו? מדוע נתניהו נכשל במרכז הליכוד? כי כל כך מחכים ליום שבו שרון יעזוב?
 
תסכים איתי ש"חבריך מתפקדי הליכוד"

זה עדיין לא כל ישראל. הנה גם MS6 הוא מתפקד ליכוד. גם הוא מחכה ליום שבו שרון יעזוב את המפלגה, ובכל זאת הוא ממש לא מחכה לנתניהו.
 

usee

New member
MS6 עם כל הכבוד מתבכיין ובורח ...

ממי שאשם באמת חביריו במפד"ל מתי הם התפטרו ואיזה תפקיד חשוב היה להם ?! חוץ מלקלקנות לשרון ! ואנשי יש"ע חסרי עמוד השדרה !
 

MS6

New member
איזה שטויות!

אתה מאשים אנשים ממפלגה לא שלך על כך שהם לא מקיימים את האידיאולוגיה של המפלגה שלך?! אתה שומע את עצמך בכלל? נתניהו טוען שהוא מתנגד לעקירה, אם הוא היה מתנגד באמת הוא היה עושה משהו נגד ההתנתקות.. אבל הוא רצה את ההתנתקות, והוא פופוליסט. לכן הוא פרש כמה ימים לפני ההתנתקות, גם כדי שההתנתקות תתבצע וגם כדי שהוא יוכל להצטייר ע"י חברי ליכוד תמימים כמתנגד לעקירת יישובים.
 

usee

New member
מתי המפד"ל קימה את האידאולגיה שלך ?

בזה שהם נשארו והתפצול וישבו עם מר שררה! שקרון . על מה אתה מדבר וד"א אני לעמתך ממש אבל ממש לא מצדד בכל המשוחדים בליכוד . נתניהו היה צריך לעזוב משרד חשוב שדיקדקו עליו כל צעד צעד וידוע שאם היה נוטש בזמנו היו אומרים שהוא ברח מהאוצר בגלל שהוא נכשל . אז אל תהיה חכם חלם דבר קצת בהגיון !
 
למעלה