נתניהו הסוף?

דיברגנט חדש

Well-known member
בתי הכנסת לא ייסגרו. רה"מ: אנו כפסע מסגר מלא

השרים החליטו לא לקבל את המלצת משרד הבריאות לסגירת בתי הכנסת, מספר המתפללים יופחת ל-19 כהצעת דרעי. רגב התנגדה להקטנת מספר הנוסעים באוטובוסים, גלנט התנגד לסגירת "ביה"ס של החופש הגדול". נמשך הדיון לגבי סגירת מופעי תרבות, פארקים, חדרי כושר ומועדונים
 

jackie111

Well-known member
זה בגלל שמפריעים למנהיג להנהיג.

מקורבי נתניהו: גנץ מפריע לנהל את משבר הקורונה גורמים בסביבת ראש הממשלה של ישראל בנימין נתניהו תקפו אתמול (ראשון) את ראש הממשלה החליפי בני גנץ, בטענה שהוא מפריע בניהול משבר הקורונה, ברקע הכישלון לאור העלייה בהדבקה. "איכות הטיפול וקבלת ההחלטות ירדה בין הגל הראשון לשני בשל משיכות חבל פוליטיות מיותרות של כחול לבן", מסרו הגורמים. "לא נותנים לקברניט לנווט ועוד פועלים להפריע לו. כך קשה לנהל משבר לאומי ובין-לאומי". גורמים בכחול לבן דחו את ההאשמות: "לא מוצאים דוגמא אחת להפרעה בטיפול בקורונה, להיפך".
 

jackie111

Well-known member
ואני חושייב שמפריעים למנהיג

להטיל אשמה על אחרים. ללכלך על אחרים. להסיר אחריות מעצמו. בקיצור להתבכיין.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
איזה מנוול ישראל כ"ץ בתור שר אוצר של ביבי

הוא מסרב להיות בובה שלא יקבל החלטות ורק יישא באחריות כמו שהיה יובל שטיניץ בשנים 2009-2013. אמנם הוא מוכן לחכות שביבי יצא מרצונו לפנסיה, אבל החוצפן בונה את עתידו הפוליטי ודואג למגזר העסקי ומסרב להיות חותמת הגומי של ביבי, סדצקי וגרוטו, איפה כחלון שסיים את הקריירה הפוליטית והסכים להיות חותמת גומי, להבא צריך למצוא מישהו שמתכוון לפרוש מהפוליטיקה לתפקיד שר האוצר כדי שישמש חותמת גומי ולא יחשוב על טובת המשק ולא על טובתו הפוליטית.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אז עכשיו מסתבר ששרי הליכוד הם אנשים של גנץ

נו בטח מי שלא משמש חותמת גומי ונלחם על דעתו הוא שמלאן, איש כחול לבן וחתרן בלתי נלאה, איש ימין אמיתי חייב להיות דובר הן של ביבי.
 
אז עכשיו מסתבר שתומך בנט כמוך

מאמין לשופר של האיטולות נו טוב הרבה אני לא מצפה מתומכי בנטהטיפש
 
הרבה יותר טפשי זה לתמוך בגנץ

איש שלא ידעת עליו כלום רק כדי לגלות שהוא כמו כולם והרבה יותר גרוע
 
מאיפה אתם משרצים את האתרים

הקיקיוניים האלה ? אתר של הייטולות
 
לא בהרבה יותר טוב ערוץ 13

זה ערוץ כושל שבע זה השופר של בנט ווינט כל מילה נוספת מיותרת
 

דיברגנט חדש

Well-known member
כפי שכתבתי בעבר, לא ניתן לנהל חברה עם 2 מנהלים, אז על אחת

כמה וכמה מדינה. &nbsp בנוסף, לא מדובר כאן במנהלים שמעריכים אחד את השני אלא במנהלים שנכפה עליהם לעבוד ביחד למרות המחלוקות הרבות ביניהם.
 
קישקושים של לייצן שנזרק מהממשלה

רק הסמולנצ'קים מתיחסים ברצינות ללייצן הטיפש הזה
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הוא לא נזרק אלא לא היה מוכן שימציאו תיק במיוחד

כדי בשביל חברו או חברתו למפלגה כמו התיקים של אלקין ואורלי לוי. את הבדיקות שכנראה מונעות את התמותה ואת החולים הקשים כי מאבחנים את המחלה בזמן, רכשו זכותו כי הוא נידנד לממשלה ולשר הבריאות החדש יש השכל לנהוג לפי ההמלצות של שר הביטחון הקודם.
 
למעלה