נתלי מזל טוב...

דנהה1

New member
נתלי מזל טוב...../images/Emo77.gif../images/Emo65.gif../images/Emo20.gif../images/Emo49.gif

הגעת לגיל שאפשר להתחיל (לשתות לפחות)...... אז המון המון מזל טוב בהצלחה בבחינות בהצלחה בהמשך הדרך בתור צלמת... תמשיכי להיות כזו משוגעת (רק לא יותר מידי) ולהעריץ את.....?!?!?!?ויאלה, תמצאי כבר חברה.... וכמובן לצלם את כל החברה פה! ענת....
 
למי יש יומולדת????????

נתלי אהובתי ! חשבתי להיות הראשונה שתכתוב לך את הודעת ה"מזל טוב", אבל ענת הג´ינג´ית הקדימה אותי (אוהבים אותךךךךךךךך:) אז מה כותבים לך? אחרי הכל זאת נתלי....... שותפתי הבלעדית לעסקי המינרווה....... כפרההההההההההההההההההה תשארי בדיוק כמו שאת, תלמדי שברוסית זונה זה "בלאט", תמשיכי להגיד "סתמי כלבה!!" לכולן חוץ ממני כמובן..... שסטרייטיות וכוסיות למיניהן, ימשיכו ליפול בקסמייך שתגרמי לכל אחת ואחת מהן לרוץ לשירותי המינרווה אחרייך והכי חשוב, עכשיו ברצינות אני אומרת, שתצליחי בכל מה שתעשי ופשוט תהיי מאושרת:) ולסיום... משהו שכבר נאמר אבל באמת שאין דבר תשארי בדיוק כמו שאת ואל תשתני מי יתן (חח אני לא חוזרת על עצמי) כי הרי גם אם אחפש בכל העולם בחורה כמוך עוד אין:)
אני שוקלת להוסיף "ביאליק" בשם שלי
יום נפלא ומלא הפתעות וכיף !! ושנה כזו ושנים כאלה גם
אוהבת אותך! מאד מאד אינה (דינה)
 

לונה..

New member
בוקר מעולה לכוווולן!!!! ../images/Emo42.gif../images/Emo65.gif

ו.......... מזל טוב, נתלי! דארלינג, לא מכירה אותך כמעט, אבל למי אכפת, יומולדת שמח, הרבה אושר, והמון אהבה!
(אחח איזה מותק אני.. שתי ציפורים במכה :)
 

שׁזִיף

New member
../images/Emo49.gif../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif../images/Emo77.gif../images/Emo151.gif../images/Emo49.gif

מ-ז-ל ט-ו-ב
 
אאם אאם

מזל טוב לנתליייייייייייייייייייייייייייייייייייייי! נתלי תמשיכי לאהוב כוס המון כוס תמשיכי להעריץ יופי תמשיכי להיות מוכשרת תמשיכי לאהוב את דינה אהובתי הכוסית הנצחית ו......תודה לכל מי שכתב לי מזל טוב תודה לענת הגינגית עם הציצים הכי יפים בעולם תודה למור שלא טרחה להגיד לי כלום ו.....אתמול היה לי אחלה סיום יום לפני שהלכתי הביתה ראיתי מישהי שרציתי המון זמן והיא שמה עלי זין כי היא גדולה ממני ב-10 שנים הבטיחה לי שביום חמישי ב-00:30 לבוא אליה והיא תביא לי מתנה פיזית לפני שהיא עוברת לגור בניו יורק אואווווווו ו..........היום אני יחגוג קצת אולי,ישתכר,יזיין את אסתי.. ודינה תבואאאאאאאאאאא דינה תבואאאאאאאאאאאאא דינה תבואאאאאאאאאאאאאאאאאא דינה הכוסית יאלה
נתליייייייייייייייייייייייייי
 

shabby

New member
../images/Emo49.gif../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif../images/Emo49.gif../images/Emo65.gif

 

פז*

New member
נ ת ל י../images/Emo151.gif../images/Emo24.gif../images/Emo25.gif../images/Emo3.gif|מזלט

זיינת מספר 1 שלי !! המון המון מזל טוב ואושר ועושר והצלחה ו..אההההה....האאא....האאאא...ההההה....אהההה....ררררר....גרררר... ארררר....האאאא....אהההה...מממ....מממ...אוווו...אוווו.... את יודעת .. עלי והצליחי, אך גיל 18 ,זיכרונות ... בהצלחה בצילום גם,ושתהי מאושרת, זה הכי חשוב תהני היום! לעזזל האייקונים לא עולים לי!!!!! לך קיבינימט ,תפוז, נשיקות
 

meeee

New member
מזלל טובבבבבב

לבאמת א-ח-חתתת ויחידה נתלי קרוסלה:) אוהבת.. גם כשלא ניראה חח
 

ב י ל ב י

New member
לנתלי יש יומולדת והשמחה רבה...

מזל טוב מותק מי יתן ותצלמי הרבה תצוגות אופנה והרבה יפים ויפות ולא פחות חשוב שתעשי מזה מלאן תלפים של כסף(אולי ום אחד עוד נעבוד ביחד....)
נ.ב-פז(
) את משתמשת "במשפטים" האלה על כולן?
=====~~
 
נתלייייייייייייי

מזל טוב מאמייייייייי!!!!!!!!! עד 120!! הלוואי שיקנו לך כלב ליומולדת!! ביי מורן בילבי-אני לא יודעת מה איתך אבל איתי כן......
 

MissShRoOm

New member
בובההההההההה!!!!../images/Emo25.gif

המווווווווווווווווווווון מזל"טים, נישוקים וחיבוקות! וזהו, אני לא רוצה סתם למרוח את זה ולהשמע בנאלית!
*ואגב, סורי שזה רק היום, לא הייתי אתמול בבית...
 
למעלה