נתלי מזל טוב...../images/Emo77.gif../images/Emo65.gif../images/Emo20.gif../images/Emo49.gif
הגעת לגיל שאפשר להתחיל (לשתות לפחות)...... אז המון המון מזל טוב בהצלחה בבחינות בהצלחה בהמשך הדרך בתור צלמת... תמשיכי להיות כזו משוגעת (רק לא יותר מידי) ולהעריץ את.....?!?!?!?ויאלה, תמצאי כבר חברה.... וכמובן לצלם את כל החברה פה! ענת....
הגעת לגיל שאפשר להתחיל (לשתות לפחות)...... אז המון המון מזל טוב בהצלחה בבחינות בהצלחה בהמשך הדרך בתור צלמת... תמשיכי להיות כזו משוגעת (רק לא יותר מידי) ולהעריץ את.....?!?!?!?ויאלה, תמצאי כבר חברה.... וכמובן לצלם את כל החברה פה! ענת....