השאלה היא לא כמה יעברו שם בשעה ממוצעתנתיב תחבורה ציבורית באיילון צפון - החל ממחר
צריכים מתנדב שיספור כמה אוטובוסים ציבוריים יעברו שם בשעה ממוצעת...לא יאומן עד כמה הנתיב הזה הולך להישאר ריק.
אני לחלוטין לא מסכים איתךהשאלה היא לא כמה יעברו שם בשעה ממוצעת
השאלה היא כמה זה ישפר את מהירות הניסעה באוטובוסים בשעות העומס.גם אם מדובר על מספר קווים בודדים, אבל שיפור מהירות הנסיעה שלהם גדול. זה דרוש וכדאי.
המטרה הכללית היא להעביר אנשים מרכב פרטיאני לחלוטין לא מסכים איתך
כשאתה יכול לחסוך זמן לעשרות אלפי משתמשים ברכב פרטי מול 500 איש בשעה בנתיב תח"צ, אין בכלל שאלה...
האוטובוסים גם ככה מפוצצים עד אפס מקום בשעות ההמטרה הכללית היא להעביר אנשים מרכב פרטי
שנוסע עם נוסע בודד, לתחבורה ציבורית.
עשרות אלפי האנשים האלה רוצים לחסוך זמן? שיעבור לנסוע ברכבת ובאוטובוסים. וכך יחסכו גם כסף וגם זמן פקקים.
ואז כשירצו להוסיף אוטובוסים יגידו אין נוסעיםהאוטובוסים גם ככה מפוצצים עד אפס מקום בשעות ה
האלו.
קודם תשפר את התח"צ, אחרי שיהיה תח"צ זמין ונוח *** 7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה ***, תתחיל לגבות אגרות גודש ולחסום כבישים מהירים לשימוש תח"צ בלבד.
בכביש שמקביל לחלוטין לקו רכבתי שעלה למדינה מיליארדים, ושלא עוברים בו אוטובוסים, אין היגיון בחסימת נתיב למשתמשי תח"צ בלבד.
קווים יכולים לנסוע חצי ריקים בהתחלהואז כשירצו להוסיף אוטובוסים יגידו אין נוסעים
מכיר את סיפור הביצה והתרנגולת?
סוף סוף יש שר תחבורה שכן פועל למען תחבורה ציבורית. וקוטע קצת את סיפור הביצה.
וחוץ מזה הנתיב הוא גם למוניות ולרכבים עם מעל 3 נוסעים. אז אתה לא רוצה לעמוד בפקק? תיקח כמה טרמפיסטים. או תיסע עם שותפים לעבודה.
בכל מקרה, לדעתי בכל כביש שיש בו 3 נתיבים ומעלה, יש לתחום נתיב אחד בשעות העומס לתחבורה ציבורית.
בנתיב המדובר יש תחלופה של רכבתקווים יכולים לנסוע חצי ריקים בהתחלה
בניגוד לזאת, נהג שמנסה תחבורה ציבורית ונתקל בדוחק וצפיפות בלתי נסבלת, לא יעזוב עוד את רכבו הפרטי זמן רב.
לכן, כל עוד אין חלופה, אין לעשות זאת. ברגע שתהיה חלופה - שתיסע חצי ריקה חודשי-חודשיים לפני שאנשים ישמעו עליה וישתמשו בה, לא יקרה כלום.
מחר אסע שם בבוקר (06:20) ואספר...נתיב תחבורה ציבורית באיילון צפון - החל ממחר
צריכים מתנדב שיספור כמה אוטובוסים ציבוריים יעברו שם בשעה ממוצעת...לא יאומן עד כמה הנתיב הזה הולך להישאר ריק.
6:20 הוא עדיין נתיב רגילמחר אסע שם בבוקר (06:20) ואספר...
ואם ראיתי טוב מבעד המדבקות על השלט החדש מעל הנתיב השלישי, נראה כנתיב תחבורה ציבורית רק בשעות העומס ו +3 ברכב פרטי
סיכום מנסיעה ראשונה בשעה 06:20 בנתיב החדשמחר אסע שם בבוקר (06:20) ואספר...
ואם ראיתי טוב מבעד המדבקות על השלט החדש מעל הנתיב השלישי, נראה כנתיב תחבורה ציבורית רק בשעות העומס ו +3 ברכב פרטי
הנתיב הזה הוא מחדל שטוב היה לו לא היה קייםסיכום מנסיעה ראשונה בשעה 06:20 בנתיב החדש
אז הנתיב לא כולל +3 אבל עד 06:30 ניתן לנסוע בו כרגיל - שזה מעולה.
הצלחתי לעבור את הקטע בין חולות לצומת חולון בצורה פנטסטית.
אבל... ופה כבר יש מחדל... החליטו לסיים את הנתיב החדש על הגשר של צומת חולון (במקביל לתחנת הרכבת) ושם יש ברדק אחד גדול!
לא מובן לי למה לא יכלו כבר להמשיך את הנתיב עוד איזה 200 מטר ושלב אותו עם הנתיב הקיים במקום...
וראיתי רק אוטובוס אחד של יונייטד נוסע בנתיב החדש, השאר פרייבטים שמנצלים את הדקות האחרונות של הנתיב...
הלוואי שכל ה"מחדלים" בארץ יהיו כאלההנתיב הזה הוא מחדל שטוב היה לו לא היה קיים
בכלל.
אין ב-כ-ל-ל אוטובוסים שנוסעים בו. מידי פעם מונית או שתיים. שומם כמו מדבר סהרה בצהריי היום מבחינת תחבורה ציבורית...
מה כן יש בו?
לא מעט מקומיים שמחליטים לנסוע בו לכמה מאות מטרים ואז מפחדים וחוזרים לנתיב הרגיל.
מה שיוצר המון פקקים לא נורמלים אפילו ביחס לפקקים הרגילים, שהם לא נורמלים לכשעצמם.
בכל הנתיב, לא רק בהשתלבות הסופית שהיא בכלל קטסטרופה.
בקיצור - לכל הפחות אחרי החגים תצא כתבה שמוציאה ובצדק שם רע מאוד לנתיב, ולא בצדק שם רע מאוד לנתיבי תחבורה ציבורית.
כי ככה זה כשבמחדל בלתי נתפס מפקיעים נתיבים מהציבור בשביל אוויר.
שאינה קשורה כלל ועיקר לנתיב הזה!הלוואי שכל ה"מחדלים" בארץ יהיו כאלה
נתיב מבורך, ומי שתקוע בפקק. שישקול תחלופה של תחבורה ציבורית.
בינתיים לפי המצלמות אין שינוי...נתיב תחבורה ציבורית באיילון צפון - החל ממחר
צריכים מתנדב שיספור כמה אוטובוסים ציבוריים יעברו שם בשעה ממוצעת...לא יאומן עד כמה הנתיב הזה הולך להישאר ריק.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.