נתיב נוסף בכביש מס' 1נתיב לתחבורה ציבורית בכביש מס' 1
בנוסף עלי לציין לשבח את חברת "קווים", היום נסעתי בקו 55 באוטובוס 9973050 האוטובוס היה מצוחצח וריחני והנסיעה היתה מאד נעימה.
לנתיב יכנסו גם עם יש כ4 נוסעיםנתיב לתחבורה ציבורית בכביש מס' 1
בנוסף עלי לציין לשבח את חברת "קווים", היום נסעתי בקו 55 באוטובוס 9973050 האוטובוס היה מצוחצח וריחני והנסיעה היתה מאד נעימה.
מה זה הדבר הזה ?????לנתיב יכנסו גם עם יש כ4 נוסעים
ומי שהיה פחות ישלם כמו בכביש אגרה לפי חדשות של ערוץ10![]()
ראה הודעתי |סיפור היום |יותר למעלה.מה זה הדבר הזה ?????
וחוץ מזה, היית אמור להיות כרגע בניצנה, לא ? מה קרה לתכנון ? השתנו תכניות ????
איך זה הגיוני? איך מערכת אוטומטיתלנתיב יכנסו גם עם יש כ4 נוסעים
ומי שהיה פחות ישלם כמו בכביש אגרה לפי חדשות של ערוץ10![]()
נראה ליאיך זה הגיוני? איך מערכת אוטומטית
יכולה לזהות שברכב יש 4 נוסעים ולפי זה לא לגבות ממנו כסף?
זה מה שאמרו בחדשותנראה לי
נראה לי שהמערכת לא תזהה אם יש באוטו 4 נוסעים אלא את גודל הרכב דוגמא נגיד יש מיניבוס אז היא תזהה אתו ותתן לא להמשיך ללנסוע ואם נגיד יהיה איזה רכב פרטי אז היא לא ונראה לי שיהיה איזה מערכת שתרשום לו דוח על כך שהוא לא מורשה לנסוע
בעזרת מריחןאיך זה הגיוני? איך מערכת אוטומטית
יכולה לזהות שברכב יש 4 נוסעים ולפי זה לא לגבות ממנו כסף?
הודעת הדובר בענייןנתיב לתחבורה ציבורית בכביש מס' 1
בנוסף עלי לציין לשבח את חברת "קווים", היום נסעתי בקו 55 באוטובוס 9973050 האוטובוס היה מצוחצח וריחני והנסיעה היתה מאד נעימה.
גם תחנת רכבת חדשה!הודעת הדובר בעניין
נתיב לתחבורה ציבורית בכביש מס' 1
בנוסף עלי לציין לשבח את חברת "קווים", היום נסעתי בקו 55 באוטובוס 9973050 האוטובוס היה מצוחצח וריחני והנסיעה היתה מאד נעימה.
אני נסעתי היום ב-137 של "קווים"נתיב לתחבורה ציבורית בכביש מס' 1
בנוסף עלי לציין לשבח את חברת "קווים", היום נסעתי בקו 55 באוטובוס 9973050 האוטובוס היה מצוחצח וריחני והנסיעה היתה מאד נעימה.
נהגות אוטובוסים חדשותאני נסעתי היום ב-137 של "קווים"
באוטובוס שהיה של דן 4026 ונהגה בו נהגת חדשה ונחמדה, אני רואה ש"קווים" מרחיבה לאט לאט את "חוג הנהגות" שלו, יישר כוח. I LOVE IT
כן ירבו, הלואי גם אני יכולתינהגות אוטובוסים חדשות
בזמן האחרון אני מתחיל לראות יותר ויותר נהגות אוטובוסים על כבישי ישראל ובמיוחד בחברות החדשות. ב"מטרופולין" יצא לי לראות כבר 3 נהגות שונות, ב"סופרבוס" גם 3 נהגות (שאחת מהן נהגה על 40-247-59. לשעבר 3907 ב"דן"), וב"קווים" 2 נהגות לפחות. מה גם שאחרי הרבה זמן שבו לא ראיתי נהגת אוטובוס באגד חיפה, ראיתי שלשום נהגת על נידרפלור 85-470-01 בקו 115. נדמה לי שזו אותה נהגת שעבדה לפני מספר שנים על קו 52.
יש עכשיו כתבה בערוץ 2נתיב לתחבורה ציבורית בכביש מס' 1
בנוסף עלי לציין לשבח את חברת "קווים", היום נסעתי בקו 55 באוטובוס 9973050 האוטובוס היה מצוחצח וריחני והנסיעה היתה מאד נעימה.
אולי זה רמז לאגד להפעיל מחדש אתיש עכשיו כתבה בערוץ 2
מראים את זה בצורה ממש יפה ושיהיו חניונים בכניסה לכביש ויהיה אפשר לנסוע באוטובוסים מיוחדים אל תל אביב אני מניח שהכל כתוב בכתבה עוד לא קראתיהראו פקק עם אוטובוס קומותיים חשבתי שהאוטובוסים האלה לא פעילים יותר בארץ מישהו ראה???????![]()
אבל זה מוזראולי זה רמז לאגד להפעיל מחדש את
האוטובוסים קומתים מחדש ולא רק בשביל שיחנו בחניוני ענק ויעלו לאוטובוס ורצוי לקומותים. או שהיו צרכים לכתוב בצד התמונה. ארכיון.
כן גם אני ראיתייש עכשיו כתבה בערוץ 2
מראים את זה בצורה ממש יפה ושיהיו חניונים בכניסה לכביש ויהיה אפשר לנסוע באוטובוסים מיוחדים אל תל אביב אני מניח שהכל כתוב בכתבה עוד לא קראתיהראו פקק עם אוטובוס קומותיים חשבתי שהאוטובוסים האלה לא פעילים יותר בארץ מישהו ראה???????![]()
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.