נתיב לתחבורה ציבורית בכביש מס' 1

מצב
הנושא נעול.

BUGO 54

New member
נתיב לתחבורה ציבורית בכביש מס' 1

נתיב לתחבורה ציבורית בכביש מס' 1
בנוסף עלי לציין לשבח את חברת "קווים", היום נסעתי בקו 55 באוטובוס 9973050 האוטובוס היה מצוחצח וריחני והנסיעה היתה מאד נעימה.
 

יאיר08

New member
נתיב נוסף בכביש מס' 1

נתיב לתחבורה ציבורית בכביש מס' 1
בנוסף עלי לציין לשבח את חברת "קווים", היום נסעתי בקו 55 באוטובוס 9973050 האוטובוס היה מצוחצח וריחני והנסיעה היתה מאד נעימה.
נתיב נוסף בכביש מס' 1
כבר כל כך הרבה זמן מתכננים את זה... בעצם מאז שסיימו לפני כמה שנים לבנות את הנתיב השלישי בכביש כבר היה צורך בנתיב נוסף. אך מכיוון שמדובר בחברה פרטית שתבנה אותו אז יש סיכוי שזה יקרה בקרוב... בכל מקרה מדובר ברעיון מצויין, רק שלדעתי אם יאפשרו לרכבים פרטיים להכנס לנתיב הוא ייסתם מהר מאוד ולא יהיה אפקטיבי במיוחד לתח"צ. כתוב גם שיבנו תחנת רכבת בשפירים - למישהו יש מידע על התכנית הזאת? חשבתי שבכלל לא תכננו שם תחנה
 

ה דרומי

New member
לנתיב יכנסו גם עם יש כ4 נוסעים

נתיב לתחבורה ציבורית בכביש מס' 1
בנוסף עלי לציין לשבח את חברת "קווים", היום נסעתי בקו 55 באוטובוס 9973050 האוטובוס היה מצוחצח וריחני והנסיעה היתה מאד נעימה.
לנתיב יכנסו גם עם יש כ4 נוסעים
ומי שהיה פחות ישלם כמו בכביש אגרה לפי חדשות של ערוץ10
 

איליה.

New member
איך זה הגיוני? איך מערכת אוטומטית

לנתיב יכנסו גם עם יש כ4 נוסעים
ומי שהיה פחות ישלם כמו בכביש אגרה לפי חדשות של ערוץ10
איך זה הגיוני? איך מערכת אוטומטית
יכולה לזהות שברכב יש 4 נוסעים ולפי זה לא לגבות ממנו כסף?
 

saar ganim

New member
נראה לי

איך זה הגיוני? איך מערכת אוטומטית
יכולה לזהות שברכב יש 4 נוסעים ולפי זה לא לגבות ממנו כסף?
נראה לי
נראה לי שהמערכת לא תזהה אם יש באוטו 4 נוסעים אלא את גודל הרכב דוגמא נגיד יש מיניבוס אז היא תזהה אתו ותתן לא להמשיך ללנסוע ואם נגיד יהיה איזה רכב פרטי אז היא לא ונראה לי שיהיה איזה מערכת שתרשום לו דוח על כך שהוא לא מורשה לנסוע
 
זה מה שאמרו בחדשות

נראה לי
נראה לי שהמערכת לא תזהה אם יש באוטו 4 נוסעים אלא את גודל הרכב דוגמא נגיד יש מיניבוס אז היא תזהה אתו ותתן לא להמשיך ללנסוע ואם נגיד יהיה איזה רכב פרטי אז היא לא ונראה לי שיהיה איזה מערכת שתרשום לו דוח על כך שהוא לא מורשה לנסוע
זה מה שאמרו בחדשות
שהמערכת תזהה איזה רכב הוא עם 4 נוסעים ומעלה, מוזר. כמו כן אמרו שהמחיר יעלה ככל יעלה העומס על הכביש וירד ככל שירד העומס
.
 

Brendan of DNA

New member
הודעת הדובר בעניין

נתיב לתחבורה ציבורית בכביש מס' 1
בנוסף עלי לציין לשבח את חברת "קווים", היום נסעתי בקו 55 באוטובוס 9973050 האוטובוס היה מצוחצח וריחני והנסיעה היתה מאד נעימה.
הודעת הדובר בעניין
 

raminec

New member
../images/Emo70.gif ממש ממש גרוע ../images/Emo70.gif

נתיב לתחבורה ציבורית בכביש מס' 1
בנוסף עלי לציין לשבח את חברת "קווים", היום נסעתי בקו 55 באוטובוס 9973050 האוטובוס היה מצוחצח וריחני והנסיעה היתה מאד נעימה.
ממש ממש גרוע

עד מתי תפסחו על שתי הסעיפים
איך משרד התחבורה נוקט לשון אחת כלפי הציבור ומספר לנו שמעדיפים תחבורה ציבורית ובפועל נותן העדפה לתחבורה פרטית... מספרים לנו שבונים נתיב תח"צ ומיד נוטלים את העוקץ ואומרים שמי שיש לו כסף יוכל לסע גם כן בנתיב התחבורה הציבורית? מה כל הרעיון מאחורי נתיבי תחבורה ציבורית אם הם פתוחים בפני כלל הציבור? לא יכל להיות ביצוע יותר גרוע מזה, אפילו חוסר ביצוע בכלל היה הרבה יותר טוב. גם הגדלנו את קיבולת התנועה לתוך גוש דן. מספר הכניסות לתוך ת"א נשאר קבוע ומגביל כרגיל. מי שיגיע לת"א ברכב פרטי עד למסוף יקבל מתנה נסיעת המשך למרכז תל-אביב וגם אם היה סיכוי לעודד תחבורה ציבורית על ידי נתיב מהיר ובלעדי לתח"צ הרי שעכשיו כל מי שרוצה יכול תמורת סכום מסויים לנצל את הנתיב המהיר ולהפחית במידה ניכרת את היעילות שלו. אוי לבושה
Raminec
 
אני נסעתי היום ב-137 של "קווים"

נתיב לתחבורה ציבורית בכביש מס' 1
בנוסף עלי לציין לשבח את חברת "קווים", היום נסעתי בקו 55 באוטובוס 9973050 האוטובוס היה מצוחצח וריחני והנסיעה היתה מאד נעימה.
אני נסעתי היום ב-137 של "קווים"
באוטובוס שהיה של דן 4026 ונהגה בו נהגת חדשה ונחמדה, אני רואה ש"קווים" מרחיבה לאט לאט את "חוג הנהגות" שלו, יישר כוח. I LOVE IT
 

mister K

New member
נהגות אוטובוסים חדשות

אני נסעתי היום ב-137 של "קווים"
באוטובוס שהיה של דן 4026 ונהגה בו נהגת חדשה ונחמדה, אני רואה ש"קווים" מרחיבה לאט לאט את "חוג הנהגות" שלו, יישר כוח. I LOVE IT
נהגות אוטובוסים חדשות
בזמן האחרון אני מתחיל לראות יותר ויותר נהגות אוטובוסים על כבישי ישראל ובמיוחד בחברות החדשות. ב"מטרופולין" יצא לי לראות כבר 3 נהגות שונות, ב"סופרבוס" גם 3 נהגות (שאחת מהן נהגה על 40-247-59. לשעבר 3907 ב"דן"), וב"קווים" 2 נהגות לפחות. מה גם שאחרי הרבה זמן שבו לא ראיתי נהגת אוטובוס באגד חיפה, ראיתי שלשום נהגת על נידרפלור 85-470-01 בקו 115. נדמה לי שזו אותה נהגת שעבדה לפני מספר שנים על קו 52.
 
כן ירבו, הלואי גם אני יכולתי

נהגות אוטובוסים חדשות
בזמן האחרון אני מתחיל לראות יותר ויותר נהגות אוטובוסים על כבישי ישראל ובמיוחד בחברות החדשות. ב"מטרופולין" יצא לי לראות כבר 3 נהגות שונות, ב"סופרבוס" גם 3 נהגות (שאחת מהן נהגה על 40-247-59. לשעבר 3907 ב"דן"), וב"קווים" 2 נהגות לפחות. מה גם שאחרי הרבה זמן שבו לא ראיתי נהגת אוטובוס באגד חיפה, ראיתי שלשום נהגת על נידרפלור 85-470-01 בקו 115. נדמה לי שזו אותה נהגת שעבדה לפני מספר שנים על קו 52.
כן ירבו, הלואי גם אני יכולתי
 

omer landau

New member
יש עכשיו כתבה בערוץ 2

נתיב לתחבורה ציבורית בכביש מס' 1
בנוסף עלי לציין לשבח את חברת "קווים", היום נסעתי בקו 55 באוטובוס 9973050 האוטובוס היה מצוחצח וריחני והנסיעה היתה מאד נעימה.
יש עכשיו כתבה בערוץ 2
מראים את זה בצורה ממש יפה ושיהיו חניונים בכניסה לכביש ויהיה אפשר לנסוע באוטובוסים מיוחדים אל תל אביב אני מניח שהכל כתוב בכתבה עוד לא קראתי
הראו פקק עם אוטובוס קומותיים חשבתי שהאוטובוסים האלה לא פעילים יותר בארץ מישהו ראה???????
 

ה דרומי

New member
אולי זה רמז לאגד להפעיל מחדש את

יש עכשיו כתבה בערוץ 2
מראים את זה בצורה ממש יפה ושיהיו חניונים בכניסה לכביש ויהיה אפשר לנסוע באוטובוסים מיוחדים אל תל אביב אני מניח שהכל כתוב בכתבה עוד לא קראתי
הראו פקק עם אוטובוס קומותיים חשבתי שהאוטובוסים האלה לא פעילים יותר בארץ מישהו ראה???????
אולי זה רמז לאגד להפעיל מחדש את
האוטובוסים קומתים מחדש ולא רק בשביל שיחנו בחניוני ענק ויעלו לאוטובוס ורצוי לקומותים. או שהיו צרכים לכתוב בצד התמונה. ארכיון.
 

omer landau

New member
אבל זה מוזר

אולי זה רמז לאגד להפעיל מחדש את
האוטובוסים קומתים מחדש ולא רק בשביל שיחנו בחניוני ענק ויעלו לאוטובוס ורצוי לקומותים. או שהיו צרכים לכתוב בצד התמונה. ארכיון.
אבל זה מוזר
לדעתי זה היה אוטובוס של אגד כי לא שמעתי על עוד סוגים בארץ אולי אגד מכרה אותם לידיים פרטיות????? לא יודע אתם המומחים פה בעניין הזה חחחחחח
 

saar ganim

New member
כן גם אני ראיתי

יש עכשיו כתבה בערוץ 2
מראים את זה בצורה ממש יפה ושיהיו חניונים בכניסה לכביש ויהיה אפשר לנסוע באוטובוסים מיוחדים אל תל אביב אני מניח שהכל כתוב בכתבה עוד לא קראתי
הראו פקק עם אוטובוס קומותיים חשבתי שהאוטובוסים האלה לא פעילים יותר בארץ מישהו ראה???????
כן גם אני ראיתי
נראה לי שהקטע שיש בו תמונה של קומותיים צולם לפני כמה שנים לפני שהקומותים יצאו משרות למי שראה הראו קטע עם רכבת האם זה רכבת לירושלים? הראו בקטע קטר G-12 עם קרונות שנראה לי כבר יצאו משרות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה