נתיב אקספרס פתחו אתר...

מצב
הנושא נעול.

danielhope

New member
נתיב אקספרס פתחו אתר...

נתיב אקספרס פתחו אתר...
אבל לפי מה שידוע לי המידע בו עדיין לא מלא: זו הכתובת: http://www.nateevexpress.com/modein.asp
 

ישראל ב

New member
צריך לברך "שהחיינו" ../images/Emo8.gif

נתיב אקספרס פתחו אתר...
אבל לפי מה שידוע לי המידע בו עדיין לא מלא: זו הכתובת: http://www.nateevexpress.com/modein.asp
צריך לברך "שהחיינו"

באמת שכבר הגיע הזמן !
 

ליילנד

New member
../images/Emo127.gifהגיע הזמן

יישר כח להם
יש שם אטובסים הכי אהוביים עליי
הגיע הזמן
באמת אוטובוסים נהדרים - אלה שבתמונה, ראיתי אותם בנהריה, אבל שמרתי שהם נוראיים מבחינת נקיון. נכון או לא, לא יודעת.
 

aas111

New member
לאורן, אולי תכניס את האתר לקישורים

הגיע הזמן
באמת אוטובוסים נהדרים - אלה שבתמונה, ראיתי אותם בנהריה, אבל שמרתי שהם נוראיים מבחינת נקיון. נכון או לא, לא יודעת.
לאורן, אולי תכניס את האתר לקישורים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה