אני חושב שהולכים לפתוח אותו בקרוב.נתיבי איילון צפון
לא יודע אם נושא כבישים קשור לתחבורה ציבורית אבל אם לא אז אולי תפנו אותי לפורום המתאים.
זה נושא שמרגיז אותי כבר הרבה זמן.
לפני מספר שנים סללו את הקטע הדרומי של נתיבי איילון שמחבר את כביש 4 ממחלף חולות עד גשר חיל השריון.
סללו 3 נתיבים לכל כיוון אבל במקור פתחו לשימוש רק 2 בכל כיוון.
לפני כחצי שנה הפעילו את הנתיב השלישי רק בכיוון דרום.
בכיוון צפון יש נתיב נוסף שאינו בשימוש שהיה מאוד מקל על עומסי התנועה בכניסה לעיר בבוקר.
למישהו יש מושג ירוק מה הסיבה שלא מפעילים גם את הנתיב השלישי בכיוון צפון ?
יש סימוני צבע בקצה הנתיב השלישי שמסמניםאני חושב שהולכים לפתוח אותו בקרוב.
וזה מ- 2 סיבות:
1. לפני כמה שבועות גורם כלשהו (שאני לא זוכר מי בדיוק, לצערי) קיבל תשובה מלשכת שר התחבורה ישראל כץ, לאחר שהעלה את השאלה שלך בדיוק, שהנתיב הולך להיפתח בקרוב.
2. בשבוע האחרון נסעתי פעמיים בשעות הבוקר לכיוון צפון, ועוד כמה פעמים בצהריים, וראיתי קונוסים מוצבים לאורך הנתיב החסר, כל פעם בקטע אחר, וצוות הנדסה עם מכשיר אופטי שאיני מכיר את שמו (עומד על 3 רגליים) עמד ועשה עבודה כלשהי בתחומי הנתיב (לא מבין גדול בנבכי הנדסת הדרכים).
נתיב תחבורה ציבוריתיש סימוני צבע בקצה הנתיב השלישי שמסמנים
איפה הולך להיות פס הצבע של השוליים החדשים. כנראה שזה עניין של זמן קצר יחסית עד שנראה את הוספת הנתיב השלישי באיילון צפון.
גם אם יהיה נת"צ בצד ימין.נתיב תחבורה ציבורית
איך בדיוק יהיה נת"צ בצד שמאל ? זה לא הגיוני...איך אוטובוס יעצור בתחנות?
לא תמיד הוא צריך לעצור בתחנות כי אין לו כאלה.נתיב תחבורה ציבורית
איך בדיוק יהיה נת"צ בצד שמאל ? זה לא הגיוני...איך אוטובוס יעצור בתחנות?
האם יתכןלא תמיד הוא צריך לעצור בתחנות כי אין לו כאלה.
הנת"צ בכניסה לירושלים על כביש 1 הוא הנתיב השמאלי בכביש. אין שום תחנה בדרך בכל הנת"צ הזה גם לא פיזית, זה כביש מהיר.
במדינת ישראל זה מחזה שכיח שקודם מבצעים ואחרהאם יתכן
שקודם סללו ורק עכשיו מתכננים מה לעשות עם הנתיב ?
לא "שכחו" שאמורה להיות מסילת ברזלבמדינת ישראל זה מחזה שכיח שקודם מבצעים ואחר
כך מתכננים.
בהקשר של איילון דרום יש סיפור מעניין על ביצוע המתעלם מתכנון - כשסללו אותו לראשונה, "שכחו" שבעתיד אמורה להיות מסילת ברזל בין מסלוליו ולכן את הגשרים באזור צומת חולון בנו ללא שנשאר מספיק מקום לגשרי מסילת הברזל.
לא "שכחו" שאמורה להיות מסילת ברזל
פשוט לא רצו לעכב את סלילת הכביש עד לגמר ביצוע ההפקעה מבית ספר הולץ. גם ככה לקח יותר מעשור עד שהוחלט לתקצב את הקמת המסילה ורק אז בוצעה ההפקעה. ההעתקה של הגשר בצומת הולץ לא הייתה כ"כ יקרה בהשוואה לביצוע הפרוייקט כולו וגם לא עיכבה באופן חריג את פתיחת הקו.
http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=394&MessageId=128757519
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.