נתיבי איילון צפון

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member


נת"צ לשעות הבוקר בלבד ללא הפרדה
מהנתיבים הרגילים
 

stratomaximus

New member
אני חושב שהולכים לפתוח אותו בקרוב.

נתיבי איילון צפון
לא יודע אם נושא כבישים קשור לתחבורה ציבורית אבל אם לא אז אולי תפנו אותי לפורום המתאים.
זה נושא שמרגיז אותי כבר הרבה זמן.
לפני מספר שנים סללו את הקטע הדרומי של נתיבי איילון שמחבר את כביש 4 ממחלף חולות עד גשר חיל השריון.
סללו 3 נתיבים לכל כיוון אבל במקור פתחו לשימוש רק 2 בכל כיוון.
לפני כחצי שנה הפעילו את הנתיב השלישי רק בכיוון דרום.
בכיוון צפון יש נתיב נוסף שאינו בשימוש שהיה מאוד מקל על עומסי התנועה בכניסה לעיר בבוקר.
למישהו יש מושג ירוק מה הסיבה שלא מפעילים גם את הנתיב השלישי בכיוון צפון ?
אני חושב שהולכים לפתוח אותו בקרוב.
וזה מ- 2 סיבות:

1. לפני כמה שבועות גורם כלשהו (שאני לא זוכר מי בדיוק, לצערי) קיבל תשובה מלשכת שר התחבורה ישראל כץ, לאחר שהעלה את השאלה שלך בדיוק, שהנתיב הולך להיפתח בקרוב.

2. בשבוע האחרון נסעתי פעמיים בשעות הבוקר לכיוון צפון, ועוד כמה פעמים בצהריים, וראיתי קונוסים מוצבים לאורך הנתיב החסר, כל פעם בקטע אחר, וצוות הנדסה עם מכשיר אופטי שאיני מכיר את שמו (עומד על 3 רגליים) עמד ועשה עבודה כלשהי בתחומי הנתיב (לא מבין גדול בנבכי הנדסת הדרכים).
 

raminec

New member
יש סימוני צבע בקצה הנתיב השלישי שמסמנים

אני חושב שהולכים לפתוח אותו בקרוב.
וזה מ- 2 סיבות:

1. לפני כמה שבועות גורם כלשהו (שאני לא זוכר מי בדיוק, לצערי) קיבל תשובה מלשכת שר התחבורה ישראל כץ, לאחר שהעלה את השאלה שלך בדיוק, שהנתיב הולך להיפתח בקרוב.

2. בשבוע האחרון נסעתי פעמיים בשעות הבוקר לכיוון צפון, ועוד כמה פעמים בצהריים, וראיתי קונוסים מוצבים לאורך הנתיב החסר, כל פעם בקטע אחר, וצוות הנדסה עם מכשיר אופטי שאיני מכיר את שמו (עומד על 3 רגליים) עמד ועשה עבודה כלשהי בתחומי הנתיב (לא מבין גדול בנבכי הנדסת הדרכים).
יש סימוני צבע בקצה הנתיב השלישי שמסמנים
איפה הולך להיות פס הצבע של השוליים החדשים. כנראה שזה עניין של זמן קצר יחסית עד שנראה את הוספת הנתיב השלישי באיילון צפון.
 

danik56

New member
נתיב תחבורה ציבורית

יש סימוני צבע בקצה הנתיב השלישי שמסמנים
איפה הולך להיות פס הצבע של השוליים החדשים. כנראה שזה עניין של זמן קצר יחסית עד שנראה את הוספת הנתיב השלישי באיילון צפון.
נתיב תחבורה ציבורית
איך בדיוק יהיה נת"צ בצד שמאל ? זה לא הגיוני...איך אוטובוס יעצור בתחנות?
 
גם אם יהיה נת"צ בצד ימין.

נתיב תחבורה ציבורית
איך בדיוק יהיה נת"צ בצד שמאל ? זה לא הגיוני...איך אוטובוס יעצור בתחנות?
גם אם יהיה נת"צ בצד ימין.
קודם מסמנים נתיב שמאלי ופותחים אותו, ואחרי זה כשיש שני נתיבים פעילים אפשר לעבוד על הימין לנת"צ.
 

olli3

New member
מנהל
לא תמיד הוא צריך לעצור בתחנות כי אין לו כאלה.

נתיב תחבורה ציבורית
איך בדיוק יהיה נת"צ בצד שמאל ? זה לא הגיוני...איך אוטובוס יעצור בתחנות?
לא תמיד הוא צריך לעצור בתחנות כי אין לו כאלה.
הנת"צ בכניסה לירושלים על כביש 1 הוא הנתיב השמאלי בכביש. אין שום תחנה בדרך בכל הנת"צ הזה גם לא פיזית, זה כביש מהיר.
 

danik56

New member
האם יתכן

לא תמיד הוא צריך לעצור בתחנות כי אין לו כאלה.
הנת"צ בכניסה לירושלים על כביש 1 הוא הנתיב השמאלי בכביש. אין שום תחנה בדרך בכל הנת"צ הזה גם לא פיזית, זה כביש מהיר.
האם יתכן
שקודם סללו ורק עכשיו מתכננים מה לעשות עם הנתיב ?
 
במדינת ישראל זה מחזה שכיח שקודם מבצעים ואחר

האם יתכן
שקודם סללו ורק עכשיו מתכננים מה לעשות עם הנתיב ?
במדינת ישראל זה מחזה שכיח שקודם מבצעים ואחר
כך מתכננים.
בהקשר של איילון דרום יש סיפור מעניין על ביצוע המתעלם מתכנון - כשסללו אותו לראשונה, "שכחו" שבעתיד אמורה להיות מסילת ברזל בין מסלוליו ולכן את הגשרים באזור צומת חולון בנו ללא שנשאר מספיק מקום לגשרי מסילת הברזל.
 

raminec

New member
לא "שכחו" שאמורה להיות מסילת ברזל

במדינת ישראל זה מחזה שכיח שקודם מבצעים ואחר
כך מתכננים.
בהקשר של איילון דרום יש סיפור מעניין על ביצוע המתעלם מתכנון - כשסללו אותו לראשונה, "שכחו" שבעתיד אמורה להיות מסילת ברזל בין מסלוליו ולכן את הגשרים באזור צומת חולון בנו ללא שנשאר מספיק מקום לגשרי מסילת הברזל.
לא "שכחו" שאמורה להיות מסילת ברזל
פשוט לא רצו לעכב את סלילת הכביש עד לגמר ביצוע ההפקעה מבית ספר הולץ. גם ככה לקח יותר מעשור עד שהוחלט לתקצב את הקמת המסילה ורק אז בוצעה ההפקעה. ההעתקה של הגשר בצומת הולץ לא הייתה כ"כ יקרה בהשוואה לביצוע הפרוייקט כולו וגם לא עיכבה באופן חריג את פתיחת הקו.
http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=394&MessageId=128757519
 

amit1270

New member
היה נחמד לראות את הגשר זז

לא "שכחו" שאמורה להיות מסילת ברזל
פשוט לא רצו לעכב את סלילת הכביש עד לגמר ביצוע ההפקעה מבית ספר הולץ. גם ככה לקח יותר מעשור עד שהוחלט לתקצב את הקמת המסילה ורק אז בוצעה ההפקעה. ההעתקה של הגשר בצומת הולץ לא הייתה כ"כ יקרה בהשוואה לביצוע הפרוייקט כולו וגם לא עיכבה באופן חריג את פתיחת הקו.
http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=394&MessageId=128757519
היה נחמד לראות את הגשר זז
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה