נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 7-9/2014

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל


תקרא את הנתונים ותבין. לא באים לכאן חמושים בתחושות בטן בלבד
אם המטרה שלך היא "לחשוף את פרצופה האמיתי של רכבת ישראל" או משהו בסגנון, עליך להביא הוכחות אמיתיות. המספרים של הרכבת נכונים עד שלא תוכיח אחרת.
ואם מבקר המדינה ושאר הגופים שבוחנים את הרכבת בשבע עיניים, כולל עיתונאים (אחרת איך היית קורא את כל הכתבות השליליות על הרכבת ב-ynet?) לא מצאו שום פגם במספרי הנוסעים שהרכבת מפרסמת - אז כנראה שסיכויי ההצלחה שלך נמוכים למדי.

לסיכום:
א. נתוני הצמיחה במספרי הנוסעים ברכבת הם עובדה. בין היתר, גם נתוני הנוסעים בקו לירושלים נכונים.
ב. לידיעתך, הרכבת איננה "גוף כלכלי" ואיננה חברה פרטית.

על החתום: לא עובד רכבת, לא עובד מדינה ולא שום דבר שתדמיין.
 

טשאפק 2

New member
"ניתן להם תקציב מטורף לתחזוקת הקו"

מספיק עם הספקולציות..
מנסיון, וכאחד שנטש את חלופת הרכבת לירושלים מזה כ-3 חודשים מהסיבה שהקו פשוט לא מתפקד והרכבות נתקעות מתחנת בית שמש לירושלים על בסיס יומי. המערכים כושלים בזה אחר זה ונאלצים לדרדר באמצע הדרך חזרה לתחנת בית שמש.
אני מופתע שבכלל יש נוסעים שבוחרים בחלופה הזאת היום לאור הכשלים החוזרים ונשנים.

ממונופול הרכבת טוענים שהבעיה הידועה אבל זה משרד התחבורה שאחראי על תקציבים (בולשיט, ניתן להם תקציב מטורף לתחזוקת הקו, הכל הולך למשכורות הבכירים ולנקיון רכבות פיקטיבי).
הקו הזה לא מתפקד מרגע הפרטת הטיפול בו לחברה הצרפתית (מערכי IC3) ומניעת הטיפול במערכים ע"י בריוני מערך התחזוקה של רכבת ישראל.
אז לא לבלבל על צוק איתן וכו' זהו מערך כושל ומי שנסע בו יבין את המצב, הירידה היא תוצאה של בריחת נוסעים, ובצדק.
"ניתן להם תקציב מטורף לתחזוקת הקו"
אמרת. פרט:
תקציב מטורף = כמה?
מה מקור המידע?
 
מעניין שרק עכשיו רמלה חוזרת לרמה של לפני הסגירה,

עולים ויורדים בקו המשודרג לירושלים
גם לפי חודש וגם רבעוני
מעניין שרק עכשיו רמלה חוזרת לרמה של לפני הסגירה,
כנראה בזכות הלו"ז החדש. לקח לה הרבה זמן להתעורר.
 

בועז ל

New member
בהחלט. רמלה קיבלה תגבור עצירות מהקו לב"ש.

מעניין שרק עכשיו רמלה חוזרת לרמה של לפני הסגירה,
כנראה בזכות הלו"ז החדש. לקח לה הרבה זמן להתעורר.
בהחלט. רמלה קיבלה תגבור עצירות מהקו לב"ש.
והדבר מתבטא בנתונים. עם זאת, לתחנת רמלה יש עוד מקום רב לשיפור לטעמי.
 

raminec

New member
קו תל אביב - באר שבע

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 7-9/2014
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון השלישי של 2014 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים
קו תל אביב - באר שבע

 

raminec

New member
קו תל אביב כפר סבא

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 7-9/2014
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון השלישי של 2014 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים
קו תל אביב כפר סבא

 

raminec

New member
לפי דעתי היה בלבול בנתונים שקיבלנו

מעניין מה גרם למהפך בין הוד השרון סוקולוב לכפר סבא נורדאו
לפי דעתי היה בלבול בנתונים שקיבלנו
שהפך בין התחנות. לא סביר שתחנות מתהפכות ככה בלי סגירת קו או משהו מיוחד.
 

easylivin

New member
חד וחלק, התחנות התהפכו בקובץ של רבעון ג'.

לפי דעתי היה בלבול בנתונים שקיבלנו
שהפך בין התחנות. לא סביר שתחנות מתהפכות ככה בלי סגירת קו או משהו מיוחד.
חד וחלק, התחנות התהפכו בקובץ של רבעון ג'.
נראה לי שפשוט עד עכשיו השתמשו בקבצים האלה בשמות הישנים - תחנת נורדאו נקראה "הוד השרון" ותחנת סוקולוב נקראה "כפר סבא". כדי לעשות סדר בנתונים, צריכים לבצע החלפה של הכל עד לחודש אוגוסט 2014 כדי להתאימם לשמות החדשים.
בנוסף, תחנת נתיבות התווספה לרשימה לראשונה, ומשום מה הופיעו גם תחנות חיפה מזרח וראש העין דרום...
 
אז אתה טוען שבכל הרבעונים הקודמים נורדאו בעצם הייתה התחנה

חד וחלק, התחנות התהפכו בקובץ של רבעון ג'.
נראה לי שפשוט עד עכשיו השתמשו בקבצים האלה בשמות הישנים - תחנת נורדאו נקראה "הוד השרון" ותחנת סוקולוב נקראה "כפר סבא". כדי לעשות סדר בנתונים, צריכים לבצע החלפה של הכל עד לחודש אוגוסט 2014 כדי להתאימם לשמות החדשים.
בנוסף, תחנת נתיבות התווספה לרשימה לראשונה, ומשום מה הופיעו גם תחנות חיפה מזרח וראש העין דרום...
אז אתה טוען שבכל הרבעונים הקודמים נורדאו בעצם הייתה התחנה
המובילה ולא סוקולוב?
 

easylivin

New member
נראה שכן...

אז אתה טוען שבכל הרבעונים הקודמים נורדאו בעצם הייתה התחנה
המובילה ולא סוקולוב?
נראה שכן...
יש לנו שתי תחנות: באחת מספר העולים+היורדים קרוב ל-100 אלף, בשנייה קרוב ל-60 אלף. בהנחה שבקובץ החדש שמות התחנות נכונים, אזי כפ"ס-נורדאו היא הראשונה וסוקולוב היא השנייה.
 
כשאני מסתכל עכשיו על הגרף - בטוח שכן

נראה שכן...
יש לנו שתי תחנות: באחת מספר העולים+היורדים קרוב ל-100 אלף, בשנייה קרוב ל-60 אלף. בהנחה שבקובץ החדש שמות התחנות נכונים, אזי כפ"ס-נורדאו היא הראשונה וסוקולוב היא השנייה.
כשאני מסתכל עכשיו על הגרף - בטוח שכן
בקצה השמאלי של הגרף רואים שתחנת "כפר סבא" בגרף (התחנה החומה-כתומה) מאופסת באוגוסט 2006.
תחנת סוקולוב נפתחה בספטמבר 2006. תחנת נורדאו נפתחה בשנת 2003.
ולכן ברור שהתחנה החומה-כתומה זו תחנת סוקולוב והתחנה התכלת זו תחנת נורדאו.
השאלה איך אף אחד בפורום לא עלה על זה עד עתה...
 

easylivin

New member
דווקא חושב שדיברנו על זה פעם...

כשאני מסתכל עכשיו על הגרף - בטוח שכן
בקצה השמאלי של הגרף רואים שתחנת "כפר סבא" בגרף (התחנה החומה-כתומה) מאופסת באוגוסט 2006.
תחנת סוקולוב נפתחה בספטמבר 2006. תחנת נורדאו נפתחה בשנת 2003.
ולכן ברור שהתחנה החומה-כתומה זו תחנת סוקולוב והתחנה התכלת זו תחנת נורדאו.
השאלה איך אף אחד בפורום לא עלה על זה עד עתה...
דווקא חושב שדיברנו על זה פעם...
אבל מתקשה (ולמען האמת, מתעצל
) למצוא את הדיון בארכיון. משום מה לא שינינו את השמות בגרפים, אולי כי הרכבת המשיכה לפרסם את הנתונים בפורמט הישן.
 

easylivin

New member
* לא עד אוגוסט אלא עד יוני כולל, כמובן.

חד וחלק, התחנות התהפכו בקובץ של רבעון ג'.
נראה לי שפשוט עד עכשיו השתמשו בקבצים האלה בשמות הישנים - תחנת נורדאו נקראה "הוד השרון" ותחנת סוקולוב נקראה "כפר סבא". כדי לעשות סדר בנתונים, צריכים לבצע החלפה של הכל עד לחודש אוגוסט 2014 כדי להתאימם לשמות החדשים.
בנוסף, תחנת נתיבות התווספה לרשימה לראשונה, ומשום מה הופיעו גם תחנות חיפה מזרח וראש העין דרום...
* לא עד אוגוסט אלא עד יוני כולל, כמובן.
 

raminec

New member
נתב"ג ותחנות מודיעין

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 7-9/2014
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון השלישי של 2014 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים
נתב"ג ותחנות מודיעין

 
מצב
הנושא נעול.
למעלה