נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 7-9/2014

מצב
הנושא נעול.

raminec

New member
נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 7-9/2014

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 7-9/2014
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון השלישי של 2014 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים
 

raminec

New member
אולי זה מסביר באופן חלקי

אז הכמות הגדולה של עולים לירושלים בסוכות היתה באוקטובר
ולא בספטמבר, וזה הסבר נוסף לכמות הנוסעים הקטנה בתחנת גן החיות בספטמבר.
אולי זה מסביר באופן חלקי
אבל זה לא מספיק כדי להסביר ירידה של 90% מהממוצע החודשי מאז שנפתחה התחנה. מספרים כל כך נמוכים שלא נצפו מאז סגירת הקו לתנועה בקיץ 2010.
 

amit1270

New member
נכון, זה הסבר חלקי

אולי זה מסביר באופן חלקי
אבל זה לא מספיק כדי להסביר ירידה של 90% מהממוצע החודשי מאז שנפתחה התחנה. מספרים כל כך נמוכים שלא נצפו מאז סגירת הקו לתנועה בקיץ 2010.
נכון, זה הסבר חלקי
 

raminec

New member
עולים ויורדים בקו המשודרג לירושלים

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 7-9/2014
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון השלישי של 2014 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים
עולים ויורדים בקו המשודרג לירושלים
גם לפי חודש וגם רבעוני



 

raminec

New member
מעניין מה קרה לתחנת גן החיות ברבעון האחרון

עולים ויורדים בקו המשודרג לירושלים
גם לפי חודש וגם רבעוני
מעניין מה קרה לתחנת גן החיות ברבעון האחרון
מעבר לסגירת הקו בחודשים יוני-יולי
 
ייתכן שקשור לצוק איתן

מעניין מה קרה לתחנת גן החיות ברבעון האחרון
מעבר לסגירת הקו בחודשים יוני-יולי
ייתכן שקשור לצוק איתן
המצב הבטחוני השפיע על התיירות הפנים ארצית ותחנת גן החיות היא תחנה של תיירות פנים ארצית.
 

raminec

New member
שים לב לכך שגם בספטמבר

ייתכן שקשור לצוק איתן
המצב הבטחוני השפיע על התיירות הפנים ארצית ותחנת גן החיות היא תחנה של תיירות פנים ארצית.
שים לב לכך שגם בספטמבר
היתה ירידה חדה במספר הנוסעים בתחנה שלא ניתן לייחס אותה למבצע
 

roeyil

New member
מספיק עם הספקולציות..

עולים ויורדים בקו המשודרג לירושלים
גם לפי חודש וגם רבעוני
מספיק עם הספקולציות..
מנסיון, וכאחד שנטש את חלופת הרכבת לירושלים מזה כ-3 חודשים מהסיבה שהקו פשוט לא מתפקד והרכבות נתקעות מתחנת בית שמש לירושלים על בסיס יומי. המערכים כושלים בזה אחר זה ונאלצים לדרדר באמצע הדרך חזרה לתחנת בית שמש.
אני מופתע שבכלל יש נוסעים שבוחרים בחלופה הזאת היום לאור הכשלים החוזרים ונשנים.

ממונופול הרכבת טוענים שהבעיה הידועה אבל זה משרד התחבורה שאחראי על תקציבים (בולשיט, ניתן להם תקציב מטורף לתחזוקת הקו, הכל הולך למשכורות הבכירים ולנקיון רכבות פיקטיבי).
הקו הזה לא מתפקד מרגע הפרטת הטיפול בו לחברה הצרפתית (מערכי IC3) ומניעת הטיפול במערכים ע"י בריוני מערך התחזוקה של רכבת ישראל.
אז לא לבלבל על צוק איתן וכו' זהו מערך כושל ומי שנסע בו יבין את המצב, הירידה היא תוצאה של בריחת נוסעים, ובצדק.
 
אז למה לירושלים מלחה דווקא יש קפיצה?

מספיק עם הספקולציות..
מנסיון, וכאחד שנטש את חלופת הרכבת לירושלים מזה כ-3 חודשים מהסיבה שהקו פשוט לא מתפקד והרכבות נתקעות מתחנת בית שמש לירושלים על בסיס יומי. המערכים כושלים בזה אחר זה ונאלצים לדרדר באמצע הדרך חזרה לתחנת בית שמש.
אני מופתע שבכלל יש נוסעים שבוחרים בחלופה הזאת היום לאור הכשלים החוזרים ונשנים.

ממונופול הרכבת טוענים שהבעיה הידועה אבל זה משרד התחבורה שאחראי על תקציבים (בולשיט, ניתן להם תקציב מטורף לתחזוקת הקו, הכל הולך למשכורות הבכירים ולנקיון רכבות פיקטיבי).
הקו הזה לא מתפקד מרגע הפרטת הטיפול בו לחברה הצרפתית (מערכי IC3) ומניעת הטיפול במערכים ע"י בריוני מערך התחזוקה של רכבת ישראל.
אז לא לבלבל על צוק איתן וכו' זהו מערך כושל ומי שנסע בו יבין את המצב, הירידה היא תוצאה של בריחת נוסעים, ובצדק.
אז למה לירושלים מלחה דווקא יש קפיצה?
לא נראה שנוסעים ברחו מהתחנה הזו...
אם כבר מדברים על "לבלבל"...
 

roeyil

New member
תשובה

אז למה לירושלים מלחה דווקא יש קפיצה?
לא נראה שנוסעים ברחו מהתחנה הזו...
אם כבר מדברים על "לבלבל"...
תשובה
א. זה רק עד חודש ספטמבר. מעניין לראות מה קרה בחודשיים האחרונים
ב. הנתונים הם מרכבת ישראל... כמו שגופים כלכליים אחרים ירצו להציג צמיחה, כך גם הרכבת. כמו שחישוב האיחורים הוא מוטה אני מאמין שכך גם נתונים אלו.
&nbsp
&nbsp
 
באילו חודשיים אחרונים?

תשובה
א. זה רק עד חודש ספטמבר. מעניין לראות מה קרה בחודשיים האחרונים
ב. הנתונים הם מרכבת ישראל... כמו שגופים כלכליים אחרים ירצו להציג צמיחה, כך גם הרכבת. כמו שחישוב האיחורים הוא מוטה אני מאמין שכך גם נתונים אלו.
&nbsp
&nbsp
באילו חודשיים אחרונים?
הנתונים כוללים את ספטמבר ומאז עבר רק חודש אחד - אוקטובר.
ולגבי סעיף ב' - התחמקות עלובה.
בקיצור - הטפת על "לא לבלבל" ואתה בעצמך מבלבל...
 

roeyil

New member
כנראה שאתה עובד רכבת ישראל...

באילו חודשיים אחרונים?
הנתונים כוללים את ספטמבר ומאז עבר רק חודש אחד - אוקטובר.
ולגבי סעיף ב' - התחמקות עלובה.
בקיצור - הטפת על "לא לבלבל" ואתה בעצמך מבלבל...
כנראה שאתה עובד רכבת ישראל...
תיסע בקו ותבין. לילה טוב לך
 

easylivin

New member
תקרא את הנתונים ותבין. לא באים לכאן חמושים בתחושות בטן בלבד

כנראה שאתה עובד רכבת ישראל...
תיסע בקו ותבין. לילה טוב לך
תקרא את הנתונים ותבין. לא באים לכאן חמושים בתחושות בטן בלבד
אם המטרה שלך היא "לחשוף את פרצופה האמיתי של רכבת ישראל" או משהו בסגנון, עליך להביא הוכחות אמיתיות. המספרים של הרכבת נכונים עד שלא תוכיח אחרת.
ואם מבקר המדינה ושאר הגופים שבוחנים את הרכבת בשבע עיניים, כולל עיתונאים (אחרת איך היית קורא את כל הכתבות השליליות על הרכבת ב-ynet?) לא מצאו שום פגם במספרי הנוסעים שהרכבת מפרסמת - אז כנראה שסיכויי ההצלחה שלך נמוכים למדי.

לסיכום:
א. נתוני הצמיחה במספרי הנוסעים ברכבת הם עובדה. בין היתר, גם נתוני הנוסעים בקו לירושלים נכונים.
ב. לידיעתך, הרכבת איננה "גוף כלכלי" ואיננה חברה פרטית.

על החתום: לא עובד רכבת, לא עובד מדינה ולא שום דבר שתדמיין.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה