תחנת נתב"ג - אי שלי יציבות
תחנת נתב"ג - אי שלי יציבותנתב"ג ותחנות מודיעין
תחנת נתב"ג - אי שלי יציבותנתב"ג ותחנות מודיעין
זה נראה כמו שיניים של כרישנתב"ג ותחנות מודיעין
ללא ספק אחת התחנות המצליחותזה נראה כמו שיניים של כריש
שגדלות וגדלות משנה לשנה....
זה כמובן גם פונקציה של כמות הנוסעים בנתב״ג עצמוללא ספק אחת התחנות המצליחות
אם לא ה...
מה הסיפור של נתב"גנתב"ג ותחנות מודיעין
במילה אחת: עונתיותמה הסיפור של נתב"ג
למה היא נראית כמו התקף לב?
גם אני שאלתי את עצמי....מה הסיפור של נתב"ג
למה היא נראית כמו התקף לב?
אשקלון - רחובות - ת"אנתוני נוסעים בתחנות הרכבת 7-9/2014
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון השלישי של 2014 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים
צריך לציין שזה הרבעון הראשון של הלו"ז החדשנתוני נוסעים בתחנות הרכבת 7-9/2014
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון השלישי של 2014 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים
איך השינוי בלו"זצריך לציין שזה הרבעון הראשון של הלו"ז החדש
ברבעון הקודם הלו"ז החדש היה תקף רק בשבועיים האחרונים.
היבטים נוספים עם השפעה מהותית על הרבעון הזה: 1. מבצע צוק איתן (בולט מאוד בתחנת שדרות), 2. חופשת הקיץ.
אם אין טעויות בקובץ, יש בו שינויים מעניינים, למשל היפוך בין תחנות סוקולוב ונורדאו.
ההשוואה המעניינת היא לרבעון המקביל בשנה שעברה.
אם אכן היה מהפך ולא מדובר בטעות, לא השינוי בלו"ז גרם לכךאיך השינוי בלו"ז
יכול לגרום לשינויים שיהפכו את האטרקטיביות של תחנות סוקולוב ונורדאו?
הרי שתיהן יושבות על אותו הקו ומקבלות את אותה התדירות.
הערה נוספתצריך לציין שזה הרבעון הראשון של הלו"ז החדש
ברבעון הקודם הלו"ז החדש היה תקף רק בשבועיים האחרונים.
היבטים נוספים עם השפעה מהותית על הרבעון הזה: 1. מבצע צוק איתן (בולט מאוד בתחנת שדרות), 2. חופשת הקיץ.
אם אין טעויות בקובץ, יש בו שינויים מעניינים, למשל היפוך בין תחנות סוקולוב ונורדאו.
ההשוואה המעניינת היא לרבעון המקביל בשנה שעברה.
אפשר לייחס גם את העליה בנהריה לשינוי הלו"זהערה נוספת
השינוי היחיד שאני יכול לייחס ללו"ז החדש הוא העליה המשמעותית במספר הנוסעים בתחנת רמלה - עקב הוספת עצירות בתחנה של הרכבת בקו לבאר שבע.
קו החוף הדרומי, עד שדרותנתוני נוסעים בתחנות הרכבת 7-9/2014
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון השלישי של 2014 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים
צומטחולוקו החוף הדרומי, עד שדרות
זה שהורידו את התדירות של הרכבותצומטחולו
 
תחנת צומת חולון היא ממש כישלון, יש איזה גורם שבזכותו היא יכולה להפוך לאטרקטיבית יותר?
 
בשטח סמוך לתחנה שעמד ריק בזמן הקמתה עיריית תל אביב בחרה להקים שטח תפעולי עבור משאיות הזבל שלה, ובכך קברה את האפשות ליצירת אזור תעסוקה בצד האיילון הפונה לכניסה לתחנה.
 
מה לגבי הצד השני של האיילון? הרי השקיעו כסף במעבר חיצוני לכיוון הזה.
 
ומה עם העתקת מסוף האוטובוסים מהתחנה המרכזית החדשה לשדות שממול התחנה? יקרה או לא?
יש יותר מגורם אחד שיכול להפוך אותה לאטרקטיבית יותר:צומטחולו
 
תחנת צומת חולון היא ממש כישלון, יש איזה גורם שבזכותו היא יכולה להפוך לאטרקטיבית יותר?
 
בשטח סמוך לתחנה שעמד ריק בזמן הקמתה עיריית תל אביב בחרה להקים שטח תפעולי עבור משאיות הזבל שלה, ובכך קברה את האפשות ליצירת אזור תעסוקה בצד האיילון הפונה לכניסה לתחנה.
 
מה לגבי הצד השני של האיילון? הרי השקיעו כסף במעבר חיצוני לכיוון הזה.
 
ומה עם העתקת מסוף האוטובוסים מהתחנה המרכזית החדשה לשדות שממול התחנה? יקרה או לא?
כל הדברים שמנית לא יקרו בעתיד הקרוביש יותר מגורם אחד שיכול להפוך אותה לאטרקטיבית יותר:
1. הקו הירוק
2. הקו הכחול
3. הקו הצהוב
4. העברת התחנה המרכזית לצומת חולון
תחנת צומת חולון רחוקה מדי מחולון עצמה על מנת להצליח כתחנה של העיר חולון. הדבר היחיד שיכול להגדיל את מספר הנוסעים בה זה להקים מרכז תחבורתי משמעותי בצומת חולון.
במערכת הרכבתית עצמה ל"ההגנה" יש יתרון מובנה על צומת חולון שרק ילך ויגבר בעתיד, שבתחנה זו עוברים רוב קווי הרכבת ואילו בצומת חולון רק קו אחד פרברי. לאחר שייפתח הקו המהיר לירושלים היתרון של "ההגנה" עוד יגדל באופן משמעותי.
במצב כיום לאנשים פשוט עדיף כבר להגיע עד לתחנת ההגנה מאשר לעלות על רכבת בצומת חולון.
עם לו"ז פרברי ומחיר של תל אביב התחנה יכולה להצליח.יש יותר מגורם אחד שיכול להפוך אותה לאטרקטיבית יותר:
1. הקו הירוק
2. הקו הכחול
3. הקו הצהוב
4. העברת התחנה המרכזית לצומת חולון
תחנת צומת חולון רחוקה מדי מחולון עצמה על מנת להצליח כתחנה של העיר חולון. הדבר היחיד שיכול להגדיל את מספר הנוסעים בה זה להקים מרכז תחבורתי משמעותי בצומת חולון.
במערכת הרכבתית עצמה ל"ההגנה" יש יתרון מובנה על צומת חולון שרק ילך ויגבר בעתיד, שבתחנה זו עוברים רוב קווי הרכבת ואילו בצומת חולון רק קו אחד פרברי. לאחר שייפתח הקו המהיר לירושלים היתרון של "ההגנה" עוד יגדל באופן משמעותי.
במצב כיום לאנשים פשוט עדיף כבר להגיע עד לתחנת ההגנה מאשר לעלות על רכבת בצומת חולון.
אבל מחיר תחרותי לאוטובוס יכול להיות רק אם יהיו מעבריםעם לו"ז פרברי ומחיר של תל אביב התחנה יכולה להצליח.
כיום מי שמגיע לת"א ברכבת ומתכוון להמשיך לחולון, ויש לו אופציה להחליף מרכבת לאוטובוס בצומת חולון, יעדיף לבצע את ההחלפה בת"א ולא בצומת חולון, כי:
א. המחיר לצומת חולון גבוה יותר,
ב. התדירות נמוכה מאד.
גם מי שנוסע לקרית שלום יעדיף לנסוע באוטובוס, כי הוא זול יותר ותדיר הרבה יותר.
לו התדירות היתה כל 15 דקות והמחיר היה תחרותי לאוטובוס, התחנה היתה מצליחה מאד.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.