נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 7-9/2013

מצב
הנושא נעול.

zivi3232

New member
אבל כל אחד קונה כרטיס רכבת

המונים ביום, ממש המונים
לא מעבירים כרטיס בכלל.
נכים, זקנים עם תיקים גדולים, נוסעים לנתב"ג עם מזוודות, אשה עם עגלת תינוקות, אנשים שהכרטיס תקול וכו'.
אני לא מדבר בכלל על מתפלחים אלא על נוסעים לגאלים-לגיטימיים שיש להם כרטיס נסיעה בר תוקף אבל המאבטח/כרטיסן/מנהל_תחנה פותח להם את הדלת הצדדית
והם לא עוברים בקרוסלת הסבסבות כניסה/יציאה.

בכל יום בתחנה גדולה בחיפה ובת"א יש בין כמה עשרות לכמה מאות של נוסעים כאלו. כל יום.
אבל כל אחד קונה כרטיס רכבת
אז סופרים אותם פעם אחת שהם קונים כרטיס וביציאה לא סופרים אותם. אולי בגלל זה תמיד רואים שיש יותר אנשים שעולים בתחנות מאשר אנשים שיורדים מהתחנות. בכפר סבא עולים 1560 אנשים ביום ויורדים 988 אנשים זה בגלל שהם לא מעבירים כרטיס ביציאה.
 

down under

New member
הפעם אתה טעית ובענק

אבל כל אחד קונה כרטיס רכבת
אז סופרים אותם פעם אחת שהם קונים כרטיס וביציאה לא סופרים אותם. אולי בגלל זה תמיד רואים שיש יותר אנשים שעולים בתחנות מאשר אנשים שיורדים מהתחנות. בכפר סבא עולים 1560 אנשים ביום ויורדים 988 אנשים זה בגלל שהם לא מעבירים כרטיס ביציאה.
הפעם אתה טעית ובענק
דווקא בתחנות שזה קורה המון, תחנות ת"א וחיפה, יש יותר, הרבה יותר, יורדים מאשר עולים.

ההבדל בין כמות העולים בתחנה א' לעומת היורדים בה נובעת מהסיבה הבאה:
האם היא (התחנה) מוקד משיכה ליוממים או תחנה פרברית מובהקת.
בתחנה שיש ליד מוקדי משיכה מובהקים (ליד אזור תעשיה כגון מתחם הבורסה בר"ג שצמוד לסבידור או עזריאלי והקריה שצמודים לשלום
או אזור תעשיה מת"ם שקרוב מאוד לחיפה חוף הכרמל)
המון באים ברכבת לעבודה/לימודים/סידורים אבל חוזרים באוטובוס או בטרמפ עם מישהו מהעבודה.

אני אישית נתקלתי לא באחת ולא בשתיים אלא ביותר עובדים/עובדות שבאים בבוקר בתח"ץ לעבודה וחוזרים בטרמפ עם אחד העובדים שיש לו רכב פרטי (או ליסינג).
להגיע לעבודה/לימודים/סידורים בזמן הרבה יותר קריטי וחשוב מאשר לחזור הביתה (חוץ מהורים שצריכים להוציא ילד קטן מהגן).
בבוקר הרבה פחות נעים לבקש ממשהו שיאסוף אותך כי לא בטוח שהוא יוצא בשעה שלך וכו', בחזור זה הרבה פחות לא נעים ובתכל'ס המון המון עושים זאת.

גם חיילים במחנות כמו הקריה וצריפין ושל"ר בר"ג מגיעים בבוקר באוטובוס/רכבת וחוזרים עם אחד הקצינים שיש לו רכב צמוד.
 

טשאפק 2

New member
ממני לפחות מבקשים להעביר כרטיס במצבים כאלה

המונים ביום, ממש המונים
לא מעבירים כרטיס בכלל.
נכים, זקנים עם תיקים גדולים, נוסעים לנתב"ג עם מזוודות, אשה עם עגלת תינוקות, אנשים שהכרטיס תקול וכו'.
אני לא מדבר בכלל על מתפלחים אלא על נוסעים לגאלים-לגיטימיים שיש להם כרטיס נסיעה בר תוקף אבל המאבטח/כרטיסן/מנהל_תחנה פותח להם את הדלת הצדדית
והם לא עוברים בקרוסלת הסבסבות כניסה/יציאה.

בכל יום בתחנה גדולה בחיפה ובת"א יש בין כמה עשרות לכמה מאות של נוסעים כאלו. כל יום.
ממני לפחות מבקשים להעביר כרטיס במצבים כאלה
הפקח מכניסני דרך השער על טפי ומזוודותיי, אבל מבקש שאעביר כרטיס בלי קשר.
 

b l i p

New member
זאת לא הייתה תשובה לשאלה...

חחחחח אתה יוצא מהתחנה אתה מעביר כרטיס
וגם שאתה נכנס לתחנה אתה מעביר כרטיס אף פעם לא נסעת ברכבת? חחחח
זאת לא הייתה תשובה לשאלה...
בהודעה של הבוחר/ה עם הסלים נטען כי האומדון הוא על פי מכירת הכרטיסים ולא על פי המעבר במכונות הכניסה והיציאה.
ולכן, גם אם מעולם לא נסעתי ברכבת (טענה שגויה כשלעצמה), טענתי ושאלתי עדיין רלוונטיות.
 
אשקלון תל אביב

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 7-9/2013
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון השלישי של 2013 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים


מצ"ב נתוני חודש יולי 2013
אשקלון תל אביב
יהיה מעניין לראות גרף של קו החוף החדש במקביל לקו הישן (אם כבר נצברו מספיק נתונים)
 
כיצד ניתן לעשות הפרדה כזו?

אשקלון תל אביב
יהיה מעניין לראות גרף של קו החוף החדש במקביל לקו הישן (אם כבר נצברו מספיק נתונים)
כיצד ניתן לעשות הפרדה כזו?
הרי לפי הכרטיסים וגם לפי הולידטורים לא ניתן להבחין בין נוסעים מאשקלון או מאשדוד לתל אביב בקו הישן או בקו החדש.
הפרדה ניתן לעשות בין תחנות, אבל כאשר יש תחנה משותפת למספר קווים אני בספק אם אפשר להפריד בין הקווים.
כך למשל אי אפשר להפריד בין נוסעים מבנימינה לתל אביב בקו המהיר מחיפה או בקו הפרברי וכך אי אפשר להבחין בין נוסעים מאשקלון לתל אביב בקו הישן או בקו החדש.
 

raminec

New member
איזה תחנות לשים בכל עקום?

אשקלון תל אביב
יהיה מעניין לראות גרף של קו החוף החדש במקביל לקו הישן (אם כבר נצברו מספיק נתונים)
איזה תחנות לשים בכל עקום?
אין לי דרך לדעת בתחנות אשקלון ואשדוד מי מהנוסעים המשיך באיזה מסלול.
 
ברור שאין נתונים מדוייקים אבל אפשר להסתמך על

איזה תחנות לשים בכל עקום?
אין לי דרך לדעת בתחנות אשקלון ואשדוד מי מהנוסעים המשיך באיזה מסלול.
ברור שאין נתונים מדוייקים אבל אפשר להסתמך על
נתוני כניסה ויציאה של רב קו כאשר שעת היציאה תשקף לנו מאיזה רכבת ירד הנוסע (בהנחה שלרוב הנוסעים אין קו המשך או מה לחפש בתחנה אחרי שירדו מהרכבת)
נתונים כאלה יהיו מדוייקים הרבה פחות אבל בכל זאת יתנו אינדיקציה לגבי היחס
 

amit1270

New member
הנתונים הם מהתחנות

אשקלון תל אביב
יהיה מעניין לראות גרף של קו החוף החדש במקביל לקו הישן (אם כבר נצברו מספיק נתונים)
הנתונים הם מהתחנות
אין הפרדה בין הקווים השונים. אין אפילו יעד ומוצא, רק כמות העולים והיורדים בכל תחנה.
 

ניקולאי

New member
תודה רמי!

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 7-9/2013
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון השלישי של 2013 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים


מצ"ב נתוני חודש יולי 2013
תודה רמי!
 

בועז ל

New member
תודה רבה, רמי'ש!

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 7-9/2013
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון השלישי של 2013 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים


מצ"ב נתוני חודש יולי 2013
תודה רבה, רמי'ש!
כשמתרגלים למשהו טוב (הגרפים שלך) שוכחים לעתים עד כמה הוא טוב.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תודה, רמי!

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 7-9/2013
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון השלישי של 2013 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים


מצ"ב נתוני חודש יולי 2013
תודה, רמי!
 
תודה

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 7-9/2013
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון השלישי של 2013 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים


מצ"ב נתוני חודש יולי 2013
תודה
 

alantan

New member
תודה על עבודת הכנת הגרפים רמי!

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 7-9/2013
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון השלישי של 2013 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים


מצ"ב נתוני חודש יולי 2013
תודה על עבודת הכנת הגרפים רמי!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה