נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 4-6/2014

מצב
הנושא נעול.

raminec

New member
נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 4-6/2014

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 4-6/2014
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון השני של 2014 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים

מצ"ב נתוני חודש אפריל
 

raminec

New member
נתוני עולים ויורדים בתחנות הרכבת - מאי

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 4-6/2014
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון השני של 2014 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים

מצ"ב נתוני חודש אפריל
נתוני עולים ויורדים בתחנות הרכבת - מאי
 

raminec

New member
נתוני עולים ויורדים בתחנות הרכבת - יוני

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 4-6/2014
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון השני של 2014 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים

מצ"ב נתוני חודש אפריל
נתוני עולים ויורדים בתחנות הרכבת - יוני
 

down under

New member
רואים איך המתח הבטחוני בדרום כמעט ו"הרג" את שדרות

נתוני עולים ויורדים בתחנות הרכבת - יוני
רואים איך המתח הבטחוני בדרום כמעט ו"הרג" את שדרות
בחודש יוני, עת היו כבר די הרבה קסאמים על הדרום, בעיקר אחרי החטיפה והרצח הברוטלי של גיל-עד שאער, אייל יפרח ונפתלי פרנקל הי"ד
יש ירידה של כחצי בכמות הנוסעים החודשית בתחנת שדרות. הכוונה בין מאי ליוני.
 

down under

New member
מדוע אף אחד לא מתייחס?!?

רואים איך המתח הבטחוני בדרום כמעט ו"הרג" את שדרות
בחודש יוני, עת היו כבר די הרבה קסאמים על הדרום, בעיקר אחרי החטיפה והרצח הברוטלי של גיל-עד שאער, אייל יפרח ונפתלי פרנקל הי"ד
יש ירידה של כחצי בכמות הנוסעים החודשית בתחנת שדרות. הכוונה בין מאי ליוני.
מדוע אף אחד לא מתייחס?!?
 

amit1270

New member
ואם אתה צודק ואין לי מה להוסיף?

קודם כל התייחסות כלשהי
שנית, תגידו אתה צודק או אתה טועה (אבל אם אני טועה נסו להוכיח או לטעון טיעון נגדי).
משהו.
ואם אתה צודק ואין לי מה להוסיף?
לא כל הודעה הופכת לדיון, וזה לגמרי בסדר.

ובכל מקרה, הודעות זועמות בסגנון "מה עם תגובה??!!" מעוררות רגשות שליליים ולא ממש עושות חשק להגיב עניינית.
 

raminec

New member
כל הגרפים


נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 4-6/2014
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון השני של 2014 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים

מצ"ב נתוני חודש אפריל
כל הגרפים

עקב הדרישה בפעם הקודמת החלטתי להוסיף את תחנות אשדוד ואשקלון הן לקו דרך רחובות והן לקו החוף הדרומי.





















 

בועז ל

New member
ללא ספק, נתון בעל עוצמה חריגה.

תודה! ובכן, מספר הנוסעים מיבנה ****הוכפל*****
מאיזור 60 אלף לאיזור 120 אלף. מש"ל!
ללא ספק, נתון בעל עוצמה חריגה.
ועל הדרך אפשר גם לטאטא את כל החששות והטענות שהועלו בדבר "קטסטרופה" והרעה בשירות שניתן ליבנה ע"י ר"י.
 
עוד הוכחה להצלחת תחנת יבנה מערב

כל הגרפים

עקב הדרישה בפעם הקודמת החלטתי להוסיף את תחנות אשדוד ואשקלון הן לקו דרך רחובות והן לקו החוף הדרומי.
עוד הוכחה להצלחת תחנת יבנה מערב
כל מיני חכמים בפורום הזה (ובכלל) סיפרו לנו סיפורי אימה על כך שיבנה מערב פשוט תקח את כל הנוסעים מיבנה מזרח, שתשאר תחנת רפאים.
בפועל היתה ירידה קלה בנוסעים ביבנה מזרח (ממש לא תחנת רפאים וגם לא קרוב לכך), ובמקביל מאסה אדירה של נוסעים ביבנה מערב, הרבה הרבה (הרבה!) יותר ממספר הנוסעים שירד מיבנה מזרח.
ומה שחשוב יותר מכל: סך כל הנוסעים מיבנה עלה בשיעור עצום לעומת התקופה שלפני פתיחת יבנה מערב. כלומר שוב הוכח המשפט שאני חוזר עליו כאן כבר 10 שנים:

if you build it, they will come
סטירת לחי מצלצלת לכל פקידי האוצר ועתונאי החצר שלהם שמתנגדים לכל פיתוח של רשת הרכבות.

וכמובן, עוד הדגשה של הפשע הגדול של פקידי האוצר שעיכבו את השלמת קו החוף הדרומי במשך 57 שנה. הם גרמו למשק נזק של מאות מיליארדי ש"ח ועיכבו את התפתחות הערים לאורך הקו בעשרות שנים (מחיר אסטרונומי שלא ניתן לחשב בכלל).
 


עוד הוכחה להצלחת תחנת יבנה מערב
כל מיני חכמים בפורום הזה (ובכלל) סיפרו לנו סיפורי אימה על כך שיבנה מערב פשוט תקח את כל הנוסעים מיבנה מזרח, שתשאר תחנת רפאים.
בפועל היתה ירידה קלה בנוסעים ביבנה מזרח (ממש לא תחנת רפאים וגם לא קרוב לכך), ובמקביל מאסה אדירה של נוסעים ביבנה מערב, הרבה הרבה (הרבה!) יותר ממספר הנוסעים שירד מיבנה מזרח.
ומה שחשוב יותר מכל: סך כל הנוסעים מיבנה עלה בשיעור עצום לעומת התקופה שלפני פתיחת יבנה מערב. כלומר שוב הוכח המשפט שאני חוזר עליו כאן כבר 10 שנים:

if you build it, they will come
סטירת לחי מצלצלת לכל פקידי האוצר ועתונאי החצר שלהם שמתנגדים לכל פיתוח של רשת הרכבות.

וכמובן, עוד הדגשה של הפשע הגדול של פקידי האוצר שעיכבו את השלמת קו החוף הדרומי במשך 57 שנה. הם גרמו למשק נזק של מאות מיליארדי ש"ח ועיכבו את התפתחות הערים לאורך הקו בעשרות שנים (מחיר אסטרונומי שלא ניתן לחשב בכלל).
 
סייג קטן למשפט המפתח

עוד הוכחה להצלחת תחנת יבנה מערב
כל מיני חכמים בפורום הזה (ובכלל) סיפרו לנו סיפורי אימה על כך שיבנה מערב פשוט תקח את כל הנוסעים מיבנה מזרח, שתשאר תחנת רפאים.
בפועל היתה ירידה קלה בנוסעים ביבנה מזרח (ממש לא תחנת רפאים וגם לא קרוב לכך), ובמקביל מאסה אדירה של נוסעים ביבנה מערב, הרבה הרבה (הרבה!) יותר ממספר הנוסעים שירד מיבנה מזרח.
ומה שחשוב יותר מכל: סך כל הנוסעים מיבנה עלה בשיעור עצום לעומת התקופה שלפני פתיחת יבנה מערב. כלומר שוב הוכח המשפט שאני חוזר עליו כאן כבר 10 שנים:

if you build it, they will come
סטירת לחי מצלצלת לכל פקידי האוצר ועתונאי החצר שלהם שמתנגדים לכל פיתוח של רשת הרכבות.

וכמובן, עוד הדגשה של הפשע הגדול של פקידי האוצר שעיכבו את השלמת קו החוף הדרומי במשך 57 שנה. הם גרמו למשק נזק של מאות מיליארדי ש"ח ועיכבו את התפתחות הערים לאורך הקו בעשרות שנים (מחיר אסטרונומי שלא ניתן לחשב בכלל).
סייג קטן למשפט המפתח
התחנה המרכזית החדשה בתל אביב
if you build it, they'll do all they can to avoid it
 
בדיוק, מה הקשר?

מה הקשר? לא כל מה שנבנה הוא טוב
בדיוק, מה הקשר?
מה הקשר בין תמח"ת - תחנה מרכזית לאוטובוסים - לבין פתיחת תחנות רכבת חדשות?
מה הקשר בין פרוייקט שמשרד האוצר לא התנגד לו לבין פרוייקט שהאוצר התנגד לו?
מה הקשר בין פרוייקט שנבנה יותר מ-30 שנה לפני 2005 והופעל 12 שנה לפני 2005, לבין פרוייקט שבשנת 05' עוד לא התחיל להבנות אפילו?
מה הקשר בין תחנה על קו רכבת חדש לבין תחנת אוטובוסים שלא הוסיפה דבר, אלא רק העבירה נקודות יציאה של קווים מנקודה א' לנקודה ב' בתוך העיר (ובמרחק מצחיק של כמה מאות מטרים עלובים)? להזכירך, תחנת אוטובוסים מרכזית בת"א היתה כבר עשרות שנים לפני תמח"ת....
מה הקשר בין פרוייקט שלא הוסיף שום קישור בינעירוני לבין פרוייקט שהוסיף קישור רכבתי בין ערים שלא היו מחוברות במסילות מעולם?
נכון מאד, אין קשר.
אבל כשאין תשובה עניינית למה שאמרתי, משנים את הנושא (באופן מסורבל ושקוף, יש לציין) ומתחמקים מתגובה ע"י התחכמויות.
טקטיקה לא חדשה בפורום זה לצערי.
 

amit1270

New member
לקחת את זה קצת קשה...

בדיוק, מה הקשר?
מה הקשר בין תמח"ת - תחנה מרכזית לאוטובוסים - לבין פתיחת תחנות רכבת חדשות?
מה הקשר בין פרוייקט שמשרד האוצר לא התנגד לו לבין פרוייקט שהאוצר התנגד לו?
מה הקשר בין פרוייקט שנבנה יותר מ-30 שנה לפני 2005 והופעל 12 שנה לפני 2005, לבין פרוייקט שבשנת 05' עוד לא התחיל להבנות אפילו?
מה הקשר בין תחנה על קו רכבת חדש לבין תחנת אוטובוסים שלא הוסיפה דבר, אלא רק העבירה נקודות יציאה של קווים מנקודה א' לנקודה ב' בתוך העיר (ובמרחק מצחיק של כמה מאות מטרים עלובים)? להזכירך, תחנת אוטובוסים מרכזית בת"א היתה כבר עשרות שנים לפני תמח"ת....
מה הקשר בין פרוייקט שלא הוסיף שום קישור בינעירוני לבין פרוייקט שהוסיף קישור רכבתי בין ערים שלא היו מחוברות במסילות מעולם?
נכון מאד, אין קשר.
אבל כשאין תשובה עניינית למה שאמרתי, משנים את הנושא (באופן מסורבל ושקוף, יש לציין) ומתחמקים מתגובה ע"י התחכמויות.
טקטיקה לא חדשה בפורום זה לצערי.
לקחת את זה קצת קשה...
כתבת משפט באנגלית, ופונטיוס העיר על כך בהומור (אחרי שהגיב לאותה הודעה ב-
). במשפט שכתבת הופיעה המילה "it", לא רכבת, לא תחנה, ולכן אי אפשר להגביל אותו רק לתחום אחד. חוצמזה המנטרה של "פקידי האוצר ועתונאי החצר שלהם שמתנגדים לכל פיתוח של רשת הרכבות" כבר לא תקפה בשנים האחרונות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה