נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 4-6/2013

מצב
הנושא נעול.

raminec

New member
נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 4-6/2013

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 4-6/2013
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון השני של 2013 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים


מצ"ב נתוני חודש אפריל 2013
 

raminec

New member
נתוני עולים ויורדים בתחנות הרכבת - חודש מאי

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 4-6/2013
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון השני של 2013 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים


מצ"ב נתוני חודש אפריל 2013
נתוני עולים ויורדים בתחנות הרכבת - חודש מאי
 

raminec

New member
נתוני עולים ויורדים בתחנות הרכבת - חודש יוני

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 4-6/2013
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון השני של 2013 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים


מצ"ב נתוני חודש אפריל 2013
נתוני עולים ויורדים בתחנות הרכבת - חודש יוני
 

raminec

New member
עולים ויורדים בקו אשקלון תל-אביב מדרום ללוד

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 4-6/2013
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון השני של 2013 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים


מצ"ב נתוני חודש אפריל 2013
עולים ויורדים בקו אשקלון תל-אביב מדרום ללוד
כל התחנות ממשיכות להראות מגמת שיפור ניכרת גם ברבעון השני. זה כולל גם את תחנת יבנה מזרח שחזרה להסיע פחות או יותר את אותו מספר הנוסעים מלפני פתיחת תחנת יבנה מערב.
ככלל, מדובר ברבעון מאוד מוצלח מבחינת מספר הנוסעים.
 

raminec

New member
עולים ויורדים בתחנות יבנה

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 4-6/2013
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון השני של 2013 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים


מצ"ב נתוני חודש אפריל 2013
עולים ויורדים בתחנות יבנה
בהמשך להודעה הקודמת, נתמקד מעט בשתי התחנות של יבנה.
מגמת הצמיחה במספר הנוסעים הכולל נמשכת וכעת כל תחנה מסיעה פחות או יותר את אותה כמות נוסעים כמו שנסעו בתחנת יבנה מזרח טרום פתיחת יבנה מערב. במילים אחרות, מספר הנוסעים שנוסעים ברכבת מהעיר יבנה יותר מהוכפל תוך שנה וחצי. סביר להניח שפתיחת הקטע הבא של המסילה בין יבנה מערב ומשולש פלשת יתרום גם הוא את חלקו ולכך נראה ביטוי בנתוני הנוסעים ברבעון הבא.
 

אורי404

New member
נקווה גם לרכבות מהירות

עולים ויורדים בתחנות יבנה
בהמשך להודעה הקודמת, נתמקד מעט בשתי התחנות של יבנה.
מגמת הצמיחה במספר הנוסעים הכולל נמשכת וכעת כל תחנה מסיעה פחות או יותר את אותה כמות נוסעים כמו שנסעו בתחנת יבנה מזרח טרום פתיחת יבנה מערב. במילים אחרות, מספר הנוסעים שנוסעים ברכבת מהעיר יבנה יותר מהוכפל תוך שנה וחצי. סביר להניח שפתיחת הקטע הבא של המסילה בין יבנה מערב ומשולש פלשת יתרום גם הוא את חלקו ולכך נראה ביטוי בנתוני הנוסעים ברבעון הבא.
נקווה גם לרכבות מהירות
רכבות מכיוון יבנה-מערב לכיוון תל אביב, שלא תעצורנה בכל תחנות גוש דן, אלא בראשון לציון מערב.
 
רכבות שיעצרו רק באשקלון אשדוד ראשון ויוספט

נקווה גם לרכבות מהירות
רכבות מכיוון יבנה-מערב לכיוון תל אביב, שלא תעצורנה בכל תחנות גוש דן, אלא בראשון לציון מערב.
רכבות שיעצרו רק באשקלון אשדוד ראשון ויוספט
התחנות העיקריות.
 

easylivin

New member
משה דיין קצת יותר עיקרית על פי הגרפים.

רכבות שיעצרו רק באשקלון אשדוד ראשון ויוספט
התחנות העיקריות.
משה דיין קצת יותר עיקרית על פי הגרפים.
וגם יש בה ארבע מסילות, להבדיל מיוספטל... בכל אופן, הרכבות המהירות יעצרו שם בוודאות מוחלטת.
 
ומה עם יבנה מערב?

רכבות שיעצרו רק באשקלון אשדוד ראשון ויוספט
התחנות העיקריות.
ומה עם יבנה מערב?
אם יפצלו את הרכבות הפרבריות בקו מהרכבות הבינעירוניות, סביר להניח שראשון לציון משה דיין תהיה תחנת הקצה הדרומית של הרכבות הפרבריות ובמקרה כזה הרכבות הבינעירוניות צריכות לעצור גם ביבנה מערב.
 

easylivin

New member
אם כבר, אז יעצרו ביבנה מערב ובמשה דיין.

ומה עם יבנה מערב?
אם יפצלו את הרכבות הפרבריות בקו מהרכבות הבינעירוניות, סביר להניח שראשון לציון משה דיין תהיה תחנת הקצה הדרומית של הרכבות הפרבריות ובמקרה כזה הרכבות הבינעירוניות צריכות לעצור גם ביבנה מערב.
אם כבר, אז יעצרו ביבנה מערב ובמשה דיין.
אבל כנראה לא ביוספטל, אולי גם בגלל שהיא ממש קרובה למשה דיין בכל מקרה. נכון, מספר הנוסעים בה גדול, אבל יש עוד שיקולים.
 

raminec

New member
עולים ויורדים בקו החוף הדרומי

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 4-6/2013
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון השני של 2013 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים


מצ"ב נתוני חודש אפריל 2013
עולים ויורדים בקו החוף הדרומי
קו החוף מראה סימני צמיחה יפים, גם אם לא מרשימים כמו קווים אחרים. כמובן שגם כאן יש למה לצפות - חיבור הקו למשולש פלשת צפוי להגדיל משמעותית את מספר הנוסעים בקו עקב שיפור החיבור של תל אביב, חולון, בת-ים וראשון לציון לאשקלון ואשדוד. כמובן שלכמות הריפודים שתוסף ללו"ז של הקו הזה תהיה השפעה מכרעת לגבי מעבר הנוסעים מהקו הישן (דרך לוד) לקו החדש.
 

raminec

New member
עולים ויורדים בקו נתב"ג מודיעין

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 4-6/2013
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון השני של 2013 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים


מצ"ב נתוני חודש אפריל 2013
עולים ויורדים בקו נתב"ג מודיעין
תחנת מודיעין מרכז ממשיכה לדשדש. אולי זה קשור להזנה לא מוצלחת של קווי אוטובוס?
תחנות פאתי מודיעין ונתב"ג ממשיכות להראות מגמת גידול עקבית כולל הזינוקים העונתיים של תחנת נתב"ג.
 

amit1270

New member
ינואר 2011 -

עולים ויורדים בקו נתב"ג מודיעין
תחנת מודיעין מרכז ממשיכה לדשדש. אולי זה קשור להזנה לא מוצלחת של קווי אוטובוס?
תחנות פאתי מודיעין ונתב"ג ממשיכות להראות מגמת גידול עקבית כולל הזינוקים העונתיים של תחנת נתב"ג.
ינואר 2011 -
פתיחת הנתיב המהיר בכביש 1 עצרה את הגידול בקו.
 

ציוניסט

New member
הבעייה במודיעין מרכז

עולים ויורדים בקו נתב"ג מודיעין
תחנת מודיעין מרכז ממשיכה לדשדש. אולי זה קשור להזנה לא מוצלחת של קווי אוטובוס?
תחנות פאתי מודיעין ונתב"ג ממשיכות להראות מגמת גידול עקבית כולל הזינוקים העונתיים של תחנת נתב"ג.
הבעייה במודיעין מרכז
שמצד אחד כמעט ואי אפשר להגיע אליה שלא ברכב פרטי, ומצד שני אין היכן להחנות את הרכב אלא רחוק מאד ממנה.
 

raminec

New member
כך חשבתי

הבעייה במודיעין מרכז
שמצד אחד כמעט ואי אפשר להגיע אליה שלא ברכב פרטי, ומצד שני אין היכן להחנות את הרכב אלא רחוק מאד ממנה.
כך חשבתי
זכרתי שיש בעיה של קווי אוטובוס מזינים לתחנה.
 

אורי404

New member
אולי שירות האוטובוסים ישתפר

כך חשבתי
זכרתי שיש בעיה של קווי אוטובוס מזינים לתחנה.
אולי שירות האוטובוסים ישתפר
אולי בקרוב, במסגרת המכרז החדש, ישתפר שירות האוטובוסים, שעובר באזור תחנות הרכבת במודיעין.
 
לא דיברו לפני המון שנים על בניית תחנה מרכזית?

הבעייה במודיעין מרכז
שמצד אחד כמעט ואי אפשר להגיע אליה שלא ברכב פרטי, ומצד שני אין היכן להחנות את הרכב אלא רחוק מאד ממנה.
לא דיברו לפני המון שנים על בניית תחנה מרכזית?
 

ציוניסט

New member
שאלה טובה...

אבל מה בונים, ובאיזה קצב?
שאלה טובה...
כמות הפעמים שבנו והרסו את האזור כל כך גבוהה שלא ברור מה מנסים לעשות.
בעיקרון אמורה להיות כיכר גדולה במיוחד, שבה תהיה התחנה המרכזית ולצידה תחנת הרכבת. חצי מהכיכר בנויה וכרגע עובדים על החצי השני שלה שיהיה בגשר. בנוסף לזה משקעים את השדרה שחוצה את הכיכר - כך שנראה שייקח עוד זמן רב עד לסיום.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה