נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 4-6/2013

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
אני רואה דעיכה בקו מאז השיא של קיץ 2012

תחנת דימונה
אין חדשות מרעישות.
כל עוד לא ישנו את מיקום התחנה בכיוון מרכז העיר ויוסיפו קשת מסילתית לכיוון תחנת ב. שבע מרכז לא נראה גידול במספר הנוסעים.
על קו הרכבת לאילת לא הייתי בונה.
אני רואה דעיכה בקו מאז השיא של קיץ 2012
אני יכול לשער שעם סיום שדרוג קו באר שבע וקיצור זמן הנסיעה למרכז הייתה איזושהי התלהבות (עד כמה שאפשר להשתמש במילה "התלהבות" בהקשר הזה) שדעכה עם ההבנה שלא היה שינוי של ממש עבור דימונה. החדשות הטובות - אם המגמה תימשך אפשר לסגור את הקו בלי ייסורי מצפון.
 

raminec

New member
איפה בדיוק הדעיכה?

אני רואה דעיכה בקו מאז השיא של קיץ 2012
אני יכול לשער שעם סיום שדרוג קו באר שבע וקיצור זמן הנסיעה למרכז הייתה איזושהי התלהבות (עד כמה שאפשר להשתמש במילה "התלהבות" בהקשר הזה) שדעכה עם ההבנה שלא היה שינוי של ממש עבור דימונה. החדשות הטובות - אם המגמה תימשך אפשר לסגור את הקו בלי ייסורי מצפון.
איפה בדיוק הדעיכה?
לדעתי ישנה יציבות במספר הנוסעים.
אני לא זוכר מה קרה בשני הרבעונים הראשונים של 2011 שגרם לקיטון כה משמעותי במס' הנוסעים (אולי סגירות של הקו לוד-ב. שבע עקב עבודות השדרוג?), אבל בשנים 2012 ובחצי הראשון של 2013 נראה שמספרם חזר למה שהיה קודם.
אני לא חושב שצריך לסגור את הקו הזה, אני חושב שצריך להקים לו תחנה חדשה שתהיה במקום קרוב יותר למרכז העיר ולהחזיר את תדירות הרכבות למה שהיה עם פתיחת הקו. ביחד עם קיצור זמן הנסיעה מב. שבע לת"א ועליה בתדירות הרכבות מב. שבע לת"א, יש לרכבת מה להציע לתושבי העיר דימונה. שיפורים נוספים בעתיד בקו ב. שבע - ת"א יוסיפו לאטרקטיביות של הקו מדימונה לב. שבע.
במידה והתוכנית הגרנדיוזית להקמת הקו לבאר שבע תצאנה לפועל ביום מן הימים, גם יישור המסילה בין ב. שבע לדימונה צפוי לקצר בזמן הנסיעה. שלא נדבר על רכבות ללא החלפה מדימונה לת"א.
 

raminec

New member
צ"ל: התוכנית הגרנדיוזית להקמת הקו לאילת

איפה בדיוק הדעיכה?
לדעתי ישנה יציבות במספר הנוסעים.
אני לא זוכר מה קרה בשני הרבעונים הראשונים של 2011 שגרם לקיטון כה משמעותי במס' הנוסעים (אולי סגירות של הקו לוד-ב. שבע עקב עבודות השדרוג?), אבל בשנים 2012 ובחצי הראשון של 2013 נראה שמספרם חזר למה שהיה קודם.
אני לא חושב שצריך לסגור את הקו הזה, אני חושב שצריך להקים לו תחנה חדשה שתהיה במקום קרוב יותר למרכז העיר ולהחזיר את תדירות הרכבות למה שהיה עם פתיחת הקו. ביחד עם קיצור זמן הנסיעה מב. שבע לת"א ועליה בתדירות הרכבות מב. שבע לת"א, יש לרכבת מה להציע לתושבי העיר דימונה. שיפורים נוספים בעתיד בקו ב. שבע - ת"א יוסיפו לאטרקטיביות של הקו מדימונה לב. שבע.
במידה והתוכנית הגרנדיוזית להקמת הקו לבאר שבע תצאנה לפועל ביום מן הימים, גם יישור המסילה בין ב. שבע לדימונה צפוי לקצר בזמן הנסיעה. שלא נדבר על רכבות ללא החלפה מדימונה לת"א.
צ"ל: התוכנית הגרנדיוזית להקמת הקו לאילת
 

amit1270

New member
ראה תמונה מצורפת

איפה בדיוק הדעיכה?
לדעתי ישנה יציבות במספר הנוסעים.
אני לא זוכר מה קרה בשני הרבעונים הראשונים של 2011 שגרם לקיטון כה משמעותי במס' הנוסעים (אולי סגירות של הקו לוד-ב. שבע עקב עבודות השדרוג?), אבל בשנים 2012 ובחצי הראשון של 2013 נראה שמספרם חזר למה שהיה קודם.
אני לא חושב שצריך לסגור את הקו הזה, אני חושב שצריך להקים לו תחנה חדשה שתהיה במקום קרוב יותר למרכז העיר ולהחזיר את תדירות הרכבות למה שהיה עם פתיחת הקו. ביחד עם קיצור זמן הנסיעה מב. שבע לת"א ועליה בתדירות הרכבות מב. שבע לת"א, יש לרכבת מה להציע לתושבי העיר דימונה. שיפורים נוספים בעתיד בקו ב. שבע - ת"א יוסיפו לאטרקטיביות של הקו מדימונה לב. שבע.
במידה והתוכנית הגרנדיוזית להקמת הקו לבאר שבע תצאנה לפועל ביום מן הימים, גם יישור המסילה בין ב. שבע לדימונה צפוי לקצר בזמן הנסיעה. שלא נדבר על רכבות ללא החלפה מדימונה לת"א.
ראה תמונה מצורפת
אולי קצת קפצתי למסקנות נוכח המספרים הקטנים...

אני מסכים איתך לגבי השיפורים הדרושים. עד אז אין הצדקה להפעלת הקו במתכונתו הנוכחית.
 
בתחנות כמו דימונה כל נוסע משנה את הסטטיסטיקה

אני רואה דעיכה בקו מאז השיא של קיץ 2012
אני יכול לשער שעם סיום שדרוג קו באר שבע וקיצור זמן הנסיעה למרכז הייתה איזושהי התלהבות (עד כמה שאפשר להשתמש במילה "התלהבות" בהקשר הזה) שדעכה עם ההבנה שלא היה שינוי של ממש עבור דימונה. החדשות הטובות - אם המגמה תימשך אפשר לסגור את הקו בלי ייסורי מצפון.
בתחנות כמו דימונה כל נוסע משנה את הסטטיסטיקה
קשר להצביע על מגמות כאשר יש כמה עשרות נוסעים ביום.
 

amit1270

New member
זה נכון. צריך לראות את המגמה לאורך זמן

בתחנות כמו דימונה כל נוסע משנה את הסטטיסטיקה
קשר להצביע על מגמות כאשר יש כמה עשרות נוסעים ביום.
זה נכון. צריך לראות את המגמה לאורך זמן
אלא אם כן יחליטו לסגור את הקו עוד קודם...
 
ומה עם הסה"כ הכללי של ר"י?

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 4-6/2013
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון השני של 2013 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים


מצ"ב נתוני חודש אפריל 2013
ומה עם הסה"כ הכללי של ר"י?
 

raminec

New member
סה"כ עולים ויורדים בכל תחנות הרכבת

ומה עם הסה"כ הכללי של ר"י?
סה"כ עולים ויורדים בכל תחנות הרכבת
בבקשה

על אף חוזר היציבות במספר הנוסעים לא ניתן לפספס את מגמת העליה המשמעותית במספר הנוסעים בשנה האחרונה.
 

amit1270

New member
עדיף לחלק לרבעונים

סה"כ עולים ויורדים בכל תחנות הרכבת
בבקשה

על אף חוזר היציבות במספר הנוסעים לא ניתן לפספס את מגמת העליה המשמעותית במספר הנוסעים בשנה האחרונה.
עדיף לחלק לרבעונים
אז התנודות מתמתנות ואפשר לראות יותר בבירור את המגמות.
 

בועז ל

New member
תודה רבה, רמי, על ההשקעה.

סה"כ עולים ויורדים בכל תחנות הרכבת
בבקשה

על אף חוזר היציבות במספר הנוסעים לא ניתן לפספס את מגמת העליה המשמעותית במספר הנוסעים בשנה האחרונה.
תודה רבה, רמי, על ההשקעה.
כרגיל: עבודה מאירת עיניים לתפארת.
 

טשאפק

New member
יופי של נתונים. תודה

סה"כ עולים ויורדים בכל תחנות הרכבת
בבקשה

על אף חוזר היציבות במספר הנוסעים לא ניתן לפספס את מגמת העליה המשמעותית במספר הנוסעים בשנה האחרונה.
יופי של נתונים. תודה
 
חבל שאין נתונים נפרדים לרכבות לילה.

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 4-6/2013
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון השני של 2013 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים


מצ"ב נתוני חודש אפריל 2013
חבל שאין נתונים נפרדים לרכבות לילה.
מעניין לדעת אם רוב הנוסעים בלילה נוסעים לנתב"ג או לתל אביב.
 

amitk83

New member
אפשר לקבל מסקנות

חבל שאין נתונים נפרדים לרכבות לילה.
מעניין לדעת אם רוב הנוסעים בלילה נוסעים לנתב"ג או לתל אביב.
אפשר לקבל מסקנות
ככה לקבל מסקנות על קצה המזלג:

האם יש גידול בכמות הנוסעים הארצית, האם יש קווים עמוסים יותר, שעות עמוסות יותר.

מה המגמה בעתיד?
 

raminec

New member
הנתונים הם חודשיים ולא שעתיים

אפשר לקבל מסקנות
ככה לקבל מסקנות על קצה המזלג:

האם יש גידול בכמות הנוסעים הארצית, האם יש קווים עמוסים יותר, שעות עמוסות יותר.

מה המגמה בעתיד?
הנתונים הם חודשיים ולא שעתיים
ולכן לא ניתן לדעת מהם מהן שעות העומס בכל תחנה.

את העתיד אני לא יודע לנבא.
 

בועז ל

New member
2012 בקו המשודרג

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 4-6/2013
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון השני של 2013 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים


מצ"ב נתוני חודש אפריל 2013
2012 בקו המשודרג
נתון נוסף שמגיע מר"י מאפשר לנו בפעם הראשונה הצצה חלקית לתוך הקו ע"פ מקטעיו.
ובכן: בשנת 2012 נרשמו בתחנת בית שמש 190,252 נוסעים (עולים בלבד) לתל אביב. מבית שמש לירושלים נרשמו 74,569 נוסעים ואילו מירושלים לתל אביב נרשמו 58,678 נוסעים בלבד. מובן מאליו שנתונים חלקיים אלה רק מגבירים את התיאבון לנתונים נוספים ומשלימים מהקו המשודרג ואני מקווה שאכן נוכל לקבלם מהרכבת.
 

טשאפק

New member
קישור לשרשור מהרבעון הקודם

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 4-6/2013
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון השני של 2013 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים


מצ"ב נתוני חודש אפריל 2013
קישור לשרשור מהרבעון הקודם
ומהרבעון המקביל אשתקד.
 

alantan

New member
תודה רבה רמי, הגרפים הללו תמיד מעניינים

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 4-6/2013
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון השני של 2013 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים


מצ"ב נתוני חודש אפריל 2013
תודה רבה רמי, הגרפים הללו תמיד מעניינים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה